צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

22.9.2009

בקוגן – על מה הילד שלכם מדבר וכמה כסף עולה להיות מאסטר בקוגן


שנה שעברה הגיע בן טן לבקר. בן 10 הוא ילד שקיבל מתנה, מכשיר/שעון שהופך אותו לכל מיני צורות, חייזרים ומה לא. בעזרתם הוא כמובן נלחם השד יודע במי ועושה אין לנו מושג מה, אבל מה שבטוח – החנויות התמלאו באחת. ככה זה כשיוצאת סדרת טלויזיה חדשה, וזה תמיד מתחיל בסדרת טלויזיה חדשה, ממשיך בגל של צעצועים ודמויות שעולות הון כסף לא קטן, ממשיך באביזרים משלימים כמו ילקוט בן 10, פאזל בן 10, קעקועי בן טן, תחפושות ועוד הוצאות. וברגע שלילד מלאו 120, כלומר יש לו 120 דמויות בן טן בחדר, פוסטר של בן טן על החלון, כל משחק קופסא של בן 10 אפשרי בכוורת, קלמר, ילקוט, חולצה ופיג'מה, וכמובן כל פרק של בן 10 אפשרי מוקלט ביס מקס ודומיו...מגיע שגעון חדש ומוזר מקודמו. אחרי שהוצאנו אלפי שקלים על חבורת בן 10, הגיע הזמן לרוקן את הארנק עם בקוגן.
מה זה בקוגן, אתם שואלים? אם יש לכם ילד בן 3 ומעלה, לא יכול להיות שלא שמעתם את השם בקוגן, אולי הופתעתם במקצת כשראיתם במה המדובר, אבל עיניכם אינן מטעות אתכם: כן, הילד רוצה שתוציאו כסף על כדור פלסטיק. כמה כסף? מה זאת אומרת כמה? כמה שיש לכם.
בפעם הראשונה שראיתי בקוגן, בחנות קטנה ולא מטריפה בכלל, הצביע הזאטוט החביב על שלושה כדורי פלסטיק צבעוניים בגודל של אגוז, שעליהם מודבק היה תו מחיר לא פחות ולא יותר ממאה שקלים. לקנות לו. מה זה? זה בקוגן. ואם היו קורים לזה סטנלי פישר, זה היה עולה 100 מיליון? מה אכפת לי איך קוראים לזה, 100 שקל על 3 כדורים זה המון כסף וזהו. אז זהו. שלא. תבינו, זה נפתח והופך לדרקון, זה מתגלגל על קלף מגנטי, צריך לחבר מספרים, צריך לראות את זה בטלויזיה כדי להאמין, אבל הכל אמיתי, זה קורה וזה עולה המון כסף. נו טוב, אבל רק אחד. ב 50 שקלים. בקוגן אחד, 50 שקל ונסגור את הסיפור.
מאז לילד יש בערך 20 בקוגן, כמה קלפי יכולת נדירים, קופסאת אחסון ושולחן מתקפל ומזוודה שלא הייתה מביישת יהלומן, ובהתחשב בכמה כסף שעולה כל בקוגן ששמור בה, אולי מזוודה זה בכלל לא מספיק וכדאי בכלל להשקיע בשומר ראש צמוד.
תכונה נוספת של בקוגן, מעבר לעובדה שהוא עולה המון כסף ונדבק כמו מגנט לקלפים ואוהב להתגלגל, זה שהוא מאוד אוהב ללכת לאיבוד. מה אכפת לו, הוא לא שילם על עצמו 100 שקל, מתגלגל לאיבוד ולך תמצא בחנות בקוגן עם ראש דרקון וזנב חתול אדום בדיוק אותו דבר בין 5000 סוגי בקוגן שיושבים על המדף ונראים כולם בדיוק אותו הדבר. לפחות הם משחקים, זה כן. כל היום בקוגן. אז לא הוצאנו כסף סתם. עד הטרנד הבא, שיהיה שבוע טוב ותחזיקו מעמד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה