צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

22.2.2010

גוגוס קרייזי בונס – כמה כסף עולה gogos


גוגוס או גוגו או גוגוסים ולמה קרייזי בונס? השם המצחיק רק מוסיף לאקשן. כמה כסף עולה גוגוס, מה זה בכלל גוגוס ולמה הילדים שלנו רצים לבזבז על זה כסף ועוד הפעם – כסף משל עצמם? התשובה לחלק השני של השאלה הזו די פשוטה: מחיר מעטפת גוגוס, חבילה ובתוכה 3 בובות גוגו הוא נמוך מספיק כדי שיתאים למידות דמי הכיס של הילדים.
6.90 ₪ נכון לכרגע הוא מחיר חבילת גוגוס מה שאומר שילדים גדולים יכולים לקנות ישירות מדמי הכיס שלהם ולהפטר, הפעם, מהצורך לנהל משא ומתן עם ההורים על רכישת בובות איסוף מהטרנד החדש. עד הטרנד הבא, זאת אומרת.
אז מה היה לנו השנה? שאריות טרנד של וובקינז משנה שעברה, איסוף בובות פטשופ בעיקר על ידי בנות, איסוף כדורי בקוגאן בעיקר על ידי בנים, והמון כסף מצדנו. אך
הנה מגיע הטרנד החדש ביותר, והוא מתאים גם לבנים וגם לבנות, והם כבר אוספים בהתלהבות.
גוגוס הן בובות איסוף קטנות בכל מיני צבעים, עם פרצופים חמודים ותכונות אישיות לכל בובה.
מחיר חבילה של 3 בובות גוגוס הוא 6.90 שקלים כולל מדבקות, מחיר חבילה ובה 3 גוגוס עם שקית בד צבעונית לאיסוף, המכילה כמות גוגוס גדולה יותר הוא 12.90 שקלים. כך שהפעם אנו לא נפרדים מהרבה כסף, אבל האוסף כנראה יגדל.
טירוף מוחלט, גוגוס הגיעו לכל פינה. לבית הספר, לגן, לימי הולדת, בתור מתנות, פרסים או הפתעות, החלפות וכמובן משחקים בין הילדים.
איך הכל התחיל? זוכרים שפעם שיווקו פוגים (נו, הדיסקיות הצבעוניות האלה ששיחקו איתן בבית הספר?) באמצעות יצירת "באזז" בית ספרי? ככה זה עובד לפעמים, שימו לב – איך שגעון נולד:
הולכים לבית ספר, מאתרים כמה ילדים מרכזיים, כאלה שכל מה שם יגידו לחברים שלהם כולם ירוצו לקנות, מחלקים להם בחינם כמה חבילות איסוף של "משהו", איזשהו מוצר שרוצים להפוך לטרנד. הם כבר רצים עם זה בבית הספר ותוך יום וחצי 500 ילדים אחרים כבר מנדנדים ל 500 זוגות הורים שיקנו להם גם. ועוד, ועוד. וגם באדום. ועכשיו בירוק. ועוד אחד בירוק שיהיה לו חבר. וגם לאח הקטן שלא יקנא.
יש גם אתר אינטרנט אבל הוא דווקא לא יעלה לכם כסף ובו תוכלו לראות סוגים שונים של גוגוס, קטלוג גוגוס, סוגי חבילות וגם: אלו גוגוס הכי מבוקשים?
כן, גוגוס נדירים יגרמו לילדים שלנו לאסוף ולקנות כמה שיותר חבילות בתקווה להיתקל, במקרה, באיזה גוגוס נדיר. מי שרוצה להקל על חייו ועל כיסו, שיחפש באינטרנט גוגוס נדיר לקניה שמישהו אחר כבר מצא. (חפשו באתרי אינטרנט בחו"ל, לי זה לקח בדיוק שלושים שניות).
לארץ הגיעה כרגע סדרה מספר 1 ובה 80 גוגוס ואין לי מושג כמה סדרות נוספות עוד נקווה לאסוף בדרך וכמה כסף זה עוד יגוגוס מאיתנו. מה שבטוח הילדים נהנים ונראה שיש ממה. יש מגוון ועניין ונראה שמלבד איסוף הבובות הקטנות, יש גם הנאה במשחק עצמו ותעסוקה כייפית.
איך משחקים גוגוס? כל משתתף זורק 5 גוגוס לפי תור. המשתתף מקבל נקודות לפי הצורה שבה בובת הגוגוס שלו נחתה. לאחר שלושה סיבובים, מוכרע מנצח והילדים יכולים להחליט שהמנצח בוחר גוגוס אחד מהאוסף של המשתתף היריב. אפשר גם להחליט שלא משחקים על גוגוס, כלומר לא מתחלפים או נותנים גוגוס אחד לשני.
לכל בובת גוגוס יש "אישיות" משלה, יכולת מיוחדת ומשחק אהוב. המשחק האהוב עלינו כרגע הוא כנראה גוגוס.
בחזרה למחיר: המחיר הסביר מאפשר לרוב הילדים לקנות לפחות כמה גוגוס כדי להשתתף בחגיגה, בניגוד לטרנדים יקרים יותר שהשתלטו על ילדינו ועלו כמה עשרות ואפילו מאות שקלים, 3 גוגוס ב 6.90 שקל זה ממש סביר. המחיר הנמוך אולי יגדיל את האוסף, אבל בסך הכל הבובות חמודות וההוצאה לא גדולה. לפעמים מחפשים משהו קטן לקנות לילדים לציין ארוע או חג או סתם בשביל הכיף, ולאו דווקא ממתק. אז נחמד שיש צעצועים ומשחקים בטווח מחיר סביר שהילדים מתלהבים מהם. לסיכום: בעיני, חמוד ומגוון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה