צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

3.2.2011

כרטיס you - מועדון לקוחות מפתיע


בדרך כלל ננקטת בביתנו עמדה של חוסר סובלנות וסבלנות משווע וגורף כלפי כל כרטיסי החבר, מועדון לקוחות ומועדוני אשראי באשר הם.
אנו מאמינים שכולם נועדו למכור לך יותר ולשעבד אותך לקניות ברשת מסוימת, גם כשברשתות אחרות לפעמים זול יותר או משתלם יותר.
אפשר לאמר שלמועדון הלקוחות של you לא תיכננתי להצטרף, וכשהציעו לי מיליון פעם להצטרף ללייף סטייל, כרטיס מועדון של שופרסל, המשביר או מגה תמיד סירבתי.
על חלק או אולי על כל הכרטיסים הללו, לא בדקתי, צריך לשלם דמי חבר, שזה כבר מעצבן אותי, ועוד אחר כך להמשיך לקנות שם כל החיים בשביל איזו הנחה זניחה של שתיים וחצי אחוז. לא בעגלת הקניות שלי, תודה רבה.
כרטיס you פשוט נפל עליי, אפשר לאמר. זו לא הייתה בחירה שלי, ואני בכלל לא קונה במגה. אני קונה, אם אתם מתעקשים לדעת, בשופרסל דיל, פעם בשבוע, עם רשימת קניות קבועה למדי ובלי חריגות כמעט בכלל. אני לא קונה באמצע השבוע ולא בא לי לקפוץ לסופר כי נגמר החלב, כי פשוט לא נגמר לי החלב. מי שעושה, כמוני, קניות נבונות לשבוע ימים, מתוך החלטה לא לבזבז זמן או כסף שלוש פעמים בשבוע, על קפיצה קטנה לסופר בשכונה, יודע שאין דבר כזה "נגמר לי". קניות לשבוע מכינים מראש לכל השבוע.
זה אומר שקונים אצלנו משהו כמו 7 ליטר חלב, 2 לחם פרוס, 10 פיתות, 10 לחמניות, 2 גבינה צהובה, מעדני חלב, קוטג', גבינות עזים, ביצים, קורנפלקס, טונה, בשר ועוף, חטיפים, קפואים שונים ומשונים ומה שאתם רק לא רוצים – הכל בכמות מספקת לשבוע. על הרשימה הזו נוספים כל שבוע פריטים שעומדים להיגמר, כמו קטשופ, שמן, סוכר, קפה, חומרי ניקוי או סתם הפתעות חדשות שבא לנו, מאכלים מיוחדים וכדומה.
זה עובד עבורנו מצוין, כבר שנים. אנו קונים אוכל ומצרכים לכל השבוע, רק פעם בשבוע, אף פעם לא חסר כלום, וכשאורחים באים, ואנחנו אוהבים אורחים, יש תמיד פרחים, כיבוד, יין, ולא חסר דבר.
למקרה חירום של אורחים שקפצו לרגע, יהיו לנו במקפיא תמיד בורקסים מיוחדים או מאפים מעניינים, עוגות ועוגיות טעימות בארון וחטיפים, וכמובן הרבה פירות.
מאוד קל להתנהל בצורה כזו, אנחנו גם חוסכים כסף, גם לא זורקים אוכל כמעט בכלל, וגם תמיד יש, מהכל.
אבל בחזרה למר כרטיס you.
הוא נפל עליי, מה לעשות.
ומה גיליתי? שיום בהיר אחד, קרה מקרה מזעזע ואפילו אני נאלצתי לקפוץ לסופר, לצורך הכנת חבילה של מזון וחטיפים לאיזשהו ארוע.
שעת ערב, לא יום הקניות שלי, קפצתי לסופר בשכונה, הוא מגה. מיליון (בערך) מבצעים נגלו לעיני, במיוחד למחזיקי כרטיס של מועדון הלקוחות של you, להלן: אני. 1 פלוס אחד, שניים במחיר מבצע, הנחות יפות וכדומה.
אפשר לאמר שנהנתי מהעניין הזה, נהנתי מאוד.
והנה לאחר זמן מה, בנסיעה מחוץ לעיר, נאלצתי לערוך קניות מחוץ לאזור הנוחות שלי, כלומר לא בעיר שלי.
נכנסתי למגה הראשון שראיתי ובסיום הקניות, סיפרה לי המוכרת כי בתוך כרטיס you שלי ממש, ישנה יתרה של כסף. אמיתי. מסתבר שקניתי בעבר כך וכך, ועל הכך וכך הזה היה מבצע, שמקבלים החזר כספי. למה לא. הסכום הזה קוזז מהחשבון שלי, ושוב נהנתי עד עמקי נשמתי, לפחות.
אני באמת, באמת, לא חשבתי שכרטיס מועדון יכול להיות משתלם. גם לא ברור לי סופית האם זה באמת משתלם, כי דמי חבר בשנה הראשונה הם חינם. מה קורה בשנה השנייה, לא ידוע לי, ולכן אין לי פה מסקנה בעניין. רק לציין את הפתעתי לטובה.
מסקנה: אם אני קונה בשופרסל דיל, אולי כדאי לי לעשות כרטיס מועדון לקוחות שם? המממ.
טוב, משימה שבועית: לברר על יתרונות וחסרונות, אותיות קטנות וגדולות בענייני כרטיסים של רשתות מזון ושיווק כאלה ואחרות, ולפרסם את מסקנותיי בבלוג. רשמתי. המשך שבוע מצוין לכולם.
קניות בסופר - כל הטיפים, טריקים ושטיקים לחסוך כסף על קניות בסופרמרקט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה