צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

16.2.2011

ספרים בחינם - האופציה לקרוא בזול


מחפשים ספרים בזול או יותר טוב: בחינם? אז בוקר טוב וקריא לכולם! היום בסדרת הטיפים החדשה שלי: האופציה הזולה, משהו על ספרים בחינם.
עוד זכור לי היום שבו ביקשה המורה מהילדים לקרוא 3 ספרי קריאה חביבים, מתוך רשימת ספרים, ולהכין עליהם עבודה כלשהי. נו, טוב.
תוך מספר שעות יירטו אותי עשרות מיילים של כל ההורים מהכתה לאמור: האם יש לכם להשאיל לנו הספר הזה והזה? מישהו מצא בסטימצקי את הספר הזה והזה? ועוד כהנה וכהנה מיילים מוזרים.
הורים רבים אכן קפצו לסטימצקי, קנו שלושה ספרים מהרשימה והמשיכו לעבודה.
כשנשאלתי לפשר שלוותי התמוהה ואף המכעיסה, התאמצתי לא לגלגל עיניים והשבתי:
אה, כן. האם לא שמעתם על המקום המגניב הזה בעיר, המחלק ספרים בחינם לכל דורש? קוראים לו הספרייה, נעים מאוד.
אההה... השיבו לי: הספרייה.... לא חשבנו על הספרייה.
איך אפשר לחיות בעיר הזו בלי מנוי לספרייה? ועוד עם ילדים קטנים? זה לא ברור לי.
לקח לי בדיוק רבע שעה למצוא שניים מתוך שלושת הספרים שרצינו בספרייה שליד הבית שלי, ואת השלישי מצאתי (טלפונית לחלוטין) בספרייה בשכונה הסמוכה.
אז נעים להכיר, יש דבר כזה שנקרא ספרייה עירונית. מנוי בספרייה הוא חינם. נחזור על זה שוב: מנוי בספרייה העירונית הוא חינם, ופירושו שאתם מקבלים כרטיס קורא המאפשר לכם להחליף ספרים בכל ספרייה בעיר!! התנאי היחיד הוא, שספר שהושאל מספרייה מסוימת – חייב לחזור אל אותה ספרייה.
יותר "עלות תועלת" מזה פשוט אין. בכל השאלה ניתן להחליף עד 3 ספרים, ועוד אחד באנגלית.
עשו מנוי לספרייה לילדים שלכם, ועוד כרטיס לעצמכם. חוץ מלקבל ספרים בחינם תקבלו עוד המון דברים: הרגל תרבותי, ערך חינוכי, חשיבה מחזורית, שלושה ספרים בחינם פעם בשבוע, שעת איכות עם הילדים, קריאת ספרים יחד בפינת הקריאה בספרייה, חינוך לשמירה על ספרים ועוד. קריאה נעימה.
עוד אוצפיות זולות לקריאת ספרים בחינם: חפשו ספר שאתם רוצים ב גוגל ספרים.
קנו ספרי יד שנייה, האינטרנט מלא אתרי החלפות ספרים ומכירת ספרי יד שנייה בזול.
קראו עוד רעיונות כיצד לחסוך כסף
דף הבית תמיד כאן: כסף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה