צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

25.11.2010

קלפי סופרגול – העסקים הראשונים שלי


כן, היום על סופרגול, קלפי סופרגול ומה עובר על הילדים שלנו בזכותם. וגםף כמה כסף עולים קלפי סופרגול, כמה כסף הורים צפויים להוציא על איסוף קלפי סופרגול, והחישוב המרגש מכולם: כמה כסף בערך יצטרך להוציא ילד על השלמת חוברת איסוף של סופרגול, בכל קלפי הסופרגול, שמונים מעל 400 קלפים? כל זאת ועוד במהשך.
בנתיים, רציתי להשחיל מילה (בבלוג של עצמי זו לא בעיה, מזל של בלוגרים), על העסקאות שמבצעים הילדים שלנו עם קלפי סופרגול – תקשיבו, זו פשוט זירה עסקית לכל דבר.
למסתכל מרחוק באמצעים אנושיים פשוטים, התגודדות תימה של כמה ילדים (בנים בדרך כלל) סביב כמה מדבקות, בגינה או בחצר בית הספר או במסדרון, עשויה בהחלט להיראות כמו משחק תמים וחביב. חדי העין, או למשל אלו שעובדים מהבית ולא נמצאים כל היום המשרד, יוכלו להבחין שלמעשה מדובר בזירת קרב עסקית גועשת מאין כמותה. איזה דילים הולכים שם, לא יאמן.
תן לי יוסי בניון על יניב קטן! מי נותן לי סמל הפועל רמת גן על קלף אייץ' די? בוא כיפים על קפטן אחד ושולשה אסים!
אויש, הנה אנחנו שוב מסתבכים.
קלפי סופרגול הם קלפים עם תמונות שח'ני כדורגל, קפטנים ומאמנים ואף סמלי קבוצות. עד כאן הכל יפה.
איסוף קלפי סופרגול כולל חוברת מדבקות שבה מדביקים את הקלפים, ובספיירים – מתחלפים או משחקים כל מיני משחקים, כמו משחק כיפים, הפוכים ועוד, עם הקלפים, המנצח לוקח את שני הקלפים.
נו, יופי. זה עולה לנו כסף אם שאלתם, כן ועוד איך.
כמה כסף עולים קלפי סופרגול? חבילה של 5 קלפים עולה כ 4-5 שקלים. נשמע תמים. גט ת'יס: יש מעל 400 קלפי סופרגול לאסוף בחוברת הזאת.
כלומר בחישוב פשוט, לילד (למעשה, להורה שלו) תידרש הוצאה של כ 500 שקלים כדי למלא את אלבום האיסוף כולו, כמובן שחלק מהקלפים יצאו כפולים, אז תכפילו בקצת.
לכאורה קלפי סופרגול עולים מעט כסף, סכום שנכנס בדמי הכיס של הילדים, אך השלמת אלבום איסוף של סופרגול מתגלה כמשימה יקרה להחריד. הילדים מבינים, מתחלפים בספיירים ועורכים תחרויות ומשחקים כדי לזכות בקלפים חסרים.
לסיכום, הורים: אפשר להתאחד ולאמר לילדים שממש לא חייבים להשלים את כל האלבום, נכון? בואו נלך על השלמה מדגמית :) נראה אם זה יעבוד. מה שבטוח, זה ישאיר לנו קצת יותר כסף בארנק. עד חנוכה, כמובן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה