צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

1.2.2011

האופציה הזולה - רעיונות חינם או בזול


כסף › צרכנות › האופציה הזולה - רעיונות בחינם או בזול
בוקר טוב, שוב אני וסדרת הטיפים שלי.
הבוקר החלטתי, באקט מפתיע של הרמוניה עולמית, שזור פרץ התנדבותי חסר תקדים, לפצוח בסדרת טיפים חדשה, להלן ייקרא שמה: האופציה הזולה. אם אתם מחפשים דברים בחינם או בזול, זה המקום שלכם, אבל האופציה הזולה לא מיועדת רק לצורך מציאת דברים בחינם. האופציה הזולה כאן כדי לתת לכם רעיונות איך להמשיך ליהנות מכל מה שאתם אוהבים, אבל קצת יותר בזול. תחשבו מה תוכלו לעשות עם כסף שתחסכו מדי יום על הוצאות קטנות ושוטפות, כמו: ניקיון, מזון, קוסמטיקה, תרבות, נסיעות, תקשורת ועוד.
האופציה הזולה מתאימה לכל מי שמבקש לחסוך כסף בימים טרופים אלה, כל מי שמתמודד עם מסגרת תקציב כלשהי, או כל מי שמפתח לאחרונה מודעות תקציבית.
אם אתם סינגלים, זוג או משפחה, יש לכם מה להרוויח מסדרת הטיפים שלי, האופציה הזולה.
כי כאן אציג, כל כמה שרק אוכל, המון טיפים על אופציות זולות ומדליקות לכל מה שאתם יכולים לחלום עליו:
ארוחה במסעדה, חופשה, טיסה, קייטנה, חוגים, קניות, בגדים, צעצועים, מחשבים, בילוי משפחתי, בילוי זוגי, קניית מתנות, חינוך והעשרה, אטרקציות, איכות חיים ואפילו מטלות היום יום הפשוטות.
למה בכלל? והאם יש באמת דברים בחינם, או שכמו שאוהבים לאמר: אין ארוחות חינם ואל תחפשו?
יש ויש. מאחורי דברים הניתנים בחינם, לא תמיד מסתתרת אג'נדה שיווקית (לפעמים כן), לא תמיד מנסים למכור לכם משהו, לפעמים פשוט ישנם שירותים שאפשר לקבל בחינם. כן כן.
כי אנחנו מתאמצים מאוד לחסוך כסף, כולנו, בשנים האחרונות. כי לשמור כסף לשעת חירום, או סתם לפנסיה, לרכישת דירה, לילדים או ללימודים, שלא לדבר על לצבור כסף לסגירת חובות, הלואוות או מינוס – הפכו להיות המטרה והמנטרה של משפחות רבות בשנים האחרונות.
מי שהעלתה את הצורך הזה ביג טיים על פני השטח, הייתה שנת 2009 המקסימה, שנת מיתון שבה מכל שכבות האוכולוסיה נרשמו נפגעים של המצב הכלכלי.
אנשים איבדו את מקומות העבודה שלהם, ירדו ברמת השכר והחיים, איבדו השקעות והרבה כסף. שכירים שיקשקו מפחד הפיטורין ועצמאיים חוו ירידה בהכנסות שלהם.
משהו מכל זה חלף כמו ענן שחור וכבד שלאט לאט התפוגג. אבל זכרון טעם שנת המיתון ההיא הביא להבנה כמעט גורפת: לבזבז כסף בלי הכרה זו כבר לא אופציה.
היום כולם, שכירים כבעלי עסקים, עשירים ועניים, מדברים על לחיות במסגרת תקציב חודשי מסודר. מי שרצה ומי שלא רצה נאלץ לפתח מודעות לתקציב.
התוצאה: לאנשים יש סכום כסף מוגבל מדי חודש, שאותו הם יכולים להוציא על מגורים, מחייה, חינוך ומותרות.
אז איך עושים את זה? איך ממשיכים לחיות, מוציאים פחות כסף אבל נהנים יותר? לדעתי זה אפשרי, ובשביל זה אני פה.
מוכנים לצאת לדרך? חפשו דברים בחינם או אופציות זולות לרכישות והוצאות שלכם. חיזרו לבקר לעיתים קרובות, כי קוראי הבלוג הקבועים שלי יודעים שאם פתחתי סדרת טיפים חדשה, היא עומדת להתפקע מרוב טיפים, וממש בקרוב.
אשמח לראותכם!
ספרים בחינם
מוזיאונים בחינם או בזול
לימוד הקלדה עיוורת בחינם
בגדי הריון זולים - להתלבש בלי להוציא הרבה כסף
פעילות לילדים בשבת בחינם או בזול - הכי כדאי לבדוק, כי יש כאן רשימות שבועיות עם הצעות ורעיונות נפלאים לבילוי משפחתי בשבת בחינם או ממש בזול, תיהנו!
עוד בנושא הזה? בבקשה:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה