צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

6.7.2010

השאיפה לשלמות, התירוץ של יזמי אינטרנט


התירוץ של יזם אינטרנט שלא מצליח הוא שהוא מנסה לעשות את זה מושלם. מה זה אומר ואיך זה הופך להיות מלכודת מייגעת ומעכבת בדרך להצלחה?
תחליטו, אתם בעסק הזה כדי להרוויח כסף או כדי ליצור יצירת אמנות? וכמה יצירות אמנות מושלמות באמת אתם מכירים, יש בכלל דבר כזה? ומה רנואר או ואן גוך חשבו על היצירות שלהם, מישהו יודע?
ישנם יזמים שמוצאים רעיון, מיזם, מוצר או עסקה – לוקחים קצת זמן ללמוד אותם, בודקים אותם, ויוצאים לדוג כסף.
יזמים אחרים יבחנו כל פרוייקט במשך שבועות וחודשים, אפילו רעיונות או מוצרים מעולים, מעכבים את הוצאתם לפועל למשך זמן בלתי מוגבל וגם לא ידוע, בזמן שהם מעצבים כל פרט, מתקנים כל טעות, חולמים בלילה על מה הם עשו לא נכון ואיך הם יקומו בבוקר וכבר ישנו את הכל מחדש, מבקשים חוות דעת מכל מי שמוכן לשמוע (וגם מכמה שכבר הצטיידו באטמי אוזניים).
פרפקציוניזם.
השאיפה לשלמות, הססנות במסווה של תכנון מדוקדק.
אם זה לא מושלם זה לא יוצא – כלומר, זה לעולם לא ייצא.
אם המטרה שלכם היא להרוויח כסף, מטרת המוצר, השירות או הרעיון הוא למכור.
אם הוא יכול להימכר, הוא טוב מספיק, לפחות לשלב ראשון כדי לצאת כבר לאוויר העולם.
אם הוא יכול להימכר, הוא לעולם לא יהיה מושלם, בוודאי שלא לכל הלקוחות שלכם, לכל הצרכים שלהם, לכל הרצונות והמניעים השונים זה מזה, של האנשים שהולכים לקנות את המוצרים שלכם.
במקום להסס ולבדוק, לנסות ולתכנן, לעצב ולהוציא עוד כסף ועוד זמן, קבלו החלטה: אני כאן כדי לעשות כסף, לא כדי להתמקצע באיך להיות מושלם.
כמובן שהכי חשוב לעשות דברים איכותיים. בדקו שהמוצרים שלכם איכותיים, שהתוכן שלכם איכותי, שמה שאתם מציעים, מוכרים, סוחרים או משווקים מהווה יתרון ללקוחות שלכם. אין שום דרך אחרת להצליח לטווח רחוק.
אל תיפלו במלכודת השאיפה לשלמות, היא תגרום לכם להסס ולא להוציא מידכם שום דבר לעולם. פשוט לכו על זה!
אם החלטתם לבדוק כל פרט לפני השקת הפרוייקט שלכם, לפחות תקבעו לזה דד ליין. תאריך יעד שבו תסתיים עבודת ההכנה ותתחיל העבודה האמיתית. כי לאחר שתתחילו להריץ את הפרוייקט שלכם צפויה לכם עוד עבודה רבה: שימור, תחזוקה, שיווק, תיקון טעויות, שירות לקוחות ועוד ועוד. בהצלחה.
כסף
יזם אינטרנט
שיווק שותפים
כסף באינטרנט
שיטת שותפים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה