צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

5.9.2010

סילי בנדס או: כך עושים כסף מצמידי סיליקון silly bandz


סילי בנדס כבר כאן, החגיגה התחילה כבר בחופש הגדול, למי שפיספס... אבל צפויה לצבור תאוצה עכשיו כשהילדים חזרו לבית הספר והגן ויכולים להתחיל להחליף, להשוויץ, להשוות, לענוד ולשחק איתם בעוד מקום חוץ מאשר מול המחשב / הטלויזיה.
כמה כסף עולים צמידי סילי בנדס ומה זה בכלל הטרנד החדש הזה?
אז האמת היא שהם לא ממש חדשים, סילי בנדס. מדובר בצמידי סיליקון צבעוניים בשלל צבעים וצורות.
דגש על צורות.
כן, מה ששמעתם. צמידי סילי בנדס הם צמידים גמישים וצבעוניים המגיעים בצורות שונות. על היד הם נראים כמעט כולם אותו דבר, אך אם תסתכלו היטב, תולו למצוא סילי בנדס בצורות של חיות, אותיות, תכשיטים, נסיכות, כלי נגינה ועוד ועוד...
כמה כסף עולים צמידי סילי בנדס? כבר ראיתי מחירים נעים מ 7 שקלים ל 10 שקלים לחבילה הכוללת כ 10 צמידים. וכבר יש מתחרים בשוק, אם התעניינתם לדעת.
סילי בנדס נמכרים בחבילות על פי נושאים, בתוכן צמידי סיליקון בצבעים זוהרים שאפשר לאסוף, להחליף ולשחק וגם להתאים למצב הרוח.
כך למשל, תמצאו צמידי סילי בנדס נסיכות – הכוללים צמידים בצורת כתר נסיכות ושרביט קסומה, סילי בנדס רוק אנד רול, הכוללים צמידים בצורת גיטרה, מיקרופון ועוד. עוד בסדרה סילי בנדס חיות, ספארי, עולם המים.
אחת הקטגוריות המבוקשות היא צמידי סילי בנדס בצורת אותיות ה abc, כך שאפשר להרכיב באמצעותם שמות ומילים ולענוד על היד, חוץ מאבזר קישוטי, גם אמירה אישית.
סילי בנדס עם נצנצים בצבעיים בובתיים גם כן נראים מבוקשים.
אז איך עושים כסף מלהיטי ילדים באים וחולפים? במקרה הישראלי, לוקחים מוצר להיט מצליח מארה"ב, שיש סביבו הרבה באז, הצלחה פנומנלית מוכחת ועובדת, ומתרגמים אותו לשלנו, מייבאים אותו ונותנים לו להתגלגל.
במקרה הזה, הוא מתגלגל מצוין.
בארה"ב כבר נרשמה הצלחה מסחררת לצמידי סילי בנדס, כאשר בבתי ספר רבים נאסר על התלמידים להגיע עמם לבית הספר, מאחר והם הפריעו למהלך השיעור! על יחסי ציבור טובים מאלה אפשר רק לחלום.
בארץ התחלנו להוציא כסף על סילי בנדס כמה חודשים מאוחר יותר, מישהו הבין שיש כאן משהו, והחליט לעשות לו עלייה. שאפו.
סילי בנדז יצרו היסטריה בעיקר בחופש הגדול, ואני צופה שכעת, אחרי החזרה לבית הספר, השמועה תתפשט אף ביתר מהירות והם אף יהוו מתנה קטנה והגיונית לחגים הקרובים, עבור הילדים כמובן.
בדומה לחבורת גוגוס, אותן דמויות פלסטיק קטנות וחמודות, המחיר הנמוך של סילי בנדס לטובת כולם.
בניגוד לטרנדים קודמים או מקבילים בזמן, כמו באקוגן, גורמיטי, פט שופ, אוגרי זוזו או בראץ, במקרה של סילי בנדס לא צריך להוציא הרבה כסף כדי לענוד על היד את הטרנד החם והמבוקש.
צריך להיפרד ממטבע אחד, ויש לכם חבילת צמידים למשחק, הלבשה והחלפה.
היתרונות הגלומים בכך למשווקים הם עצומים: ההורים נוטים יותר לקנות לילדים את הטרנד החדש, מאחר והוא זול מאוד ומשמח את הילדים כמו כל טרנד יקר אחר.
ילדים גדולים יותר יכולים לקנות סילי בנדס ישירות מדמי הכיס שלהם, מאחר והמחיר הנוח משתלב בארנק הצנום של הילדים. כך שהם לא צריכים לשגע את ההורים או לבקש רשות לקנות אותם, והחגיגה אי לכך אדירה.
הילדים מצדם שמחים שמרשים להם להוציא כסף על להיט חדש או קונים להם ממנו בכמויות. הלא המחיר כה נמוך, אפשר לקנות לילדים כמה חבילות, או לצ'פר ולשמח אותם מדי פעם בחבילה חדשה של סילי בנדס, זה במילא לא עולה הרבה כסף.
אז מה יש לי לאמר על זה? הצמידים יפים, חמודים, מעניינים. במבט שלי נראים די איכותיים אף כי מניסיון אינם חסינים מקריעה.
הילדים נראים שמחים מהם מאוד. המחיר נמוך יחסית לטרנדים ולהיטים אחרים.
סילי בנדס יכולים להיות מתנה קטנה לחג, תשומת לב או הפתעה או סתם צ'ופר נחמד במקום סוכריה על מקל.
אם יש מי שמרוויח מזה כסף גם סבבה. אם ההורים לא מוציאים הרבה כסף עוד יותר סבבה.
במילא בקרוב יגיע הטרנד הבא וכולנו נעבור לדבר החם הבא. אז לפחות שיהיה איוכתי ושימושי, שהילדים באמת ישחקו איתו ושלא יעלה הרבה כסף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה