צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

14.5.2010

רוצה לשווק מוצרים באינטרנט ולהרוויח כסף? 6 יתרונות לרשת אפילייאט


ניווט באתר: כסף › כסף באינטרנט  › שיטת שותפים ›  6 יתרונות לרשת אפילייאט
אחרי שהבנו מהי תוכנית שותפים או בשם במקור שלה: affiliate program, כדרך להרוויח כסף באינטרנט, עומדת בפנינו האפשרות להצטרף לתוכנית אפילייאט פרטית של מוצר מסוים, או להצטרף לרשת אפילייאט גדולה, שבה רשומות תוכניות אפילייאט רבות של מוצרים שונים שאנו יכולים לשווק ולקבל כסף עבור כל מכירה של מוצר.
(קראו מדוע בעלי מוצרים רושמים את מוצריהם לרשת אפילייאט).
היתרונות בהצטרפות לרשת אפילייאט:
1. תחת קורת גג אחת נוכל לקדם מוצרים רבים ושונים: רשתות אפילייאט בחו"ל כוללות עשרות אלפי מוצרים שונים, רשתות אפילייאט ישראליות כוללות כמה עשרות מוצרים בד"כ. (ראו: האם להצטרף לרשת שותפים ישראלית או בחו"ל) כך או כך, נוכל במקום אחד לבחור מוצרים שונים ולקדם כמה מוצרים שנבחר ללא הגבלה. איננו מחויבים למוצר מסוים ואם איננו רוצים להמשיך לקדם אותו, או שהוא התגלה כמוצר לא כ"כ מוצלח, אנחנו יכולים תמיד לבחור מוצר אחר לשיווק.
2. קל יותר למצוא מוצר שמתאים לנו ככל שהמגוון רחב יותר. ככל שהמוצר מתאים לנו יותר ואנו מבינים אותו טוב יותר כך יהיה לנו קל יותר לשווק אותו ולהרוויח כסף.
3. בהצטרפות לרשת אפילייאט איננו צריכים למסור לבעל המוצר את פרטינו האישיים. הרשת תטפל בכל העניינים הללו וההרשמה שלנו היא מול הרשת ולא מול בעל המוצר.
4. בעל המוצר אינו יכול להתחמק מתשלום העמלה שמגיעה לנו, מאחר ורשת האפילייאט גובה תשלום מהלקוח ומחלקת אותו בין בעל המוצר ובינינו, המשווקים. איננו מקבלים את הכסף מבעל המוצר, אלא מרשת השותפים. (דבר זה אינו נכון לגבי כל הרשתות! ברשתות מסוימות ההסכם יהיה מול בעל המוצר. עדיף לבחור רשת שותפים שמטפלת גם בעניין הכספי כך שאין צורך בהתקשרות נוספת עם בעל המוצר).
5. ברשתות אפילייאט מסוימות איננו צריכים לקבל אישור לשווק כל מוצר בנפרד. מספיק שנרשמנו פעם אחת לרשת האפילייאט, ומאותו רגע אנו יכולים לשווק כל מוצר שנראה לנו באמצעות יוזר (שם משתמש) אחד שלנו. אין צורך להירשם לכל מוצר בנפרד. רשתות אחרות ידרשו רישום בנפרד לכל מוצר אותו נרצה לשווק, וגם נצטרך לקבל אישור מבעל המוצר לשווק את מוצריו, ולא כולם יאשרו אותנו כמשווקים. קל יותר להתחיל מרשת אפילייאט (כדוגמת קליקבנק), שהרישום והאישור הוא חד פעמי ולאחריו מתאפשרת לנו גישה לשיווק עשרות אלפי מוצרים שונים.
6. אין צורך לבדוק כל פעם מחדש את התנאים של כל תוכנית אפילייאט פרטית: האם היא שולחת צ'קים לישראל, האם היא מקבלת בכלל ישראלים כאפילייאטס וכולי, אלא להירשם לרשת אחת שמוכח ומוכר כי היא עובדת עם ישראלים וישנן עדויות של ישראלים שקיבלנו ממנה תשלומים.
שוב, הכי חשוב: גיבוי ואמינות. כשאנו חברים ברשת אפילייאט יש לנו גב מול בעל המוצר, יש מי שמתווך בינינו והוא אינו יכול להתחמק מתשלום, להתעלם מפניותינו אליו, מבקשות מיוחדות וכדומה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה