צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

29.12.2008

איך לבחור רשת אפילייאט?


כסף › כסף באינטרנט  › שיטת שותפים ›  איך לבחור רשת אפילייאט?
איך לבחור רשת אפילייאט?
שיטת האפילייאט להרוויח כסף באינטרנט, מבוססת על הרעיון של שיווק מוצרים שאינם שלנו, וקבלת עמלות על מכירתם, כשהמכירה התבצעה דרך הפניה שלנו: דרך לינק (קישור) מזהה שלנו אותו אנו יכולים לפרסם.
אנו יכולים לשווק מוצר באופן פרטי, או דרך רשת שותפים (אפילייאט). ראו: יתרונות בהצטרפות לרשת אפילייאט.
אם החלטנו להצטרף לרשת אפילייאט, באיזו רשת לבחור ולמה כדאי לשים לב?
1. לעשות בדיקה ברשת: להעלות את שם הרשת במנועי חיפוש, לראות אלו תגובות, ניסיונות ודעות עולים מגולשים ששהתנסו איתה. לחפש ביקורת שלילית וחיובית כדי לקבל תמונה מלאה על הרשת. לחפש פוסטים ותגובות בפורומים על רשתות אפילייט שונות.
2. לבדוק מה התנאים הרשת מציעה: גובה עמלות, תנאי תשלום, מועד תשלום
3. לבדוק באלו שיטות הרשת מאפשרת לנו לפרסם את מוצרי האפילייט: PPC, דרל אתר מתצווך, רשימות דיוור וכדומה. לבדוק שתנאי הרשת מתאימים לכישורים וליכולות שלנו.
4. רשימת מוצרים או סוג המוצרים: איכותם, מגוון, כמות. האם המגוון מספיק כדי לבחור? האם הכמות מספיקה כדי לאפשר החלפה בין מוצרים? האם איכותם טובה והאם סוג המוצרים מדבר אליי ומתאים לי ספציפית כמשווק?
5. איזה סוג מעקב הרשת מציעה? מעקב המרות, נתונים יומיים על מכירות, נתונים בזמן אמת או בעיכוב? יש העדפה לרשת שמספקת סטטיסטיקה בזמן אמת ומעקב אחרי מקורות המרה.
6. תמיכה: הנקודה הזו כל כך חשובה, שכדי לבדוק אותה, הדרך הטובה ביותר היא לשלוח לרשת שאלה או בקשת תמיכה לפני ההצטרפות וההרשמה! בדקו תוך כמה זמן מגיבים אליכם (תוך 24 שעות נחשב סביר עד טוב) ומה איכות המענה. אם לא חזרו אליכם בכלל: מה הסיכוי שיחזרו אליכם כשתהיה לכם בעיה עם התשלום, עם המעקב, עם המכירות, או עם בעלי המוצרים?!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה