צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

9.2.2010

דף נחיתה טיפים | דף נחיתה נכון


דף נחיתה, או landing page הוא דף האינטרנט שהגולש נוחת בו לאחר שהקליק על מודעת פרסומת או לינק, למשל מודעת פרסום של גוגל אדוורדס.
כאשר אנו מדברים על שיווק באינטרנט, אנחנו לא יכולים להתעלם מהצורך לבנות דף נחיתה, וברוב המקרים, מספר דפי נחיתה לצורך העברת רעיון, שיווק מוצר או שירות.
לא משנה היכן נפרסם ברשת: במנועי חיפוש, במודעות ממומנות, באמצעות באנרים, בגוגל, ביאהו או באתרי תוכן, המודעה שלנו חייבת להפנות את הגולשים לאיזשהו אתר.
משווקי אפילייאטס רבים שרצים להתחיל להרוויח כסף באינטרנט אך לא מעונינים להשקיע ביצירת דפי נחיתה או בניית אתרים, מתחילים לשווק מוצרים עם הפנייה של המודעה אל דף הנחיתה של הוונדור, בעל המוצר, וכך עושים את צעדיהם הראשונים בעולם השיווק באינטרנט ללא אתר אינטרנט או דף נחיתה משל עצמם. השיטה הזו יכולה לעבוד די בסדר לזמן מה, מוגבל למדי. לפחות בשביל התחלה. במהרה יגלה כל מי שמשווק מוצרים או שירותים באינטרנט, שהוא צריך דף נחיתה משל עצמו, תפור לצרכיו. בדרך כלל אנו מגלים שאפילו דף נחיתה אחד אינו מספיק, ואנו צריכים לעשות שימוש בדפי נחיתה שונים לנושאים שונים, אפילו באותו תחום או בשיווק אותו מוצר, כדי להגביר המרות ולהכניס יותר כסף, וגם כדי לחסוך כסף בהוצאות פרסום.
הרעיון להעלות מודעת פרסומת באדוורדס, או בכל סוג פרסום אחר, לתת לגולש לנחות באתר הבית או בדף כללי ולתת לו למצוא את דרכו משם...הוא רעיון מאוד לא מוצלח.
דף נחיתה טוב הוא דף ממוקד מאוד לצורך שביטא הגולש.
דף כזה יניב שיעור המרה גבוה יותר, כלומר תהיה לו יכולת מכירה טובה יותר, יגרום ללקוחות הפוטנציאלים להישאר יותר זמן בדף ולבדוק את ההצעה שלנו, מכיון שהוא יהיה מדויק יותר לצורך שלהם.
היתרון השני שאנו משיגים בבניית דף נחיתה ממוקד הוא הוזלה בעלויות הפרסום. אם נתמקד בפרסום בגוגל אדוורדס, ככל שהמודעה שלנו רלוונטית יותר לתוכן של דף הנחיתה שליו מפנה המודעה, ציון האיכות של המודעה יהיה גבוה יותר ואנו נשלם פחות כסף עבור כל קליק על המודעה.
ציון האיכות שלנו נקבע על ידי פרמטרים נוספים, למשל הקשר בין מילת המפתח שהפעילה את המודעה, לבין תוכן המודעה ותוכן דף הנחיתה.
כעת אפשר להבין מה אנו יכולים להשיג באמצעות פיצול של הקמפיין שלנו לקבוצות מודעות ממוקדות והפניית כל נושא חיפוש למודעת פרסומת נפרדת שתפנה לדף נחיתה ממוקד ורלוונטי משלה.
שניקח דוגמא?
נניח שאנו מפרסמים ליסינג רכב. אנו יכולים להעלות כל מיני ביטויי חיפוש שיפעילו את המודעה שלנו כאשר גולש יחפש אותם. למשל: "ליסינג תפעולי", "ליסינג פרטי", "רכב חדש", "רכב חדש בזול", "מאזדה 2009 ליסינג", "מאזדה 3", "מאזדה 3 החדשה" ואף מילות מפתח הכוללות הצלבות עמוקות יותר, כגון: "ליסינג פרטי מאזדה 3 ".
בואו נבחן מה יכול לקרות אם נפנה את כל הגולשים שחיפשו את כל הביטויים השונים הללו, אל דף נחיתה כללי אחד, שנושאו "ליסינג", או "השוואת ליסינג", "מחירי ליסינג" וכדומה.
גולש שחיפש מאזדה 3 ויראה מודעת פרסומת על ליסינג תפעולי וודאי יתפתה פחות להקליק על המודעה שלנו, כאשר בסביבתנו התחרותית מודעות פרסומת רבות שצועקות "מאזדה 3" !! שיעור קליקים נמוך על המודעה שלנו יעלה את מחירי הפרסום שלנו, אנו נשלם יותר כסף על כל קליק וכמובן לא יניב תנועה מספקת.
מה יקרה לגולש שבכל זאת ילחץ על המודעה שלנו? הוא חיפש מאזדה 3 אך נחת בדף נחיתה המתאר ליסינג כללי וצריך להתחיל לחפש את דרכו בתוך האתר שלנו כדי למצוא את המאזדה שהוא מחפש.
במקרה כזה רוב הסיכויים שיקרו שני הדברים הבאים:
ראשית, ציון האיכות הנמוך שגוגל ייתן לנו על המודעה, בשל רלוונטיות נמוכה בין מילת החיפוש, המודעה ודף הנחיתה יגרום לעלייה מיידית במחירי הפרסום שלנו, שוב אנחנו משלמים יותר כסף בגלל רלוונטיות לא מספקת.
שנית, הגולש או יתרוצץ באתר לחפש את מבוקשו ולבסוף ייתיאש ויצא החוצה, או יראה שהדף עמוס במידע לא מאורגן ולא ממוקד לחיפוש הספציפי שלו, וייצא מהדף במהרה.
כדי להציג דפי נחיתה מדויקים ככל האפשר לרצון הגולש, עלינו לפצל את הקמפיין שלנו לקבוצות מודעות ממוקדות מאוד. למשל: כל סוגי הרכבים (שאנו מציעים), בהצלבה עם כל שנות הייצור, יצרנים, דגמים. בכל קבוצת מודעות כזו נרכיב רשימת מילות מפתח ממוקדות מאוד וננסח להן מודעת פרוסמת שהכותרת שלה והטקסט כוללות את מילת המפתח המרכזית ופונות ישירות לצורך של הגולש ומתארות באופן המדויק ביותר את השירות הספציפי.
מי שחיפש מאזדה אולי ישמח לראות דף השוואה בין סוגי מאזדה שונים או הצעות שונות לליסינג של רכבי מאזדה, אך מי שחיפש מאזדה 3 – מוטב שינחת בדף המציע בדיוק מאזדה 3.
כמובן שאפשר בסוף הדף להפנות להשוואות או להתרשמות מרכבים או דגמים אחרים, אך נושא דף הנחיתה חייב להיות ביטוי החיפוש שחיפש הגולש ואשר גרם לו להקליק על המודעה שלנו.
צריך להבין שהאינטרנט עמוס במידע, במיוחד עבור גולש המחפש השוואה, אוסף מידע ומנסה לקבל החלטת רכישה. הבעיה באינטרנט היא לא להשיג מידע, אלא יותר: איפה להשיג מידע מאורגן? ממוקד? מדויק למה שאני מחפש? אם תתנו את זה ללקוח הפונטציאלי שלכם, כבר התבלטתם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה