צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

8.9.2010

איחולי שנה טובה, כסף והצלחה לקוראי הבלוג הנאמנים


אנחנו יודעים ששנה חדשה מגיעה כשפרסומות של פררו רושה מבזיקות בכל ברייק פרסומות, אף יותר מתמיד.
אנו יודעים ששנה חדשה מתחילה כשכולם מתחילים לשאול אותנו אצל מי אנחנו (או מי אצלנו), מוציאים כסף כמו אנשים שבחיים לא ראו כלים, על צלחות, כוסות, מפות, בקבוקי יין וקערות הגשה, כולם עטופים בצלופן ומחכים להינתן לכל קרוב משפחה שיפציע בחג.
אנו יודעים ששנה חדשה מתחילה כשמיליארד אס אם אסים מיירטים אותנו בו זמנית לאמור: שנה טובה, ברור?!!
או-קיי חברים, תכף זה רשמי. אוטוטו אנחנו מכירים כבר שלוש שנים, כאן בבלוג כסף שלי.
לקראת השנה החדשה, תקופת החגים הבאה עלינו לטובה ובעיקר ראש השנה, כמה איחולי שנה טובה לקוראי בלוג כסף הנאמנים, וכמובן גם לקוראים חדשים שזה עתה הצטרפו:
עברנו הרבה יחד. מי שמתמיד וקורא בבלוג התעדכן בפוסטים כמו איך להרוויח כסף, איך לחסוך כסף, שיטות מגוונות של עבודה מהבית, מחשבות על כסף ועושר, איך אנו תופסים כסף ומה הקשר בין כסף לאושר.
את דעתי הפרטית על חובות, הלוואות, מינוס בבנק וגם כמה דרכים להתמודד עם כל אלו – אתם וודאי כבר מכירים. בכל זאת אמשיך לפרסם פוסטים בנושאים שאולי יכולים לשפוך אור עבור חלקכם, בנושאים הבוערים הללו.
מה זה כלכלת המשפחה, מהו תקציב משפחתי ואיך חוסכים כסף במשפחה, על הוצאות הילדים ועל הוצאות שוטפות של הבית... כל הנושאים הללו נדונו כאן בבלוג באופן מפורט.
כל הכתוב כאן מבוסס על נסיון פרטי, דעתי האישית וההגיון הבריא. הוא אינו מחליף ייעוץ מקצועי ובשום פנים ואופן אינו כזה, אך מטרת כל הכתוב בבלוג וכל מה שעוד ייכתב כאן, הוא לתת לכם זריקת מוטיבציה.
מוטיבציה ומרץ, שאיפה להשגת מטרות, לקום ולנסות להשיג את אשר חפץ לבכם: חופש כלכלי, צרכנות נבונה, תקציב משפחתי שמשאיר יותר כסף לדברים חשובים ובעיקר הרבה קריצות אופטימיות.
אני מקווה שנמשיך להיפגש כאן, על גבי הפיקסלים, עוד שנים רבות.
המשיכו לכתוב לי את אשר על לבכם, על מה הייתם רוצים לקרוא, סיפורי הצלחה פרטיים שלכם (ציינו אם ברצונכם שאשתף את הקוראים ואפרסם את הסיפורים שלכם בבלוג, או לא), טיפים והמלצות של קוראים.
ולסיום, אני רוצה לאחל לכולכם באופן אישי: שנה טובה, הרבה אושר ובריאות, אהבה ועשייה חיובית. אלה הדברים החשובים ביותר. לכם ולכל משפחתכם ויקיריכם.
בהזדמנות זו שיתגשמו כל משאלות לבכם לשנה החדשה, ואיחולי הלב ימצאו מענה.
שתרוויחו הרבה כסף וגם תחסכו, תשאירו כסף לדברים החשובים בחייכם. עשייה טובה, הצלחה במעשה ידיכם, חשיבה חיובית ורק חיוכים. בקיצור, שתהיה שנה מושלמת, לא רק פיננסית אלא בכל תחום בחייכם. אושר ועושר וחג שמח לכולנו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה