צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

2.8.2010

מבצע ספארי בייגל בייגל


מבצע ספארי עם בייגל בייגל במיוחד לחופש הגדול! בדיוק לדברים האלה אנחנו מחכים: חופש הגדול עם הילדים, לאן הולכים ומה עושים? כל בוקר הילדים קמים וכאילו הייתם קייטנת אגד או צוות הווי ובידור רשמי: "מה עושים היום?" תבדרו אותנו!! זועקים הזאטוטים, ולמה אתם לא מחלקים כובע וחולצה, שוקו ולחמנייה? וארטיק בסוף.
מכיוון שהבית יעלה עשן אם נישאר בבית עם הילדים, משתדלים לקחת אותם לכל מיני מקומות בילוי ואטרקציות, ויחזור השקט על כנו לכמה שעות, וסופית במילא רק ב 1 בספטמבר.
כל זה טוב ויפה, אך גם יקר. כדי לחסוך קצת כסף על כל השמחה הזו, כדאי מאוד מראש לחפש בילויים זולים יותר עם הילידם, ובעיקר: מבצעים! מבצע שיכול לחסוך לכם כסף על אטרקציה עם הילדים בחופש הגדול, יש לקחת בשתי ידיים כי הוא מחפף אתכם מהבית החוצה, מעלךה חיוך על פני כולם ועולה לכם קצת פחות כסף גם אם תקנו בחוץ כמה שטויות על הדרך.
הפעם על מבצע ספארי עם בייגל בייגל, ככה זה עובד:
החל מיום ראשון ה 1 באוגוסט, מתקיים מבצע כרטיס שני לספארי ב 10 שקלים בלבד, בקניית כרטיס ראשון במחיר מלא, ובהצגת 3 אריזות ריקות של בייגל בייגל (רק אריזות שבמבצע הנ"ל) בכניסה.
נכון שזה פשוט?
מבצע ספארי בייגל בייגל יוצא יחד עם השקת מוצרים חדשים של בייגלה ספארי מטעם בייגל בייגל, ובואו נבדוק אם המבצע הזה חוסך לנו כסף וכמה הוא שווה:
מחיר כרטיס כניסה לספארי רמת גן: 55 שקלים מגיל שנתיים.
קניית 3 אריזות של בייגל בייגל תעלה נניח 30 שקלים, מה שמקנה לכם כרטיס שני לספארי ב 10 שקלים. כך שגם בחישוב עלות אריזות הבייגלה שקניתם, הכניסה השנייה עדיין זולה יותר, ובואו נזכור שהרווחנו בייגלה טעים. אגב, גם אחד החטיפים הכי מומלצים לילדים, בלי כל המשמרים, צבעים וממתיקים למיניהם.
זהו זה, קיץ נעים ותהנו בספארי!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה