צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

21.3.2010

ג'ימייל SMS שילחו חינם עם gmail


ג'ימייל SMS - חדש חדש, ישר מהמחבת של גוגל! מעתה ניתן לשלוח SMS חינם ישירות מחשבון ג'ימייל שלכם.
אם יש לכם ג'ימייל, ואם לא – הירשמו חינם לתיבת דואר ג'ימייל ותוכלו להירשם לשירות ג'ימייל SMS המאפשר לכם לשלוח SMS חינם ישירות מחשבון האימייל שלכם בגוגל.
הודעות SMS חוזרות תישלחנה לחשבון ג'ימייל שלכם.
בישראל, כרגע שירות ג'ימייל SMS מאפשר שליחת הודעות SMS חינם למספרי טלפון של חברת פלאפון ואורנג', סלקום כרגע לא בתמונה ולא ברור האם זהו מצב זמני הוא מהן הסיבות, לפחות לי לא ברור...מה שכן, אם יהיו עידכונים בעניין אעדכן כאן בבלוג.
אז אם חיפשתם דרך נוספת לחסוך בהוצאות, למשל בחשבון הטלפון שלכם, תוכלו להתחיל משליחת SMS חינם באמצעות ג'ימייל, בלי לשלם כסף על הודעות יוצאות, דרך המחשב.
שליחת הודעות SMS מהמחשב יאפשרו לכם לחסוך בעלויות שליחת SMS מהסלולרי שלכם, ואפילו לחסוך בחלק משיחות הטלפון שלכם. תיאומים קצרים והודעות מיידיות אפשר לשלוח ב SMS וכך לחסוך כסף על שיחות טלפון יקרות.
מה זה שירות ג'ימייל SMS ?
לאחר תקופת ניסיון בארץ ובחו"ל, שירות ג'ימייל SMS פתוח לכל הישראלים בעלי חשבון ג'ימייל, לאחר הרשמה לשירות ה SMS של ג'ימייל.
איך שולחים SMS בחינם דרך ג'ימייל? לאחר הרשמה לשירות, היכנסו לחשבון ג'ימייל שלכם, ובחרו בשליחת SMS מעל תיבת הצ'אט. הקלידו מספר טלפון שברצונכם לסמס לו, רישמו שם וארץ, הקלידו את הודעתכם ושילחו! יותר פשוט מזה?
אם מי ששלחת לו הודעת SMS ישיב להודעה שלכם, תוכלו לראות אותה בחשבון שלכם בצ'אט.
ישנה הגבלה על כמות ההודעות שניתן לשלוח משירות ג'ימייל SMS באופן הבא: ניתן לשלוח 50 הודעות SMS , אך על כל הודעה נכנסת תקבלו 5 הודעות נוספות למכסה שלכם, עד מכסה של 50 מקסימום.
ישנה אפשרות לחסימת הודעות. נראה כי השירות מתאים לשליחת הודעות לחברים, בני משפחה וכל מיני תיאומים במיוחד אם אתם ממילא יושבים מול המחשב וזמינים לבדוק בחשבון גוגל שלכם את ההודעות החוזרות.
לפעמים אנחנו פשוט יושבים בבית או במשרד במילא מול האימייל שלנו, או האינטרנט פתוח רוב הזמן, ועדיין משתמשים בשירות SMS מסלולרי לסלולרי, כי כך כולם רגילים.
אם יש אפשרות לחסוך לפחות בחלק מההודעות הללו, במיוחד אם אנו מול המחשב במילא ויודעים שנהיה שם בזמן הקרוב לקבל את ההודעה החוזרת בחשבון שלנו, אפשר להתרגל גם לזה ולחסוך עוד קצת כסף על שיחות טלפון או שליחת הודעות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה