צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

4.7.2010

אייפד לילדים? כמה כסף עולה iXL ומתי מתחיל השגעון


iXL ... מה זה? זה אייפד? יש בזה מצלמה? כמה זה עולה? מתי זה מתחיל? לאיזה גיל זה מיועד? Ixl של פישר פרייס כבר בארץ?
או-קיי, בואו נתחיל לענות נגד כיוון השעון:
Fisher price iXL הוא גאדג'ט חדש המיועד לילדים, שכולל כמה וכמה שימושים (תכף נפרט).
כך אומרים, שזה אייפד לילדים, תתייחסו לזה איך שאתם רוצים, מדובר במכשיר אלקטרוני שמאפשר לילדים לשמוע מוסיקה כמו mp3, לשמור תמונות ולהציג אותן, לצייר באופן אלקטרוני, לצבוע דפי צביעה אלקטרוניים ואפילו לשלב כל מיני הדבקות ועריכה אלקטרונית מדליק לקטעי האמנות הללו שלהם, אפשר לשרבט ולכתוב בו כמו בפנקס, לקרוא ספרים, וכמובן...לשחק משחקים!!
יש לו מסך מגע ועט אלקטרוני – אויש, פשוט יותר מדי מגניב. טוב, לפני שנתחיל להיות נוסטלגיים סטייל: לנו לא היו דברים כאלה, בטלויזיה היה רק ערוץ אחד, טלפון היה רק בתוך הבית ולא חלמנו לנייד אותו וטלטקסט היה מבחינתנו רשת חברתית ענפה...נעבור לשאלה הבאה:
לא, ixl לא כולל מצלמה, אלא איחסון תמונות.
כמה כסף יעלה לכם ixl של פישר פרייס? הדיבור כרגע (וזה לפני שהמכשיר יצא לשוק) הוא על 79 דולר, מי יודע מה יהיה המחיר באמת, והוא מן הסתם ישתנה בין ספק לספק. בואו רק נזכיר שהמחיר הזה זוהי רק ההתחלה ובהמשך סביר להניח שתמצאו את עצמך מוציאים עוד כסף על משחקים ותוכנות שונות למכשיר ה ixl שקניתם ברוב נדיבותכם לילידם שלכם. ("רוב נדיבותכם" = הם לא חייבים לדעת שהסיבה היחידה שקניתם להם ixl היא כדי שיעזבו לכם את האייפון וירדו לכם מהאייפד ויפסיקו לבקש מכם מוסיקה ומשחקים ישירות מדור השלישי, לידיעת חברי דור ההמשך).
Ixl החדש של פישר פרייס צפוי לצאת ביולי הקרוב, שזה או-טוטו, וכך גם חלק מהתוכנות והמשחקים הנלווים. אין לי שום יכולת לדעת בדיוק מתי זה ייצא, באיזה מחיר ומתי אם בכלל יגיע לארץ, כרגע אין ixl בארץ, אבל כרגע גם אין אפשרות לקנות אותו בחו"ל, לא מצאתי אפילו pre-orders באיביי או אמזון, אז פשוט נצטרך לחכות בסבלנות ואני אעדכן ברגע שתיפול לידי פיסת מידע.
אייפד לילדים? סוג של, ixl הוא גאדג'ט מלהיב למדי, שנשמע ונראה כיאלו הוא מסוגל לספק תעסוקה רבה לילדים בנסיעה, טיול, ברכב או בתור לאנשהו... כם משחקים, תמונות, מוסיקה, ציורים וקריאה – האפשרויות בלתי מוגבלות, במיוחד אם משלבים ביניהן, כמו בחלק מהמשחקים המיועדים למכשיר איי אקסל של פישר פרייס.
מילה על השם של המכשיר החדש של פישר פרייס לילדים: ixl – נשמע כמו I excel , (בעברית: איי אקס אל או: איי אקסל), כלומר – מצטיין, מה שיכול לרמז על ההכוונה של המכשיר החדש ככלי לימודי, כעזר חינוכי. מה אתם אומרים? וודאי יתווכחו על זה עוד רבות, האם מכשיר כזה תורם להתפתחותם השכלית של ילדים או פשוט מספק להם מסך נוסף לשבת מולו. לדעתי ילדים כל כך אוהבים מחשבים וגאדג'טים ומתחברים אליהם בקלות רבה, למה לא לאפשר להם ללמוד ולשחק גם באמצעים שמושכים אותם?
ל ixl של פישר פרייס כבר מוצעות כמה תוכנות משחקים שמשלבות את כל האפליקציות של המכשיר במשחק אחד: סיפור, משחק, ציור, פנקס, מוסיקה, אלבום תמונות.
באמצעות תוכנות המשחק יוכלו הילדים לשחק עם הדמויות האהובות עליהם:
משחק נסיכות דיסני ל ixl, תוכנת משחק "צעצוע של סיפור 3 " ל ixl, משחק סקובי דו, בטמן ועוד.
תוכנות המשחק ל ixl ייצאו לחנויות גם כן באמצע חודש יולי, מחיר תוכנה כ 27 דולר.
עוד טרנדים לילדים הקיץ: גוגוס , גורמיטי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה