צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

15.5.2010

רוצה לשווק מוצרים באינטרנט? כך תבדוק את רשת השותפים שלך


כסף › כסף באינטרנט  › שיטת שותפים › בדיקת רשת שותפים למתחילים
אם אתם עושים צעדים ראשונים בתחום של שיווק תוכניות שותפים או שיווק באינטרנט בכלל וודאי שאלתם את עצמכם מה ההבדל בין רשתות השותפים השונות, אלו רשתות שותפים מומלצות להתחלה, מה ההבדלים ביניהם וכדומה.
הפעם אנסה לענות על השאלה: איך לבחור רשת אפילייט, או: רשת שותפים?
מי שרוצה להרוויח כסף באינטרנט על ידי שיווק תוכניות שותפים חייב לשים לב לכמה נקודות עיקריות בטרם יבחר רשת ושתפים שמתאימה לו.
ישנם כמה דברים בסיסיים שנרצה לקבל מכל רשת שותפים, מכיון שיש כל כך הרבה, אנו יכולים להרשות לעצמנו לבחור, לפחות בתחילה, רשת אפילייאט שנוח לעבוד איתה, ושמספקת לנו את המידע הבסיסי שאנחנו צריכים.
בשלב מתקדם יותר, אם כבר הרווחנו כסף באמצעות אפילייט מרקטינג ואנו רוצים להתמקד בנישה מסוימת או להגביר הכנסות ולהרוויח יותר כסף, נרצה לבחור רשת שותפים לפי שיווק נישה מסוימת שמעניינת אותנו, למשל, או לפי סוג המוצרים שהיא מציעה.
אז הנה כמה דברים שכדאי לעשות ולבדוק לפני שבחרנו רשת שותפים:
לעשות חיפוש: לעשות חיפוש באינטרנט עם שם הרשת, לבדוק איזה נסיון יש למשווקים אחרים איתה, אלו תגובות, חיוביות ושליליות אנו יכולים להשיג על רשת השותפים הזו. להיכנס לפורומים בנושא רשת השותפים ולבדוק שרשורים על: תשלום, קבלת תשלום, מידע שרשת השותפים מספקת, קלות המעקב אחר מכירות וכדומה.
חשוב לבדוק אלו תנאים הרשת מציעה: : גובה העמלות: מה אחוז העמלה מתוך סך המכירה שהצלחתם לבצע, מהם תנאי התשלום, האם צריך לחכות שיצטבר סכום כסף מסוים בחשבון לזכותכם כדי לקבל את הכסף, מה גובה הסכום הזה, מה מועד התשלום ואופן התשלום? האם נקבל כסף שנצבר לזכותנו ברשת השותפים בצ'ק או העברה בנקאית? העברה לפיי פל או זיכויים או קופונים. כל אלו הן אפשרויות לגיטימיות, רק צריך לבדוק מראש מה מתאים לנו.
לודא מראש מהם שיטות הפרסום המותרות על פי חוקי רשת השותפים, לפרסום מוצרי האפילייט שלנו: : הפניות דרך PPC, או רק באמצעות אתר מתווך, האם חוקי הרשת מתאימים ליכולות שלנו ולמשאבים שעומדים לרשותנו.
חשוב לעבור על רשימת המוצרים שהרשת מציעה לשווק: אם אנו רוצים לעשות כסף באמצעות שיווק מוצרים או מכירתם, כדאי שנדע כמה מוצרים הרשת מציעה, מאיזה סוגים, האם המגוון המוצע מספיק לנו לצורך החלפה בין מוצרים שונים או כדי לבחור מוצר שמתאים לנו, שאנו יכולים להתחבר אליו?
נעדיף רשת שותפים שמספקת לנו מידע על מקורות ההמרה שלנו, סטטיסטיקה בזמן אמת על מכירות והמקורות הממירים שלנו. זאת כדי שאם כבר הוצאנו כסף על שיווק המוצר, נדע לפחות אלו משאבים נושאים פירות ומביאים תוצאות, ועל מה אפשר לוותר.
התמיכה שמקבלים מהרשת חשובה ביותר. כדי לבדוק את איכות התמיכה, שילחו מייל עוד לפני ההצטרפות כדי לשאול שאלה כלשהי. אנו רוצים לדעת שחוזרים אלינו תוך 24 שעות או לכל היותר יומיים. הרי אם תהיה לנו בעיה עם עמלות, מכירה, תשלום, כסף שמגיע לנו או סתם עזרה שנרצה לקבל בתחילת הדרך, חשוב לנו לדעת שיש מישהו שיענה לנו תוך זמן סביר ויתן מענה איכותי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה