צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

25.3.2010

גורמיטי - כמה כסף עולים השליטים החדשים?


גורמיטי או גורמיטים ומה זה בכלל? למה הילדים שלנו (שוב) מתעניינים במשהו חדש, כמה זמן יימשך הטרנד הזה...? כמה כסף זה עוד יגרד מאיתנו?
אז למי שעבר את טרנד וובקינז, בן טן, בקוגאן, פטשופ וגוגוס החדשים, לא לדאוג, כי השליטים החדשים כבר בפתח. נעים להכיר, קוראים להם גורמיטי מה ששמעתם. גורמיטים זה כנראה לא צורת הרבים שלהם, אלא דווקא פשוט גורמיטי, אבל זה ממש לא בטוח ולא נראה גם שלילדים משנה איך קוראים לזה, אלא יותר באיזו אריזה זה מגיע וכמה הכי מהר זה יכול להגיע? אותנו מעניין יותר כמה זמן זה יימשל וכמה כסף זה עוד יעלה.
טרנדים לא חסרים בארצנו, וודאי לא לילדים. גוגואים, הטרנד הלפני אחרון שקפץ לביקור, עוד התאים גם לבנים וגם לבנות, ויחסית הגיע במחיר סביר של 6.90 לחבילת שלושה גוגואים.
דווקא המחיר הנמוך יחסית גורם מאפשר אולי לילדים לרכוש אותם ישירות מדמי הכיס שלהם ולחסוך לעצמם חלק מהמשא ומתן על הקנייה מול ההורים. כך שיכול להיות שמבחינה זו המחיר בשילוב גיל קהל היעד היה נוסחא מנצחת.
גורמיטי, לעומת זאת, כבר יקרים יותר, עולים יותר כסף, מבוססים על תוכנית טלויזיה, ומתאימים יותר לבנים מאשר לבנות.
מה זה גורמיטי, שאלתם? שאלה טובה. לא ברור לי עד הסוף. מדובר בתוכנית טלויזיה אודות יצורים שהם שליטים מכל מיני סוגים: שליטי האדמה, שליטי הים, שליטי האוויר ושליטי היער.
כל קבוצת שליטים הם למעשה יצורים שבכל סדרה צבע בולט אחר, שליטי היער מאופיינים בגוונים ירוקים, שליטי הים בצבעים כחולים, שליטי האדמה בגווני חום וצהוב וכדומה.
מה עושים גורמיטי ובמי הם נלחמים בדיוק? לא החזקתי מעמד תוכנית שלמה כדי לספר, אבל ממה שהצלחתי להבין גורמיטי הם שליטי הטבע, והם למעשה חבורה של ילדים.
ג'סיקה, ניק, טובי, לוקאס. ארבעת הילדים הללו נלחמים בעולם מקביל נגד יצורים רעים.
כל אחד מהילדים הופך להיות שליט: ים, יבשה, אוויר ויער.
הבד-גאי הוא מגמיון שעושה לחבורת גורמיטי חיים קשים ומעמיס עליהם כל מיני קשיים ומלחמות, צוות גורמיטי לא מוותר ולא נכנע, סוג של סיפור הרפתקאות עם אקשן.
כמה כסף עולה גורמיטי ואלו סדרות ואריזות נמכרות כרגע בחנויות בארץ?
חבילה קטנה של קלף ודמות גורמיטי אחת עולה כ 10 שקלים, לא ניתן לדעת איזו דמות תקבלו באריזה זו, מכיון שהיא אטומה. בבחינת הפתעה. שתי דמויות קטנות באריזה רגילה נמכרות בחנויות הצעצועים בכ 29 שקלים, דמות גורמיטי גדולה נמכרת בכ 79 שקלים.
סדרת הטלויזיה גורמיטי היא סדרה מצוירת שמשודרת מדי יום למעט סופי שבוע, וחוץ מדמויות גורמיטי תוכלו למצוא גם: כובעים של גורמיטי, תיק גן של גורמיטי, קלסרים וקלמרים של גורמיטי, מחברות, מדבקות, ילקוט גורמיטי ובקיצור אם הטרנד הזה יחזיק עד ספטמבר, כנראה שמה שימלא את הילקוטים של הבנים השנה זה גורמיטי בכל מיני צורות.
מה עוד? ואם אנחנו לא רוצים להוציא המון כסף ועדיים לקנות לילד מתנה שווה לפסח עם דמויות גורמיטי ה\שהוא אוהב? אפשר לקנות חבילות גורמיטי קטנות של 2 דמויות שעולות 29 שקלים והילדים מאוד מתלהבים מהן, אפשר גם ללכת על פאזל גורמיטי, ערכת קעקועים או ערכת דיסקיות של גורמיטי. לא חייבים להוציא הרבה כסף כדי לשמח את הילדים אבל הכל תלוי בתקציב ההורים.
עוד מוצעים למכירה פיג'מות, מצעים ומגבות של גורמיטי, סנדלים וכפכפים, ערכות משחק של גורמיטי עם אביזרים והר געש ואפילו חוברות צביעה של גורמיטי.
כך שנראה שאפשר למצוא משהו לכל כיס ועדיין לשמח את הילד עם משהו חדש עם דמויות גורמיטי שהוא אוהב. ואפשר גם לחכות ולתת לטרנד קצת לעבור...אנחנו כבר מבינים שההתלהבות לא מחזיקה זמן רב, ולא הרבה מותגים שורדים לאורך זמן ונשארים אהובים יותר מכמה שבועות. אפשר לראות אם הילד עדיין מתלהב מגורמיטי לפני שקונים את כל הסדרה כולה.
נראה שמשנה לשנה, ואולי זו רק תחושה שלי, הטנרדים מוחלפים מהר יותר ויותר. כבר קצת קשה לעמוד בקצב ואם משקיעים כל פעם מחדש באיסוף סדרה שלמה מגלים כעבור כמה חודשים שהוצאנו הרבה כסף על להיט חולף שלא מחזיק מעמד ולא מספק משחק ועניין לילדים לאורך זמן.
כשקונים צעצוע או משחק אנו מצפים שהילדים ישחקו ויהנו איתו למשך תקופה מסוימת, או אפילו יהנו מאיסוף של דמויות שונות, אבל ליותר מכמה שבועות.
ואם, למשל, הוצאנו כסף על ילקוט שמבחינת איכות ומחיר יכול לשמש את הילד לכמה שנים טובות, והמותג לא מחזיק מעמד ליותר מחצי שנה – מה נעשה? נקנה תיק חדש כל חצי שנה או שנה? הדבר נכון גם לגבי בגדים עם מותגים או ציורים של דמויות טרנדיות שכוחן נחלש תוך זמן קצר והילדים מפסיקים להתלהב מהן.
באופן אישי, אני לא בעד אימוץ גישה קיצונית, ואם ילדים נהנים מאיסוף גורמיטי, או משחק עם הדמויות אז למה לא לצ'פר אותם, רק לא חייבים לקנות באובססיביות את כל הסדרה, וכאמור אפשר לקנות צעצוע או שניים ולראות אם אחרי כמה חודשים הילד עדיין מתעניין באותן דמויות ומשחק איתן ואחר כך להחליט על מה אנו רוצים להוציא כסף ועל מה לא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה