צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

12.9.2010

כמה כסף עולה סוכה


מה מחיר סוכה בישראל?
שאלה טובה, כמה כסף עולה סוכה באמת? שאלה שלא ממש פוגשת אותנו כל יום, ואפילו לא כל שנה, למעשה משהו שלא חושבים עליו אף פעם. עד לאותו רגע בחיים שבו צריך לקנות סוכה, ופתאום שמים לב שבאמת, אין לנו מושג – מה מחיר סוכה בימינו?
סוכה בגודל 2 מטר על 2 מטר בערך, עולה בין 600 ל 1000 שקלים.
מחיר סוכה כזו כולל בד ואינו כולל סכך. סוכה מתקפלת היא רעיון מצוין, שכן חשוב שיהיה קל להרכיב ולפרק את הסוכה, לפני ואחרי סוכות, וכמובן שגם יהיה מקום לאחסן את ה "בית הנוסף" הזה בתוך הבית או במחסן.
הידעתם שיש סוכות קטנות למטיילים? בגודל של כ מטר או מטר וחצי, ממש "מיני סוכה" מתקפלת.
סכך במבוק לסוכה בגודל ממוצע של 2 מטר עולה בין 150 ל 400 שקלים.
ישנן סוכות הכוללת הכל: בד, מוטות, סכך ועולות מעט יותר. סוכה בגודל 3 מטרים על 4 מטרים הכוללת הכל עולה כ 1600 שקלים.
עכשיו בואו נעשה קצת סדר, למרות שלא פסח עכשיו אלא סוכות:
אם אתם משפחה ממוצעת של 4-5 נפשות, סוכה של 2 מטר על 2 מטר כנראה תספיק לכם. ואם אינכם מתכוונים לישון ממש בסוכה אלא בעיקר לאכול בה ולשחק בה כמיטב המסורת של הילדים, כנראה שזה הגודל המתאים לכם. כמובן שתשאלו בחנות ותראו במו עיניכם את גודל הסוכה לפני שאתם קונים. סוכה של 3 מטר ומעלה מתאימה ליותר אנשים, לאורחים רבים או משפחה גדולה.
כדאי לקחת בחשבון את גודל השטח העומד לרשותכם להרכבת הסוכה, אם יש לכם מרפסת או חצר קטנה במיוחד, כדאי שתבדקו מראש את המידות כדי לוודא שהסוכה באמת נכנסת בשטח.
שימו לב האם יש אחריות על הסוכה שאתם קונים, ולכמה שנים.
סוכה עשויה ממוטות (לרוב ברזל), וצריך לבדוק שהוא אינו מחליד והצבע יציב, ושיש אחריות עליהם למספר שנים. הרי אם אנחנו כבר מוציאים כל כך הרבה כסף על סוכה שאנו משתמשים בה רק פעם בשנה, לפחות שתחזיק מעמד לשנים רבות.
שנית, בררו האם המחיר כולל בד או שצריך לקנות בד בנפרד. בד יכול לעלות כמה מאות שקלים, ישנם בדים מסוגים שונים, חלקם עמידים יותר מאחרים וחלקם כוללים חלונות, למשל. שזה מגניב, וגם עשוי לייקר את העסק.
ועכשיו לחלק האופטימי: איפה קונים סוכה בזול, איפה מוצאים סכך בחינם ועוד טיפים חסכוניים כמיטב המסורת של בלוג כסף:
אם אתם חיים במדינה זו כך וכך עשורים, אתם זוכרים שעד לא מזמן היינו בונים סוכה (טוב, נו, אבא היה בונה סוכה) מכמה קרשים, מסמר ופטיש – כמו בשיר, בעלות של 2 שקלים (עבור המסמר, בכל זאת). נכון, גם 2 שקלים זה כסף. ובכל זאת...
במקום לקנות בד לסוכה ב 200 שקל בערך, פשוט קחו סדינים לבנים (או מצוירים, או פרחוניים... וכולי) מהארון בבית! וחברו אותם לסוכה.
במקום לקנות סכך ב 200 שקלים ומעלה, אספו סכך טבעי בעצמכם, במחיר אפס. בלי להוציא כסף.
צריכים קצת עזרה? בבקשה:
חלוקת סכך לכבוד סוכות: הקרן הקיימת לישראל מחלקת סכך מדי שנה, באזורי חלוקה מוגדרים ברחבי הארץ, אפשר לפנות לקק"ל במוקד "קו ליער" כדי לקבל מידע על חלוקת סכך, מועדים ואזורים.
בחלק מהרשויות המקומיות מקיימים ימי חלוקת סכך באזורים שונים בארץ לקראת סוכות וכדאי להתעדכן מראש. אפשר לפנות למוקד העירוני או לבדוק באינטרנט לחסוך קצת כסף.
קישוטים לסוכה כמובן מכינים לבד או נותנים לילדים להכין אותם שבועיים מראש, כפעילות חינוכית מהנה וזמן איכות הורים – ילדים.
שיהיה חג סוכות שמייח!
קניות וצרכנות
כסף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה