צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

31.10.2010

בייבלייד - הטירוף הזה יקר beyblade


בייבלייד – הטירוף החדש של החבר'ה הצעירים, להיט ילדי בית הספר היסודי. מה נאמר ומה ניתן עוד להוסיף חוץ מ: הורים לבנים בגילאי 5-10, לבנו אתכם, עזבו הכל ותתפסו את הראש, כי השגעון החדש הגיע, והפעם הוא משוגע יותר מתמיד!
מה?? כמה כסף עולה סביבון? מה זה הטירוף הזה?
כך בערך התחיל השבוע כל משפט שני של הורה לילד בסביבה שלי. בייבלייד הוא לא רק טרנד חדש וסוחף לילדים, הוא גם יקר באופן לא פרופורציונלי לשום דבר.
אז מה זה בייבלייד? יש לכך שתי תשובות עיקריות: האחת, בייבלייד הוא סביבון. שתיים, בייבלייד היא תוכנית טלויזיה שמשודרת, נכון לרגעים אלה, בערוץ הילדים. אז מה כל כך מעניין בזה?
הפרט הכי מעניין עבור ההורים הוא מחיר בייבלייד יחיד לילד. כמה כסף עולה בייבלייד? תחזיקו חזק.
לא פחות מ 109 שקלים חדשים עולה סביבון בייבלייד שאין בו, האמינו לי, בדקתי, שום ייחוד טכנולוגי כזה או אחר על פני סביבונים דומים בשוק שעולים 5 שקלים. כן, קראתם נכון. מאה ותשעה שקלים על סביבון! אחד!
אתם יכולים לאטום את האוזניים, לעצום את העיניים, לרקוע ברגליים ולהגיד שלא יכול להיות, בטח נפלה כאן טעות וזהו מחיר בייבלייד בחנות ממש יקרה, נניח בירח. אבל לא. בייבלייד עולה המון כסף והגיע הזמן שמישהו יעשה משהו עם תוכניות הטלויזיה הללו שמשגעות את הילדים.
מילא זה שקנינו בקוגאנים, גורמיטים ושאר ירקות, שחלקם ניתן היה להשיג ב 30-50 שקלים, מילא חבורת גוגוס החביבה או צמידי סילי בנדס ששיגעו את ילדינו – לפחות הללו עלו כמה שקלים בודדים.
אבל מה הורה אמור לעשות מול ילד בן 7 שטוען שכל הבנים בהפסקה משחקים עם בייבלייד? להשאיר את הילד שלך בצד זה פתרון? לקנות לו סביבון שעולה מאה שקלים זה כן פתרון? אז מה עושים בכלל עם העסק המטרוף הזה?
אז כמה כסף נוציא על בייבלייד, ועוד הרבה לפני חנוכה? בטויס אר אס בייבלייד עולים כרגע 109 שקלים, לסביבון אחד. בפיראט האדום, אותם בייבלייד עולים 89 שקלים. אבל שימו לב שישנם כל מיני צבעים של סביבונים, שכל צבע מסמל איזשהו כוח אחר (אוי לי...) ומאוד ייתכן שהילד שלכם ירצה דווקא בייבלייד כחול, או זהב או השד יודע מה – שקיים דווקא רק בחנות היקרה יותר. וכן, זה מנסיון אישי.
עכשיו, כאילו זה לא מספיק כסף לזרוק באמצע החיים, בואו נדבר על שלב ב' של תוכנית העל למשוך כסף מהארנק שלנו, כאילו לא עבדנו בשבילו קשה מספיק. שלב ב' נקרא: יש לדבר הזה גם משגר! כן, לסביבון שעולה מאה שקלים יש גם משגר משלו, וזה לא ממש חובה, רק למי שרוצה שהסביבון שלו יסתובב עוד יותר מהר. לא יאומן העסק הזה. המשגר, אם שאלתם את עצמכם, נראה כמו חתיכת פלסטיק שנראית שתי טיפות מים כמו כל חתיכת פלסטיק אחרת, למעט העובדה שלחתיכה הזו מוצמד תג מחיר ש כ 80 שקלים.
הלאה: יש גם זירת קרב לסביבוני בייבלייד! מה חשבתם לעצמכם? שסביבונים יכולים להסתחרר סתם כך על הריצפה? זירת קרב של בייבלייד עולה 200 ומשהו שקלים, סליחה אבל לא טרחתי אפילו לבדוק.
אם אתם אומרים לעצמכם שהסביבונים הללו וודאי מסתחררים מהר מאוד, או יש בהם איזשהו ייחוד תפקודי שמצדיק את מחירם, אספר לכם שאתם טועים, לפחות לדעתי. תחרות סביבונים תמימה שנערכה בביתנו וכללה כמעט 10 סוגי סביבונים שונים, עם משגרים ובלי, כאלה שנקנו בשקל וכאלה שנקנו ב 20 שקלים, ואף סביבונים שיצאו חינם היישר מהפתעות מקדונלדס, כנגד בייבלייד אחד, הביאה לתוצאה שלא תעלה חיוך על פני אף ילד. וסייג לחוכמה שתיקה. אם זה עולה יותר כסף זה לא מסתובב מהר יותר וזה גם לא חזק יותר, וזה כן גורם לכל הורה ששילם מאה שקל על סביבון לגלגל עיניים, ולא מסחרחורת.
לקנות או לא לקנות? הילדים משחקים עם בייבלייד בבית הספר, בהפסקות ובחצר. אולי ילד שאין לו בייבלייד יישאר בצד? זה אחד הדברים שעוברים להורים בראש, לפחות ממה ששמעתי. אמירות כמו: לפחות הם משחקים ביניהם... באמת לפחות.
אם הם היו משחקים עם סביבוני בייבלייד מעתה ועד חנוכה הבא, אין ספק שההוצאה הזו חיונית כמעט. ובוודאי בעלת תמורה מלאה לכל סכום כסף כמעט. אבל כולנו יודעים שתוך חודש חודשיים יגיע טרנד חדש וכל הילדים יתחילו לאבד / לזרוק את הסביבונים הללו על כל חלקיהם הקטנים. שנית, כולנו יודעים שתוך שבוע מקניית סביבון בייבלייד החדש, יבקש הילד את הסביבון החבר שלו, לאמור: יש לי רק סוג אחד של בייבלייד!! ויבקש מסבא, סבתא, דמי חנוכה ופיית השיניים שישלימו לו את החסר.
אין לי משהו עקרוני נגד טרנדים לילדים, בבלוג כסף הזה בעצמו העלתי לא פעם פוסטים תומכים בעניין ודעות בעד ונגד, אבל הפעם משהו כאן קצת מוגזם. אי אפשר היה לתמחר את זה קצת אחרת? המחיר הזה נראה למישהו סביר? בהתחשב בפרק הזמן שבו הילדים ישחקו בצעצוע הזה, הרי אין הצדקה להוצאה כזו חוץ מלחץ חברתי, ואין שום פיקוח.
עכשיו אחרי שהורדתי את עניין מחיר חוסר הפיקוח הזה מלבי, והבנתם שהטרנד הזה עולה המון כסף ביחס לא ישר לשום דבר, שוב אדגיש: לדעתי, לדעתי, האישית, האישית. זו הייתה פרשנותי האישית.
עכשיו לסקירה האינפורמטיבית: בייבלייד היא תוכנית טלויזיה שבה מתחרים בייבליידרים, הם מפעילי הסביבונים, זה בזה באמצעות אסטרטגיה הגורסת כי לכל סביבון יש כוח משלו. כוחו של כל בייבלייד משוקלל לפי מידת כוחו בהתקפה, מידת כוחו בהגנה, יציבות ועוד. סדרת הטלויזיה המשודרת כרגע בערוץ הילדים נקראת בייבלייד עידן המתכת.
ישנו גם אתר אינטרנט של בייבלייד, וקניית סביבון מזכה אתכם גם בקוד אישי, התקף לזמן מוגבל, והוא מאפשר לכם משחק בזירת הקרב של בייבלייד באתר, יצירת סביבונים וירטואליים ושליחתם לקרב.
סוגי בייבלייד: פגסוס , ל דרגו, אקווריו, לאו, נשר ועוד כל מיני חיות נחושות בדעתן.
כל בייבלייד מורכב מכמה חלקים, ושילובם יוצר אסטרטגיות קרב שונות. ראש הסביבון, טבעת אנרגיה, הגלגל, המסובב וקצה הסביבון. באמצעות שילובים כאלה ואחרים משנים את מידת יכולת ההתקפה, המהירות או ההגנה של כל סביבון.
חוץ מזה שהמותג עולה יותר מדי כסף לטעמי האישי, יש לי כמה דברים חיוביים דווקא לאמר על אתר האינטרנט של בייבלייד. המשחק בו מהנה, נראה בטוח, אפשרויות ליצור הרכבים שונים של בייבלייד באתר עצמו באופן וירטואלי מושכים את הילדים, יש גם קטעים מהסדרה.
אז מה יש לי להגיד לסיכומו של עידן המתכת? חוץ מזה שהמתכת (והפלסטיק) הזו יקרה כמו כסף והטירוף הזה יקר? אין לי משהו עקרוני נגד טרנדים. גם לא נגד שיווקם או קנייתם. גם לא נגד טרנדים חולפים לילדים, יש בהם אפילו כמה יתרונות, אפילו מעט פילוסופיים, אבל לא ניכנס לזה עכשיו. הנקודה שלי היא: אתם, כמבוגרים בעלי דעה מגובשת, ערך של כסף ומודעות בסיסית לכחות השיווק הפועלים הללו – אף פעם לא קניתם לעצמכם משהו יקר מדי? האם אתם תמיד מצליחים לעמוד בפני פיתויים? האם אתם קונים רק חפצים שימושיים? כמה דיסקים יש לכם באוסף והאזנתם להם פעם אחת בדיוק? כמה עלה פריט הלבוש היקר ביותר והכי לא שימושי שלכם?
הבנתם את הרעיון. אז איך אנו יכולים לצפות מילדים קטנים שיעמדו בפני הפיתויים הללו? נקודה למחשבה.
נכון, אפשר ללמד אותם. ויכול להיות שדווקא קניית הצעצועים הללו מלמדת אותם משהו. עם הזמן הם מבינים שהצעצוע היקר שסחף אותם למשך חודש כבר לא ממש מסקרן, והם עשויים להפנים את עניין הבר-חלוף הזה.
כמובן שיש הבדל, כי אנחנו מרוויחים כסף בעצמנו ויכולים להחליט על מה אנחנו מבזבזים אותו ועל מה לא. תנו לילדים לחסוך כסף בשביל לקנות את המותג החדש, או להשתמש בדמי הכיס שלהם, או דמי חנוכה כדי להחליט האם הם רוצים להוציא כסף שהם חסכו במשך חודשים על בייבלייד, למשל. אם הם יחליטו שהם מעדיפים לקנות בייבלייד אחד מאשר כך וכך צעצועים אחרים, או לא לקבל דמי כיס במשך חמישה חודשים, אז מה רע בזה? הם קיבלו את ההחלטה שלהם בעצמם והבינו כמה כסף זה עולה. הם עשו וויתורים וסדרי עדיפויות ולמדו מזה משהו.
העיקר שהילדים יחייכו, ושיהיה לכולנו חנוכה שמח!
עידכוני בייבלייד - פברואר 2011: או - קיי!! הבנתי! אין בייבלייד! בסדררררר.
הנה מקצת הפניות, השאלות ואפילו אס אם אסמים שקיבלתי החודש: למה אין בייבלייד? איפה קונים בייבלייד, איפה יש בייבלייד לקנייה, איך משיגים בייבלייד, מה קרה לכל הבליידים? למה אין להשיג בייבלייד בארץ??
אז מה קורה פה?
בחנוכה כבר נגמרו כל סביבוני בייבלייד בארץ, הרשתות הגדולות הוציאו מבצע אחרון בהחלט, של בייבלייד במחיר 59 או 69 שקלים, ובום. הכל נגמר. למה? מה קרה? ועכשיו איפה משיגים בייבלייד? ומה אומרים לילדים על זה שאין?
אז נתחיל מהסוף: הורים, מותר לכם לשמוח. נכון, אין בייבלייד בארץ, וזה תירוץ מעולה לא לקנות אותו, לחכות שהטרנד יעבור, בשלום הפעם, בלי לרכוש עוד ועוד מהסחורה הזו.
ועכשיו להתחלה, עם הבטחה איפה כן אפשר למצוא בייבלייד לקנייה. פיזור הבייבלייד בעולם כנראה היה לא פשוט, בארץ היה מחסור רציני בצעצוע הזה, עד שהם פשוט נגמרו לגמרי, בכל חנות אפשרית, ובוודאי ברשתות הגדולות.
חדי העין אולי הבחינו, כי לפני כשלושה שבועות, חזרו לפתע בייבלייד לחנויות, להרף קל. לפיראט האדום, למשל, הגיע משלוח קטן של בייבלייד. הסחורה הגיעה בשעה 9:00 בבוקר וחוסלה לחלוטין, עד הסביבון האחרון, בשעה 9:10.
לחנויות צעצועים קטנות הגיעו זירות בייבלייד מקוריות, כל זירה כוללת גם 2 סביבוני בייבלייד מקוריים, וזו הייתה הזדמנות נוספת להוציא כ 300 שקל על קניית החבילה הזו. אמנם יקר, אמנם כולל זירה, אמנם 2 פורפרות ולא אחד כפי שתיכננו לקנות, אבל היי, לפחות השגנו בייבלייד.
בחנות אחת פגשתי אמא שהצליחה לשים ידה על זירת בייבלייד, לא בייבלייד. היא קנתה אותה מייד ואז כמעט והתחננה, בצחוק, בפני המוכר, לאמור: אבל, רגע...מה הילד יעשה עם הזירה בלי בייבלייד? תביא לי איזה אחד שהוא יוכל לגלגל בזירה!
שזה די נכון. וגם עצוב, ההורים נהיו כמו ילדים קטנים.
אולי פשוט נגיד לילדים, כמו באריה שאהב תות: חמוד, ביער שלנו אין תות. יש תרד ופשטידה וביצה וכו', אבל תות אין. פשוט אין, תפסיק להתלונן.
?
למי שזה לא עובד ככה מבחינתו, הנה חרושת השמועות לגבי חנויות שבהן כן ניתן לקנות בייבלייד:
1. בפיראט האדום נמצא סטוק קטן של בייבלייד, כאמור הוא כסר נמכר כולו.
2. שמועה מסתורית סיפרה על בייבלייד לקנייה בחנות המותגים בסינמה סיטי. ביקור בחנות העלה חרס, כלומר: אין שם בליידים נכון לכרגע.
3. שמועה מסתורית ולא רשמית סיפרה שהבליידים יחזרו בחודש פברואר לארץ. בנתיים השמועה אינה מוכיחה את עצמה במיוחד.
4. נו טוב, לאופציה האחרונה, והזולה יותר: ב ebay נמכרים נכון לעכשיו, המוני בייבליידים של hasbro (זו אותה חברה שמיובאת לארץ), יש באיביי המון בייבליידים וחיקויים, ולכן אם אתם רוצים בליידים כמו בארץ, לכו על כאלה מתוצרת hasbro. המחירים, לסביבונים מקוריים בהחלט, מנוכים בכמחצית מאשר בארץ, המשלוח עולה כסף ואולי גם מכס, אך למי שרוצה להשיג, יש אפשרות. המבחר עצום, ומבחר המוכרים עצום. כלומר, גם אם מוכר מסוים לא מציע משלוחים לארץ, תוכלו למצוא בקלות מוכר אחר, שכן שולח.
חבר'ה, בהצלחה, ולא להתרגש. אחת, שתיים, שלוש - גלגל אותה.
קראו עוד על: טרנדים לילדים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה