צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

19.12.2010

שיווק שותפים - פתרון בעיות: מוצר לא נמכר


כסף › כסף באינטרנט  › שיטת שותפים › פתרון בעיות בשיווק שיטת שותפים › שיווק שותפים, פתרון בעיות: מוצר לא נמכר
במסגרת סדרת הטיפים החדשה שלי בנושא שיווק תוכניות שותפים, פתרון בעיות נפוצות, רצוני לשפוך אור הפעם על בעיה מטרידה: מוצר שותפים שלא נמכר.
אכן מבאס. מוצר של תוכנית שותפים שלא עושה כסף מהסיבה הפשוטה, שהוא פשוט אינו נמכר.
קודם כל, בואו נברר מה קדם לתופעה המעצבנת הזו:
1. האם בחרת את תוכנית השותפים המתאימה? ראו כיצד לבחור תוכניות אפילייט.
2. האם בחרת מוצר נכון? ראו כיצד לבחור מוצרים טובים לשיווק אפילייאט, איך לבחור נישה לשיווק.
3. האם ניתחת והבנת את קהל היעד שלך? ראו: שיווק שותפים, חקר קהל היעד.
4. עכשיו נניח שאנחנו ממש מסודרים ועברנו על כל הנקודות הנ"ל מראש, ובכל זאת לא מצליחים לייצר כסף מהמוצר הזה. מה עכשיו? האם המוצר שלך מקבל חשיפה מספקת? ראו: מוצר לא מקבל חשיפה.
5. אם עברתם את כל השלבים הנ"ל, ואתם בטוחים שהמוצר מקבל מספיק חשיפות, ושבחרתם מוצר נכון ומתאים לשיווק שותפים, ובחרתם בתוכנית שותפים אמינה, שמעבירה לכם נתוני אמת, ושהמוצר הוא בכלל בעל יכולת מכירה בסיסית... המשיכו לקרוא:
שיווקתי בחיי מוצרי תוכניות שותפים רבים, הדגשה: רבים מאוד. קורסים, ביטוחים, איבוקים, מדריכים, ספרים, בגדים, מוצרי חשמל, טיסות ומה לא ויו ניים איט וגם עשיתי מזה כסף.
מכל זה למדתי דבר אחד: אפשר למכור כמעט כל דבר באינטרנט. אם הוא טוב. כמעט מכל מוצר אפשר לעשות כסף. לא נתקלתי במוצרים שאנשים לא קונים באינטרנט או שיש קשיים מיוחדים למכור אותם, אם הם איכותיים, כמובן.
בכל סוג של מוצר יש צורך, ומישהו מוכן לשלם כסף כדי לקבל מענה לצורך. לכל מוצר יש קהל יעד שרוצה אותו. הטריק הוא רק לזהות מי קהל היעד שרוצה אותו, ולכוון ישירות אליו.
מוצר שותפים שלא נמכר יכול להיות תוצאה של מוצר שאינכם מכוונים לקהל היעד הנכון.
אתן דוגמא: שיווקתי בארה"ב מוצר מתחום עיצוב הבית. ראיתי שהוא נמכר מצוין, אך לא הצלחתי להתמקד ולהבין עד הסוף מי קהל היעד שמוכן להוציא על זה כסף, שקונה או מתעניין במוצרים הללו. כמובן, אנשים שיש להם בתים חדשים, אנשים שרוצים לשפץ את ביתם. אבל התחלתי להסתבך עם חלוקה למדינות, לערים, לגילאים של קהלי יעד בניסיון להתמקד בקהל יעד ספציפי ולהבינו, להיכנס לעובי הקורה ולשווק לו באופן ישיר. עד אז, נחלתי הצלחה מעטה בלבד עם שיווק מוצר זה, שנמכר עקב תנועה אדירה שהצלחתי להשיג אליו, מפוזרת ברובה, שגם עלתה לי די הרבה כסף.
לאחר כמה חודשים וטסטים מרובים, הצלחתי להגיע להקבלה בין אנשים שמעונינים בעיצוב הבית, לאנשים המתעניינים בשכונות מסוימות. הטסטים שערכתי הראו לי במקרה הספציפי הזה, שאנשים שמתעניינים בשכנים שלהם, בשמות של שכונות ספציפיות וחיי הקהילה שם, גם מתעניינים במוצר הספציפי ששיווקתי בזמנו. לא רק מתעניינים, המידע זהה גם שווה להם כסף והם מוכנים להוציא אותו.
לאחר מכן חשבתי לעצמי, שזה בוודאי מכיוון שמי שמגלה עניין בשכונות מגורים מסוימות או בסוג האוכלוסיה המתגוררת בהן, בוודאי עובר דירה למקום חדש לחלוטין – ולא רק עובר דירה, אלא, אם הוא מחפש מידע כה משמעותי על השכונה – וודאי מתכנן להשתקע שם, כלומר הוא קונה שם בית. אוה! לקנות בית זה שונה לגמרי מלהשכיר דירה, שאותה בדרך כלל לא תעצבו ולא תוציאו הרבה כסף על עיצוב או שיפוץ דירה שיאנה בבעלותכם, נכון? אבל מי שמחפש פרטים רבים אודות שכונה מסוימת, כנראה חושב לקנות שם בית, או קנה שם בית. מי שקונה בית, פעמים רבות גם רוצה להשקיע בו בעיצוב או שיפוץ. ההקבלה הזו הביאה לי סכומי כסף יפים לאורך זמן.
אז דבר ראשון, גם אם נדמה לכם שאתם מבינים את קהל היעד שלכם, אתם לא באמת יודעים עליו משהו אם לא ניסיתם ולא חקרתם אותו לעומק. קהל היעד שלכם אינו הקהל הראשון שעולה בדעתכם, וכדי לפרסם מוצר שותפים ביעילות באינטרנט, כך שהוא גם יימכר, אבל גם לא יעלה לכם הרבה כסף, צריך המון יצירתיות.
אם מוצר שותפים שלכם לא נמכר, ואתם בטוחים שהוא מוצר טוב, עם יכולות מכירה מוכחות, ואתם עובדים דרך רשת שותפים אמינה, עם היסטוריה חיובית, יש סיכוי סביר שאינכם משווקים את המוצר לקהל היעד הנכון, שיכול לגרוף עבורכם כסף רב.
סיבה נוספת שמוצר אינו נמכר, יכולה להיות תחרות קשה מאוד. למשל, שותפים רבים אחרים המשווקים את אותו מוצר בדיוק. זאת בהנחה שהמוצר שלכם מקבל מספיק חשיפות וקליקים, מגיעים לדף הנחיתה שלכם ומתרשמים ממנו, והמוצר בכל זאת אינו נמכר.
יכול להיות שמתחרים משווקים מוצר דומה מאוד זול יותר. מוצר כמעט זהה שעולה פחות כסף ולכן הגולשים בוחרים בו על פני המוצר שלכם.
יכול להיות ששותפים אחרים מציעים מוצר זהה לשלכם עם ערך מוסף כלשהו, למשל בונוס, מתנה חינם או מידע רב ערך.
ולבסוף, ייתכן שדף המכירה שלכם פשוט אינו משכנע. כלומר, המוצר טוב, המחיר בסדר, המוצר מקבל חשיפה וגולשים רבים מגיעים אל דף הנחיתה שלכם, אך זה אינו מצליח להפוך גולשים ללקוחות, כלומר להמיר. יכולת המרה נמוכה של דף נחיתה לא תניב לכם מספיק כסף לכיסוי הוצאות וזו בעיה. ראו כיצד ליצור דף נחיתה מוצלח לשיווק תוכניות שותפים: דף מכירה, דף נחיתה טיפיםנתראה בפעם הבאה, שבה נדבר על מוצרים שנמכרים, אבל אינם מרוויחים מספיק כסף ביחס להוצאות. להתראות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה