צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

4.7.2009

חיסכון בחשמל בקיץ - טיפים לחסוך כסף על חשבון חשמל


כסףאיך לחסוך כסףאיך לחסוך בהוצאות הבית › חיסכון בחשמל בקיץ, לחסוך כסף על חשבון חשמל
מחפשים מידע על צריכת חשמל בקיץ או בחורף? כיצד לחסוך כסף על צריכת מכשירי חשמל ולחסוך קצת כסף גם בחשבון החשמל שלכם? על צריכת חשמל בחורף : צריכת חשמל בחורף .
הפעם אנו עוסקים בעונה החמה, כיצד לחסוך כסף בצריכת חשמל בקיץ, כולל קירור הבית בארצנו החמה.
1. נכון בכל עונה, גם קיץ: למלא את הקומקום החשמלי בכמות המים המיועדת לשימוש יכול לחסוך לכם כסף בחורף או בקיץ. אם אנחנו מכינים שתי כוסות תה, כדאי לחמם רק מעט יותר מכמות זו. למלא את כל הקומקום זה ביזבוז כסף כי מתבזבז יותר חשמל כדי להרתיח את המים, ויותר מחצי מהכמות הלא תישאר בקומקום ותתקרר.
2. כביסה בקיץ: כביסה ב 60 מעלות מבזבזת כ 50% פחות חשמל מכביסה ב 90 מעלות, כך שחוסכת כסף אם אין צורך בהרתחה.
3. ייבוש כביסה בקיץ: מייבש הכביסה צורך הרבה חשמל יחסית למכשירי חשמל בכלל, ובעונת קיץ אין הכרח להשתמש במייבש כביסה, פעולה פשוטה של תליית כביסה בחוץ תחסוך לכם כסף רב בקיץ. אם יש יום יפה אפשר לתלות, הכביסה מתייבשת מאוד מהר בשמש, אם אתם נוהגים לייבש כביסה מדי יום תקצצו כ 50 שקלים מחשבון החשמל שלכם רק על ידי תליית כביסה.
4. מזגן: קירור הבית הכרחי בחודשי הקיץ וכמעט אין דרך לעקוף את הצורך הזה בארץ שלנו. השימוש במזגן לקירור הבית עולה לא מעט כסף מכיון שמזגן הוא מכשיר חשמלי שזולל חשמל וגם פועל לעיתים שעות ארוכות ומשך זמן רצוף, שלא כמכשירי חשמל אחרים, שפעילותם נמשכת חצי שעה או שעה ליום וזהו. כדאי לדעת שכל שינוי של מעלה אחת חוסך 5% בצריכת החשמל של המזגן, תקררו קצת פחות ותשלמו פחות כסף הקיץ. מזגן מפוצל צורך בין 1 ל 4.9 קוט"ש לשעה. כמה כסף זה עולה לנו? שעת הפעלה של מזגן, תלוי בצריכתו, עשויה להגיע ל 2-2.5 שקלים לשעה. אם אתם מפעילים את המזגן 5 שעות ביממה זה מסתכם בסכום כסף לא מבוטל בסוף החודש. אפשר לחסוך כסף על קירור הבית אם תשימו לב למעלות, לא חייבים להקפיא את הבית – רק לקרר, ואם גם תקצצו מעט בזמן ההפעלה של המזגן תקצצו משמעותית בשבון החשמל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה