צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

20.4.2010

חשבון טלפון - איך חוסכים עוד כסף


כסףאיך לחסוך כסףאיך לחסוך בהוצאות הבית › חשבון טלפון - איך חוסכים עוד כסף
בעבר פורסמו כאן המון עצות וטיפים איך לחסוך כסף בשיחות טלפון וסלולרי, איך לחסוך בשליחת הודעות אס אם אס, איך לשלוח אס אם אס חינם או בזול, איך לטלפן בזול ואיך לערוך שיחות בחינם.
הפעם, ולרגל חג החירות המתקרב, עולה שוב סוגיית חשבון טלפון ביתי או עסקי, איך חוסכים עוד כסף על חשבון טלפון ומקצצים קצת בהוצאות.
לרגל הארוע המרגש הזה, הוחלט להעלות פוסט שני (או אולי הוא כבר שלישי רביעי) בסדרת חשבון טלפון ודרכים לחסוך בשיחות ובעלויות. זה יכול לחסוך לכם כסף אם רק תיישמו אפילו טיפ אחד קטן. שנתחיל?
שיחות טלפון נחלקות בגדול לשניים: תיאומים ועניינים תכל,סיים לעומת שיחות חולין או עבודה.
1. בואו נתחיל מכך, ששיחות ארוכות, שיחות "מה נשמע", שיחות חולין או שיחות חברתיות, שיחות עבודה ארוכות וכל מה שמתרכז תחת שיחות ארוכות ומופלגות, עדיף, רצוי, כדאי וממש מאסט לעשות דרך טלפון קווי. אם יש לכם שיחות ארוכות במיוחד נסו לתזמן אותן לשעות המוזלות, שיחות כאלה יכולות הון מטלפון סלולרי ואילו דקת שיחה מבזק לבזק בשעות מוזלות עולה הרבה פחות כסף ולאורך החודש תחסוך לכם הרבה כסף שיוכל לשמש למטרות אחרות.
2. דברו מהסלולרי רק כשחייבים, רק כשאתם מחוץ לבית, והקפידו לקצר במשך השיחה.
3. תיאומים קצרים קבעו בהודעות SMS. גם כאן צריך לשים לב לכמה דברים:
4. כדי לחסוך בעלויות ההודעות רכשו חבילת SMS מהמפעיל שלכם. שליחת SMS יכולה לעלות כמו דקת שיחה, אך אם תקנו חבילת SMS לחודש, העלות זולה באופן משמעותי.
5. שימו לב כמה הודעות קניתם בחבילה? נניח שרכשתם חבילה של 100 הודעות SMS בחודש במחיר מוזל. אם לא תנצלו את כל ההודעות, עדיין תשלמו את מחיר החבילה. חבל, לא? נצלו הודעות SMS במקום שיחות טלפון.
6. ולהפך: שימו לב שאינכם עוברים באופן משמעותי את מכסת ההודעות שקניתם בחבילה, אחרת תשלמו על כל הודעה יותר כסף. איך עוקבים אחרי זה בכלל? פשוט מאוד. בתחילת כל חודש מוחקים את תיבת ההודעות היוצאות בסלולרי שלכם וכך רואים במהלך החודש כמה הודעות יוצאות רשומות לכם.
7. אם קניתם חבילה של 100 SMSים לחודש פירושו שבממוצע תשלחו כ 3 הודעות SMS ביום. שימו לב במשך כמה ימים, כמה הודעות אתם שולחים והאם החבילה הזו מתאימה לכם? אולי היא צריכה להיות קטנה או גדולה יותר. ושוב, אם יש לכם חבילת SMS גדולה, לפחות נצלו אותה במקום לערוך שיחות טלפון.
מה תוכלו לעשות החודש עם עוד 100 או 200 שקלים אפילו? מה תוכלו לעשות בסוף השנה עם עוד כמה מאות או אלפי שקלים? לא חסר, נכון? סופשבוע או בילוי, קניות או לחסוך כסף למטרה טובה.
מי שרוצה לחסוך כסף חייב להבין שהחיסכון מתחיל גם בסכומים קטנים כמו שיחות טלפון קטנות, הסכומים הללו מצטברים ובסוף תוכלו להנות מעוד קצת כסף שחסכתם. בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה