צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

12.5.2009

כסף באינטרנט : sales page - חשיבות דף מכירה של מוצר


 כסף › כסף באינטרנט  › שיטת שותפים › sales page - חשיבות דף מכירה של מוצר
אחד הגורמים החשובים ביותר שמשווק צריך לבדוק לפני בחירת מוצר לשיווק אפילייט, הוא דף המכירה של המוצר. אפילייט מרקטינג, אחת הדרכים לעשות כסף באינטרנט, כבר נזכרה באתר זה כשיטה ייחודית, כוללת, רחבה הרבה יותר מאשר תרגומה כשיטה לעשות כסף באינטרנט, אשר אומץ על ידי משווקים רבים. אפילייט, או שיווק שותפים בעברית, היא מכלול שיווקי שלם הנוגע באספקטים שמעבר ליכולת של משווק יחיד להרוויח כסף באינטרנט, אלא שיטה שלוחקים בה חלק בעלי מוצרים ואתרים, לקוחות, מנהלי שיווק בדרגות שונות וכמובן משווקים שותפים, הם אפילייטס.
הפעם כן נתמקד בפן הצר של המשווק האפילייט המעוניין להרוויח כסף באינטרנט באמצעות שיווק תוכניות שותפים. מי שלא מנוסה באפילייט מרקטינג יכול להתחיל כאן: כסף באינטרנט עם שיווק תוכניות אפילייט.
החשיבות של בחירת המוצר לשיווק כה גדולה מכיון שכל אחד למעשה יכול להתחיל לשווק מוצרים באינטרנט ללא שום ניסיון או תנאי קבלה, ולקבל כסף עבור מכירות שהוא מצליח לבצע. העמלות מגיעות ל 75% בערך ממחיר המוצר, במוצרים דיגיטליים, והם רבים...זאת מכיון שלא דרוש להם תהליך ייצור מסובך, כסף רב או ניהול מלאי ברוב המקרים, והמדובר באיבוקים, תוכנות קורסים אונליין, מנויים וכדומה, אשר לא נדרשת שליחתם ללקוח כמו במוצרים פיסיים, אלא הלקוח משלם כסף ומוריד את המוצר ישירות למחשב שלו. לפיכך, ריבוי המוצרים מסוג זה מחייב אותנו כמשווקים לבחור מוצר טוב, כזה שיש לו סיכוי להימכר בקלות באינטרנט ויכול להרוויח כסף עבורנו. מבין מאות אלפי מוצרים כאלה, שרק מחכים שנתחיל לשווק אותם – איך בוחרים מוצר טוב לשיווק שיכול להמכר ולהכניס כסף באופן עקבי יחסית? כאמור אחד השלבים הקריטיים הוא בחינת עמוד המכירה של המוצר. עמוד המכירה sales page הוא דף אינטרנט המתאר את המוצר, התועלות והמאפיינים שלו, מציג תמונות שלו, מידע על מחירים, מבצעים, תנאים, המלצות של משתמשים וכולי, ולמעשה הוא כולל את כל המידע שלקוח צריך בטרם יקבל החלטה על רכישת המוצר.
דף המכירה של המוצר הוא מרכיב קריטי ביכולת המכירה של המוצר! דף זה משמש כסוכן המכירות של המוצר, אשר מוכן ומזומן למכור את המוצר ולהכניס כסף 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, במקומכם! כמו שלא היינו בוחרים סוכן מכירות גרוע שלא יכול להכניס כסף ממכירות, כך לא נרצה לבחור דף מכירה גרוע.
דף מכירה טוב מתחיל מכותרת חזקה שמלווה לאורך הדף בכותרות משנה חזקות. מטרת הכותרת היא לא לספק מידע, לא לשכנע למכירה, לא לגרום לגולש להוציא כסף, לא לציין מחיר. מטרת הכותרת היא אחת: לגרום לגולש לקרוא את השורה הבאה. היות וגולשים נוטשים במהירות הבזק אתרי אינטרנט ומקבלים החלטה בתוך שניות מעטות האם להישאר באתר או לא, הכותרת חשובה במיוחד: היא זו שתקבע האם הגולש יישאר בדף או יקליק החוצה. הכותרת הזו שווה כסף נקודה. וודאו שהיא מעולה ומושכת את העין, מסקרנת ומזמינה לקרוא עוד. כותרות משנה לאורך הדף אף הן חשובות להדגשת נקודות עיקריות.
הדף צריך להיות מעוצב בצורה סבירה לפחות, אין הכרח שהוא יהיה ויזואלית מושקע במיוחד כדי להכניס כסף , אך עיצובו צריך להיו מסודר וסביר.
כדאי שהדף יכלול, ובוצורה מודגשת, נקודות המעוררות הזדהות, למשל בצורת חוות דעת של משתמשים, וכמובן המלצות. המלצות של משתמשים במוצר גם מעוררות הזדהות וגם מעוררות אמינות. אמינות חשובה מאוד כשלקוח צריך לשלם כסף באינטרנט.
הדף חייב לכלול באופן ברור מאוד קישור לתשלום. דפי מכירה רבים הם כה ארוכים ואינם מספקים מספיק נקודות הזמנה או תשלום לאורך הדף, וכך מבזבזים כסף רב. לקוח שהשתכנע ורוצה לשלם כסף מוצא עצמו פעמים רבות מחפש "היכן משלמים כאן?" או "איפה מזמינים". ניווט גרוע יפגע במכירות שלכם ויגרום לכם להפסיד כסף כמו גם לבעל המוצר. כל מרכיבי דף המכירה צריכים להיות עבודה של בעל המוצר. אם אתם מתמקדים בעשיית כסף באינטרנט באמצעות שיווק מוצרים כמשווקים, אין לכם נגיעה בדף המכירה של המוצר, אלא תפקידכם בשלב זה הוא לבחור מוצר שדף המכירה שלו מראש עונה על קריטריוניים מכירתיים מספקים, ולא פחות מכך. בהמשך, אם תמכרו מוצרים משל עצמכם, ותרוויחו כסף באמצעות אתרי אינטרנט שלכם, תהיה חשיבות רבה לצורה שבה תעצבו ותכתבו את דפי המכירה שלכם, ועל כך בפוסטים הבאים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה