צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

24.7.2011

מייבש כביסה גז, או איך לחסוך כסף על ייבוש כביסה


כסףאיך לחסוך כסףאיך לחסוך בהוצאות הבית ›  מייבש כביסה גז, או איך לחסוך כסף על ייבוש כביסה
איך לחסוך כסף על ייבוש כביסה? מייבש כביסה גז, קראתי, יש לו יתרונות רבים וטובים על מייבש כביסה חשמלי. למשל, הוא פחות מזהם את הסביבה. למשל, או מייבש בגדים מהר יותר. ועוד, הוא פחות מפרק את סיבי הבד ולכן שומר על איכות הבגדים לאורך זמן, יותר מאשר מייבש כביסה חשמלי.
זה נשמע נהדר. וכמה כסף זה עולה? אפילו לא ביררתי. לא שיש לי משהו נגד מייבש כביסה גז, אני מעולם לא ניסיתי ולא ראיתי מייבש כביסה כזה. אולי אבדוק אחד כזה בחורף, ואז אחזור לספר לכם עליו.
אבל מה אם אציע לכם, בלעדית, בתור קוראי הבלוג הנאמנים שלי, מייבש כביסה חדשני, שאינו מזהם את הסביבה כלל, אינו מפרק שום סיבי בד, אינו צורך חשמל ואפילו לא גז, השימוש בו אינו עולה כסף, והוא עצמו ניתן לרכישה, כאן בבלוג שלי, רק לכם, בהצעה בלעדית, חינם לגמרי?
אולי תתעניינו לדעת, באיזו אנרגיה חדשנית עושה שימוש מייבש הכביסה החדשני הזה שלי? ובכן, כיאה לטרנד ההולך וגובר, מייבש כביסה חסכוני זה, עושה שימוש באנרגיה סולרית. וכן, קוראים לו לתלות כביסה על החבל.  ואנחנו משתמשים בו כבר שנים! עכשיו גם אתם יכולים, אבל ששש, אל תגלו לאף אחד. זה סוד שמור בדרגה גבוהה ביותר.
מוציאים את הכביסה ממכונת הכביסה, תולים אותה על החבל, ומשתמשים בטכנולוגיית חלל שפותחה על ידי נאסא, כדי לשמור את הבגדים במקום. טכנולוגיה מתוחכמת זו נקראת אטבי כביסה מפלסטיק, וניתן להשיגם, לשם הגיוון והכיף, בכל הצבעים. מרוב שאטבי הכביסה עשויים טכנולוגיה גבוהה ועתירת ידע, הם נוטים להחטף לעיתים מזומנות, על ידי חוצנים, לצורכי מחקר מדעי, כמובן. אי לכך, אטבי הכביסה המסכנים, יש להם נטייה מוזרה, להתעופף כלפי מטה או פשוט להיעלם. מומלץ אפוא, למתחילים, לרכוש שתי חבילות שלהם. אל דאגה, טכנולוגיית ההי טק האינטרא גלקטית הזו, אינה עולה הרבה כסף, אלא שקלים ספורים.
תליית כביסה בקיץ הישראלי היא עניין מתבקש ומובן מאליו מבחינתי. תליית כביסה על החבל מייבשת את הבגדים בקיץ, בשמש, תוך חצי יום. ביום חם, בגדים דקים, תוך שעתיים.
תליית כביסה שומרת על סיבי הבד טוב יותר מאשר ייבוש במייבש כביסה. אם אתם דואגים לדהיית בדים או צבעים מסוימים, תלו אותם בתוך הבית, על מתלה כביסה פשוט.
אם יש לכם בגדים כבדים או עדינים, פעלו לפי הוראות תלייה לבגדים עדינים או בגדי צמר. למשל, במקרים מסוימים אין לתלות בדים כאלה, אלא להניחם, למשל על מגבת. זאת כדי שלא למתוח את הבד, הספוג במים, או לקרוע אותו.
בכל מקרה, כמעט את כל הכביסה שלנו אנחנו תולים על החבל, כל ימות השנה. הפעולה הפשוטה הזו חוסכת כסף בחשבון החשמל שלכם בחודשי הקיץ. אבל לא רק. גם בחורף בישראל לא מספיק גשום, לצערנו, ואפשר לתלות בגדים על החבל. בחודשי החורף הרציניים יותר, קשה יותר לתלות כביסה, היא בדרך כלל לא מספיקה להתייבש תוך יום יומיים בגלל שקר מדי. בחודשים כאלה נעדיף להשתמש במייבש כביסה חשמלי, אבל אפשר להמשיך לחסוך כסף על ייבוש כביסה גם בחורף, על ידי תליית הכביסה בתוך הבית, על מתקן ייבוש.
אבל בקיץ? ברצינות, למה לייבש כביסה במייבש, כשיש חבלי כביסה ושמש בחוץ? תחסכו המון כסף על חשמל, אנרגיה, זיהום סביבתי, ותרוויחו בגדים נקיים, עם ריח של כביסה,נטולי קמטים, מלאים שמחה מהשמש. ביגוד נעים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה