צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

30.12.2008

כסף בתוכניות אפילייאט: איך לבחור נישה לשיווק?


אתם כאן: כסף › כסף באינטרנט  › שיטת שותפים › כסף בתוכניות אפילייאט - איך לבחור נישה לשיווק?
אחד הצעדים הראשונים בעשיית כסף באמצעות תוכניות שותפים, לאחר שזיהינו את רשת השותפים המתאימה לנו, היא לבחור תחום (נישה) שברצוננו לשווק. מהו הנושא שאנו משווקים? כיצד לבחור תחום רווחי לשיווק?
1. בדקו תחומים שיש לכם עניין בהם. לא כולם יהיו רווחיים רק משום שהם מעניינים אתכם, אך זו נקודת מוצא טובה, מאחר ויש לכם מוטיבציה ועניין להמשיך לחקור את הנושא.
2. אחרי שבחרתם נושא שאתם מגלים בו עניין, ערכו רשימה של כל הנושאים הקשואים אליו או הכלולים בו. אם לא הצלחתם לחשוב על יותר מכמה נושאים ספורים, מה הסיכוי שתצליחו לכתוב על המוצר, לנסח לו מודעות שונות, להבין מה מחפשים לקוחות מסוגים שונים? סננו נישות לפי מידת ההבנה שלכם את הנישה ולפי מידת העניין שאתם מגלים בה: אם לא מצאתם בה מספיק עניין כדי לערוך רשימה קצרה, מה הסיכוי שתצליחו לשווק אותה בהתלהבות לאורך זמן?
3. בדקו בלוגים ופורומים בנושא שבחרתם. האם גולשים מגלים עניין בתחום הספציפי הזה באינטרנט? אם כן, יש לכם יותר סיכוי להצליח למכור אותו. ומה בדיוק הם מחפשים? האם רוב הדיונים בנושא הם אודות מציאת המידע או המוצר בחינם, או שיש סיכוי טוב שיסכימו לשלם עליו כסף?
4. האם הצלחתם לזהות קהלי יעד אפשריים בתחום שבחרתם? כמה קהלים מצאתם? ככל שמצאתם יותר קהלי יעד, כך יהיה קל יותר לשווק את המוצר, וכך יהיו יותר אפשרויות בחירה לשיווק ופיזור סיכונים.
5. בדקו בצורה יסודית מהם אפשריות הפרסום היעילות ביותר בנישה שבחרתם. האם האסטרטגיה השיווקית הולכת להיות מושתתת בעיקר על פרסום במנועי החיפוש, כתיבת מאמרים או יצירת אתר? אלו שיטות מתאימות לכם, באלו שיטות אתם יכולים לעמוד הן כלכלית והן ביצועית, והאם הן הולמות את הנישה שבחרתם.
6. האם השיטות המתאימות לשיווק הנישה הולמות את התקציב העומד לרשותנו?
ערכו חיפוש בגוגל: כמה תוצאות חיפוש יש לנישה שבחרתם לעומת נישות אחרות? כמה מפרסמים קיימים בתחום שבחרתם? נסו להעריך את התחרות בנישה מול הביקוש לנושא באינטרנט.
זכרו שמחקר מוקדם יחסוך לכם זמן, עבודה וכסף בעתיד, אך לעולם לא ייתן תמונה מלאה. לפעמים אחרי כל המחקרים והבדיקות אנו ניכנס לנישה שאין בה מספיק תנועה, שהתחרות בה קשה מדי, שהעלויות גבוהות מדי...או שפשוט אינה נמכרת. ברגעים כאלה צריך לדעת לאסוף את עצמך, להשאיר את הנישה מאחור ולהמשיך הלאה, לבאה אחריה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה