צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

5.8.2010

ימית 2000 מחיר, מבצעים , כרטיסים בזול


הבטחתי להביא הקיץ כל מבצע, הנחה, רעיון אפשרי לעזור לכם, ההורים – לעבור את הקיץ עם קצת יותר כסף בארנק ופחות כסף בחוץ...
בין הרעיונות לבילויים חינם, ארגון קייטנה עם כמה הורים ועוד שיטות לחסוך כסף, יועלו באתר החודש מבצעים והנחות לכל מיני מקומות בילוי ואטרקציות שוות בחופש הגדול. כדי שתוכלו להעלות חיוך על פני הילדים, לבלות יפה ולהשאיר גם כסף לרכישות ספרים וציוד לתלמידים בסוף החודש הזה... עם החזרה ללימודים.
בפוסטים הקודמים סיפרתי על מבצע ספארי בייגל בייגל , אירועים בקניונים לילדים חינם , מרכז מבקרים במבה, והפעם הפתעה מרעננת: פארק המים ימית 2000, מחיר, מבצעים וכל ההנחות הקיימות לרכישת כרטיסים מוזלים לפארק המים המקסים והמהנה הזה.
ימית 2000 הוא פארק מים וותיק וגדול בחולון, הלא היא עיר הילדים. ביקור בחולון בכלל ישמח את הילדים, יש שם מוזיאון ילדים ואווירת ילדות משמחת.
מחיר כרטיס לפארק ימית 2000 הוא 88 שקלים ליחיד, וזה לא מחיר מבוטל. מחירי כניסה לפארקי מים עולים הרבה כסף באופן כללי, אבל הבילוי יכול להימשך יום שלם, יש המון אטרקציות חוץ ממתקני מים, למרות שהם כמובן העיקר.
בקיץ ההעדפה היא בילויים שלא דורשים הסתובבות בחום הכבד, בעיקר מקומות ממוזגים כמו הקניון, הצגות, סרטים ומשחקיות, או פארקי מים, בריכה ומתקנים רטובים אחרים.
רוצים לקנות כרטיסים לפארק המים ימית 2000 בזול? יש מספיק מבצעים שיעשו לכם את הקיץ הזה קל יותר, וכדאי לנצל אותם.
ימית 2000 מבצעים שונים: רכישת כרטיסים דרך האינטרנט מראש, למשל דרך וואלה שופס תעלה 67 שקלים לכרטיס במקום 88 שקלים. יש לברר ולוודא מראש ימים סגורים כדי לא להגיע ולהתאכזב בכניסה. בררו ישירות מול פארק המים, יש מידע גם באתר שלהם, אך כדאי תמיד לצלצל ולוודא באותו יום שאתם מתכננים להגיע, כדי לוודא שהיום פתוח ובדיוק באלו שעות.
מבצע ימית 2000 ויזה כאל: מבצע 1+1 כל כניסה לפארק המים, ניתן למימוש אחת לשבוע, דרך חברת ויזה. המבצע בתוקף עד 31.12.10
מבצע ימית 2000 ויזה לאומי: כרטיס במחיר 49 שקלים + 1700 נקודות.
ישראכארט: כרטיס לפארק ימית 2000 במחיר 49 שקלים + 120 כוכבים.
אמריקן אקספרס: כרטיס במחיר 39 שקלים + 590 נקודות.
למה אתם מחכים? בררו על ההנחה או המבצע שמעניין אתכם, המלצה שלי: צלצלו לימית 2000 כדי לוודא את המבצע ואיסוף הכרטיסים בקופה, היכן אוספים את הכרטיסים ושהכניסה אינה מוגבלת בשעות או בימים, בררו מתי ימים סגורים / פתוחים, בחרו את היום שלכם ותכננו בילוי של יום שלם עם הילידם במים, בקצת פחות כסף. תמשיכו לבלות!
לחסוך כסף עם הילדים בחופש הגדול

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה