צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

6.1.2009

האם מבצעים בסופר חוסכים כסף?


כל המבצעים האלו שרשתות המזון מציעות: זה חוסף כסף? תמיד נדמה שאם זה חוסך לנו כסף זה נוגד את האג'נדה של הרשת, ולכן זה כנראה לא חוסך לנו כ"כ הרבה כסף כפי שנדמה לנו, או לא חוסך בכלל.
האמת היא, שזה תלוי איזה סוג של מבצע, על אילו סוגים של מוצרים ובאיזה אופן אנו באופן אישי או המשפחה הספציפית שלנו משתמשת במוצר, באיזו תדרות, איזו פונקציה המוצר הזה ממלא וכולי.
מבצע של 1+1 כמובן משתלם, אם לא העלו את מחיר היחידה. אם אתם מכירים את המחירים והמחיר זהה או אפילו קרוב מאוד למחירו המקורי, הרי שמשתלם לקנות אחד ולקבל שניים, במיוחד אם זה מוצר שאפשר להשתמש בו לפני שפג תוקפו, או מוצר שניתן לשמור.
מבצעי 2+1 הם יותר טריקיים. כלומר, קנה 2 יחידות וקבל 1 חינם. אם מדובר במוצר מתכלה עם תוקף תפוגה (מזון) הרי שצריך להיות בטוחים שאנו נספיק לצרוך את 3 החבילות שאנו עומדים לרכוש, וכן שאנו באמת צריכים 3 חבילות כרגע, מאחר ובכל זאת התכוונו לקנות יחידה אחת, ולשלם עבור 2 לא היה בתוכניות שלנו, אפילו אם נקבל שלישית בחינם.
אם מדובר במוצר שאנו בכל מקרה נרכוש שוב חודש הבא או בקרוב (למשל, שמפו, אבקת כביסה וכדומה) או אפילו מזון שאנו יודעים שנשתמש בו בקרוב ותאריך התפוגה שלו יכול לעמוד בזה (שימורים וסוגים שונים של מזון יבש) הרי שהמבצע כדאי.
אין טעם לקנות מוצר שלא התכוונו לקנות רק מכיון שהוא במבצע. אם לא נשתמש בו ואיננו זקוקים לו, הרי שביזבזנו עליו כסף ולא הרווחנו, למרות שקיבלנו משהו בחינם (בתמורה לכך ששילמנו על 2).
כסף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה