צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

7.1.2010

רוצים עבודה מהבית? טיפים לעמוד במשימה work at home tips


כבר שנים אנחנו שומעים שבקרוב כולנו נעבוד מהבית. שכל אחד יכול להשיג לעצמו עבודה מהבית, אם בתור עצמאי או פרילנסר, ואם כשכיר, באמצעות עבודה מהבית דרך האינטרנט וקישור למשרד באמצעות שיחות ווידאו וחיבור לרשת. נו, אז מתי כבר תתרחש המהפכה הזו והאם באמת היא שווה זהב? תלוי איך מסתכלים על זה. אבל נתחיל עם כמה עובדות פשוטות: לא כל אד יכול לעבוד מהבית. נכון, אנחנו מתקדמים. אפילו החינוך הופך להיות יותר ממוחשב, אבל אני לא רואה בזמן הקרוב, ומקווה גם לא לראות, מורים יושבים ומלמדים מהבית ותלמידים שלומדים באופן מקוון רוב שעות היממה. הקשר האנושי והבלתי אמצעי עדיין מנצח, בתחומים רבים. ותודה לאל על כך. אם לכל אחד הייתה עבודה מהבית וכולם היו מרוויחים את המשכורות שלהם דרך האינטרנט, אז אף אחד לא היה יוצא מהבית והכלכלה העולמית בטח הייתה קורסת או משהו כזה. אז מה אנחנו מרוויחים בכל זאת, אם תפסנו לעצמנו עבודה מהבית אתם שואלים? לא מעט. חוץ מדלק, זיהום אוויר, פקקים והוצאות, גם אורח חיים יותר רגוע, אם הצלחנו להותיא מהמשוואה את המרוץ היומיומי לעבודה ובחזרה, ניסיון לנהל קריירה ומשפחה, בית וילדים והכל ביחד. יחד עם זאת, אם אתם עובדים מהבית עם כל המשפחה בבית, זה נשמע לחוץ לא פחות, ולא כמו משהו שמרגיע את המשפחה. הרי מי רוצה בן זוג או הורה שכל שעות הבילוי שלו בבית מתועלות לעבודה ואין לו רגע פנאי לשום דבר אחר? נכון, אף אחד. כשאנחנו יוצאים מהבית אנחנו מרוויחים גם קשר אנושי, אפשרות ליצירת קשרים, ולטס פייס איט: כשאנחנו יושבים לעבוד במשרד אנחנו הרבה יותר מרוכזים בעבודה מאשר הניסיון להתרכז בכל סוג של עבודה מהבית. אתם יודעים, יש טלויזיה, וטלפונים ואין בוס שעומד לנו על הראש ואומר לנו מה לעשות ולוח זמנים צפוף. התוצאה היא שרבים מאיתנו יכולים פשוט לא לעשות כלום במשך ימים שלמיםץ אם זה נשמע לכם חלומי, תזכרו שמי שלא עובד גם לא מרוויח, ואם לא הצלחת להושיב את עצמך ובאמת לעבוד כשאתה בבית, אז זה יתבטא בצורה רעה למדי בהכנסה שלך בסוף החודש. בקיצור, ארוחות חינם אין. עבודה יש, וכנראה שדי בטוח לאמר: עבודה מהבית לא מתאימה לכל אחד, לא לכל אדםף לא לכל אישיות ולא לכל משפחה. לא לכל אורח חיים ולא לכל ציפיית שכר, לא לכל כישרון ולא לכל המטרות והחלומות. אם עבודה מהבית כן מתאימה לך ולחייך, כדאי שתשימו לב לדברים הבאים, אם אתם באמת רוצים להרוויח ממנה משהו ולא לבזבז את הזמן:
קבעו לכם סדר פעולות, יעדים ומטרות שמתוכם תגזרו תוכנית פעולה ותוכנית חודשית ושבועית. מתוך התוכנית השבועית הכינו לכם מטלות יום יומיות מוגדרות שתוכלו לעמוד בהן. עמידה בכל המטלות מטרתה להגשים את היעדים והמטרות הגדולים שלכם עם הזמן.
קבעו שעות עבדוה מוגדרות כשאתם עובדים מהבית. באלו שעות אתם כן עובדים ובאלו שעות לא. כך תצליחו להפריד טוב יותר בין בית ובין עבודה, בין מטלות עבודה לבין משפחה או בני הזוג.
סדרו לעצמכם סביבת עבודה נוחה ומסודרת שיהיה לכם נעים לעבוד בה. יש אנשים שקל להם לעבוד במשרד ביתי או חדר עבודה ואחרים שאינם מסוגלים להתרכז בחדר סגור ועובדים טוב יותר בסלון, למשל. נהלו נכון את הזמן שלכם והמנעו מזוללי זמן, נסו לקצץ בכל הזבוזי הזמן הקטנים שאלהים התמכרתם: בדיקת אימיילים כל חצי שעה וכדומה. ראו עוד עצות : ניהול זמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה