צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

12.3.2009

עבודה מהבית: כסף באינטרנט, בחירת מוצר לשיווק


כסף › כסף באינטרנט  › שיטת שותפים ›  בחירת מוצר לשיווק
אנו מתמקדים בעשיית כסף באינטרנט באמצעות שיווק תוכניות שותפים, הנקראות בשפת המקור שלהן:
Affiliate Programs. התחום של אפילייט מרקטינג אינו חדש בארץ, למעשה הוא תפס כאן תאוצה ב 3 השנים האחרונות, וזהו מודל שקיים באינטרנט בחו"ל בערך משנת 1996.
כשאנו נרשמים ל רשת שותפים , אנו מגלים מבחר עצום של מוצרים שיש באפשרותנו לשווק. ההרשמה לשיווק המוצרים היא חינם, ובחלק מרשתות האפילייט אין צורך להירשם לשיווק כל מוצר בנפרד, מספיקה ההרשמה הראשונית לרשת. כך בקליק בנק, למשל, יש ליצור לינק ייחודי לכל מוצר, אך אין צורך להירשם מחדש לשיווק כל מוצר ומוצר.
המגוון הזה וקלות ההרשמה מסנוורת לעיתים: עשרות אלפי מוצרים זמינים בכף ידנו להתחיל לשווק ולהרוויח כסף.
נבהיר שוב שזו טעות, ומאוד לא מומלץ: להתחיל לעבוד בתחום של שיווק תוכניות שותפים ללא רכישת ידע מתאים, אחרת אנחנו לומדים בשיטת ניסוי וטעיה שעלולה לעלות לנו בזמן, אנרגיה וגם כסף.
אז איזה מוצר לבחור להתחיל לשווק מתוך המגוון העצום המוצע לנו? כל בעל מוצר רוצה שנשווק את המוצר שלו, והם מציעים לנו כל מיני הטבות: מעקב המרות נוח, תמיכה, באנרים ומודעות פרסום, וכמובן עמלות גבוהות על כל מכירה, כך שנרוויח כמה שיותר כסף.
כל זה נחמד. אך לנו חשוב לבדוק 4 דברים עיקריים:
1. את דף המכירה של המוצר: האם הוא מוצלח, כתוב היטב, כולל כותרות שמושכות את העין, עושה שימוש בעדויות של משתמשים היכולים להבהיר את השימוש במוצר, כיצד הוא היטיב עמם ובעיקר, יוצרים הזדהות אצל הקורא? האם דף המכירה מזמין קנייה, האם אנחנו בעצמנו היינו מוציאים עליו כסף ?
2. כמה כסף ? האם המחיר סביר יחסית למה שהמוצר מציע, לבעיה שהוא פותר או לערך המוסף שהוא מביא עמו? האם הוא כולל בונוסים בעלי ערך המשפרים את יכולת המכירה של הדף?
3. כמה אנשים באינטרנט באמת מחפשים מוצר כזה? לפני שאנו מחליטים מה למכור, אנו צריכים לוודא שיש למוצר הזה ביקוש. אפשר להכנס לפורומים בנושא המוצר, לבדוק נפח חיפושים למוצר כזה במנועי החיפוש ובאזורים שונים בעולם, כדי לקבל החלטה מושכלת: האם בכלל יש ביקוש למוצר מסוג זה?
4. האם התחרות סבירה? כמה משווקים נוספים מנסים לשווק את המוצר הזה? האם הם מצליחים? אנחנו רוצים לדעת, שאם ישנם משווקים נוספים, הם לפחות מצליחים למכור את המוצר ולהרוויח ממנו כסף. ואנחנו רוצים גם לדעת שאין יותר משווקים מתחרים מאשר כמות המבקשים את המוצר, אחרת אנחנו בבעיה. התמודדות עם תחרות קשה, ובוודאי במוצר הראשון שאנו משווקים – תהיה בלתי אפשרית לניהול. ניתן לבדוק את מידת התחרות על ידי בדיקת כמה מודעות מתחרות למוצר או לנושא- קיימות בגוגל. יש לכוון את תוצאות החיפוש לארה"ב, בריטניה או אוסטרליה, במידה ואנו לא מפרסמים בארץ, אחרת נראה רק פרסומות המכוונות לישראל והדבר יעוות את התוצאות שנראה, סביר להניח שנחשוב שיש תחרות מעטה בהרבה ממה שבאמת קיימת. איך לראות מודעות גוגל אדוורדס כמו בארה"ב או בחו"ל
קראו עוד על עבודה מהבית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה