צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

5.6.2011

כמה כסף עולה נינג'ה גו ומה שמעו אוזני ולא האמינו


אז זהו, לילדים יש טריק חדש. קוראים לו נינג'ה גו של לגו, ומדובר, בגדול, בדמויות לגו של נינג'ות בכל מיני צבעים, עם ערכות משחקי הרכבה של לגו נינג'גו, הכוללים רכבים, תחנות, זירות ומה לא.
וזה עוד לא הכל.
הטירוף החדש נינג'ה גו כולל גם ערכות משחק הבנויות באופן החביב ביותר על אספני עמנו הצעירים לאחרונה, לאמור: סביבונים ומשחקי קרבות אסטרטגיה. מישהו אמר בקוגן? מישהו לחש בייבלייד?
לחשו ולא שמענו. או אולי התעלמנו.
אז הנה אחדד את העניין הזה לטובת כל מי שלא רצה לשמוע:
כן, הילדים שלנו הוכחו כבעלי משיכה עזה לאוספים המרוקנים לנו את הארנק, ולאחרונה, במיוחד לאוספים המשלבים משחקי אסטרטגיה, כוחות מיוחדים ואלמנטים פר דמות, ע"ע: בקוגן וקלפי הכוח, בייבלייד על תכונותיו המיוחדות של כל בלייד. לאחרונה הרהיבו זאטוטינו עוז, ואף התלהבו עד מאוד ממשחקי אסטרטגיה משולבי סביבונים, ע"ע ביילבייד.
בכולופן, נינג'גו הוא משחק המשלב את כל העניינים מרוקני הארנק הללו יחד:
  1. כן, דמויות נינג'גו מגיעות גם בחבילות עם סביבון, עליו מרכיבים את דמות הנינג'ה, צועקים נינג'ה גו ויוצאים לקרב.
  2. משחקי נינג'ה גו משלבים אסטרטגיה, לכל דמות יסודות ותכונות מיוחדות לה, מתוך משפחות האש, קרח, אדמה וכו'. כל דמות נינג'גו, בערכות המגיעות עם משחק הסביבון, מגיעה עם קלפי מד כוח והאסטרטגיה מרובה אפוא.
  3. אללי, דמויות נינג'גו מגוונות ומספיקות כדי שהזאטוטים ירצו לאסוף את כולן: קאי, ניה, ג'יי, פרק ג'או, סאנסיי, קול ועוד.
  4. והכי חשוב אולי: מדובר במותג הוותיק, המנצח, האהוב על ילדים והורים: לגו. ועם לגו אי אפשר להווכח. לגו נתפס כמשחק איכותי, יקר, ששווה להשקיע בו, מעשיר ועוד. אם כבר להוציא כסף על אוספים, אז למה שלא יהיו מבית לגו? קדימה נינג'ה גו!
אז נטלתי שני זאטוטים חביבים לחנות הצעצועים לבחור מתנה.
בדרך חלפו על פני דיסקים, ספרים, משחקי מחשב, סרטי די וי די, מכוניות, חיילים, מסלולים, דינוזאורים ועוד. הם רצו הכל. אבל באנו לקנות רק דבר אחד. אז הם בחרו נינג'ה גו.
למראה המחיר כמעט התחרטתי על פרץ נדיבות זה שתקף אותי השבוע, בין 120 ל 300 שקלים עלו יצורי נינג'גו המקסימים באמת.
לאור זאת, גייסתי את מיטב חיוכי וניסיוני העסקי ופניתי לעניין את הילדים בקצת כדורי בקוגן חדשים, כעת משהללו הפחיתו משמעותית במחירם.
יצוין, כי לפני כחודש מילאו את הבית צווחות גיל למראה בקוגן חדש, ובקשות ותחינות לקניית בקוגן כזה או אחר מן הסדרה החדשה, יורטו לעברי חדשות לבקרים, לאמור: זה כלללללללל מה שאני רוצה בעולם!! אני בחיים לא אבקש יותר כלוםםםםם!!
עתה עמדתי בחנות הצעצועים מול שני זוגות עיניים שהביטו בי בחמלה מסוימת, ופה קטנטן שאמר בשקט אך באסרטיביות שמעניין מאוד ממי הוא ירש: "הממ, כן... אני פשוט כבר לא כל כך מתעניין בבקוגן".
לא מתעניין ב.......מה?? הוצאנו 500 שקל לפני חודש על זירת קרב של בקוגן, דרקון אחד לא מתקפל, וציוד קרב של בקוגן קנינו חדש, בשתי חבילות, רק לפני שבוע!! מה זאת אומרת "לא מתעניין"??? ומתי בדיוק, אם יורשה לי לשאול את מערכת החיזוי הממוחשבת שלך, אדוני המקסים, אתה צופה כי תפסיק להתעניין בחבורת נינג'גו הקסומה הזו?? כי את המועד הזה אשמח לציין בקלנדר שלי ולתעד אותו בכל אמצעי התראה אפשרי, וממש באותו יום, הבטחה שלי, נלך לחנות לקנות כמה נינג'ה גו שרק תרצה.
קראו עוד על טרנדים לילדים, בייבלייד, בקוגן, גורמיטי, קלפי סופרגול.
ועוד על צרכנות וקניות, איך לחסוך כסף עם ילדים, ואת כל הטיפים איך לחסוך כסף ולשמור על תקציב מאוזן.
חיזרו לבקר בדף הבית: כסף

2 תגובות:

  1. כל מילה נכונה!!!

    השבמחק
  2. מסכימה עם כל מילה בפוסט הזה, זה פשוט לא הגיוני מחירי היצורים הפיציים הללו מפלסטיק שלא עושים כלום. אני מסרבת להכנע לאופנות הללו. הבעיה שהילדים לא מפסיקים לנדנד

    השבמחק