צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

17.5.2009

שיווק באינטרנט: אם אתם רוצים לעשות כסף חקרו את קהל היעד


שיווק באינטרנט , כמו בכל מקום אחר, דורש כמה תנאים בסיסיים: כדי להרוויח כסף כדאי שיהיה לנו משהו למכור או לשווק (מוצר משלנו או מוצר של מישהו אחר שאנו משווקים בצורת אפילייט או כל צורת תגמול אחרת שמכניסה כסף ), דרך לשווק אותו (פרסום באינטרנט, קידום במנועי חיפוש, כתיבת ריביו, פרסום במנועי חיפוש או באתרים באמצעות באנרים או מודעות, גוגל אדוורדס למשל, רשימות דיוור וכדומה), וכמובן: צריך שיהיה לנו מישהו למכור לו כדי להרוויח כסף כלומר: אנחנו צריכים קהל יעד. אם תחשבו על זה, זה די פשוט. כדי לעשות כסף באינטרנט אנחנו צריכים שלושה בסיסים: משהו למכור (מוצר), מישהו למכור לו (קהל יעד), דרך למכור (שיווק).
למצוא מוצר לשיווק הוא אחד השלבים היותר פשוטים. נכון, אנו צריכים לבחון היטב את המוצר כדי לוודא שאפשר לעשות כסף באמצעותו, בדיקה של דף המכירה שלו, המחיר והתחרות שלו ועוד, אבל העיקרון הוא פשוט: המוצרים זמינים באינטרנט ורק מחכים שמישהו ישווק אותם תמורת כסף למשל שיווק בשיטת אפילייט. כדי למכור את המוצר בהצלחה אנו צריכים לקבוע מיהו קהל היעד שמתעניין בקניית מוצר כזה, מוכן לשלם כסף עבור מוצר כמו זה שבחרנו, היכן נמצא קהל היעד הזה ומה בדיוק הוא מחפש, מה מניע אותו ומה גורם לו להוציא כסף מהארנק.
כמה שלבים פשוטים ומעשיים בחקר קהל היעד שלכם:
ערכו חיפוש במנועי החיפוש, למשל גוגל, אחר מילות המפתח העיקריות הנוגעות למוצר שלכם. למשל, אם אתם מוכרים ורדים, ערכו חיפוש אחר המילים: ורדים, משלוחי פרחים, מתנה ליולדת וכדומה. הכינסו לכמה אתרים ראשונים בתוצאות החיפוש, גם לאתרים שמוכרים מוצרים דומים לשלכם וגם לאתרים שבהם נפגשים הלקוחות שלם, כמו פורומים בנושא המוצר שלכם ובדקו: מה קהל הלקוחות שלכם מחפש, באלו טווחי מחירים, מה הנסיבות העיקריות של אנשים לשלוח פרחים או לקנות פרחים, כמה כסף אנשים מוכנים להוציא על זר פרחים, באיזו שפה הם משתמשים, ביטויים וסלנג שייחודיים לקהילת הקונים הזאת ועוד.
היכנסו לכלי המילים של גוגל ובדקו באלו מילות מפתח נלוות אנשים משתמשים כשהם מחפשים פרחים, מילים אלו יסייעו לכם לבנות בהמשך רישמת מילים לקמפיין אדוורדס או כל קמפיין במנועי חיפוש, לאתר אינטרנט אם תבנו אתר בהמשך, רעיוונת לניסוח מודעות פרסומת או דפי נחיתה וכדומה.
ערכו רשימה של מקומות באינטרנט (אתרים, פורומים) שבהם מתקבץ קהל היעד שלכם: היכן הוא שואב את המידע שלו טרם הרכישה? אלו מקומות ששווים לכם הרבה כסף מכיון שאתם יכולים לא רק לקבל מידע דרך שיטוט באתרים אלו, אלא גם לפרסם באותם תרים ממש, כך שרגע לפני שהלקוחות שלכם מבצעים קנייה, ובעודם אוספים מידע אחר אלטרנטיבות לקנייה שלהם, הם יראו את המודעה שלכם המציעה להם לרכוש בדיוק את מה שהם מחפשים. אלו מקומות ששווים לכם לא רק כסף אלא זהב. בהמשך תרצו לפרסם בדיוק באותם מקומות או באמצעו מערכת פרסום כמו גוגל אדוורדס או באמצעות פנייה לבעלי האתרים לשיתוף פעולה או פרסום באתרם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה