צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

23.5.2010

גוגוס מונדיאל – גוגו סדרת מונדיאל זה כסף קטן


כן, שוב מגיעה אלינו סדרת גוגוס חדשה שלא עולה הרבה כסף ולכן ההורים, שבמילא לא יודעים מה לעשות עם כסף קטן שמסתובב להם באנרק, נכונים יותר להוציא כסף ולעזור לילדיהם להגדיל את האוסף...

עוד לא נרגענו מכניסתם הספידית של חבורת גוגוס לחיינו, וכבר מגיעות אלינו שתי סדרות חדשות, גוגוס סדרה 2 ו גוגוס סדרת מונדיאל . מחיר חבילה, גם הפעם, נכנס בדמי הכיס של הילדים ושוב אומר שלדעתי העובדה שהילדים לא צריכים לבקש כסף מההורים כדי לקנות אוספי גוגוס, רק מגבירה את המכירות, אבל זו דעתי האישית בלבד.
גוגוס סדרת מונדיאל הם אותם דמויות גוגוס חביבות המוכרות לנו מהסדרה הקודמת של בובות הפלסטיק החביבות עם שלל הפרצופים, צבעים, דמויות וסמלים, רק בגרסת כדורגל, ולא סתם כדורגל, אלא גוגוס מונדיאל לא פחות.
גוגוס סדרת מונדיאל הן דמויות פלסטיק מקסימות וחמודות, קטנות וצבעוניות ומגיעות אלינו הפעם באריזה בצבע ירוק (סדרה 2 באריזות הצהובות והסדרה הראשונה באריזות אדומות).
בכל אריזה של גוגוס מונדיאל יש 3 דמויות גוגוס מונדיאל, אין לדעת מראש אלו דמויות תקבלו באריזה, אפשר רק לנחש או לקוות. אך האמת שכל הדמויות חביבות ונראה שלילדים כיף לאסוף וגם לשחק בהן.
כמה כסף שאלתם? כל אריזה של גוגו סדרת מונדיאל עולה 6.90 שקלים ומכילה שלוש דמויות גוגו בסגנון כדורגל ספורטיבי במיוחד.
גוגוס סדרת מונדיאל ניתן להשיג בחניות הצעצועים ומכשירי כתיבה ואפילו בחנויות אחרות או בקיוסק, הפריסה הרחבה והמחיר הנמוך מסייעים, ללא ספק, להתפשטות גוגוס בכל פינה, אבל לכך נוספת גם אהבתם של הילדים לאוספים וטרנדים.
גוגו סדרת מונדיאל כוללת לא רק דמויות גוגו אלא גם מדבקות, חוברת מדבקות ופרסים באתר האינטרנט הרשמי של גוגוס.
מה חדש באוסף דמויות גוגוס סדרת מונדיאל? בכל אריזה 3 דמויות בצבעי נבחרות הכדורגל של מונדיאל.
צבעים שולטים בסדרת גוגוס מונדיאל: אדום, כחול, לבן, ירוק.
דמויות גוגוס מונדיאל כוללות את: קירו, אורו, פאליס, ליו, לין, גאנאז, בארו, בומבו, סילבה, באלה, גאו, מילאר, דוואה, פורף, בוק, קיקואן, דין, זן פרו, ראוס, בהאו, ניקו, אונקה, לוטה, קייאן, ויקי, טיבה, דיברה, ליטי, הווק, ריבאס, האפו, בראל, פלטמפ, בראז,ויז, האדון, גראם, קאסו, רור, יושי, הידו, זילה, מו, מורירה, בארו, אולה, גרוג, טצירו ועוד... ועוד... מאיפה כל השמות הללו תגידו? ואיך הילדים יכולים בכלל לעקוב?
הדמויות נראות יפה, עיצובים מעניינים כמו גוגוס מונדיאל עם אוזניות, בצורות שונות של כדורגל או גביע ודמויות גוגוס שנראות מעודדות (או לפחות צועקות מאוד באמצע משחק מכריע ומותח).
סדרת גוגוס מונדיאל נקראת גם פוט גוגוס, וכוללת גם כמה גוגוס מבוקשים ביותר, כלומר גוגוס מונדיאל נדירים. גוגוס מונדיאל מבוקשים כאלה הם מוזהבים ויפים, ואלו הם:
לו, קאירו, פדיגו, רוגר, דודי, בורי גו, גראם, ניקו, זילה, ראוס, ליטי, קיקווין, קיקה, באראל, בומבו, לפה, אורו, גרוג, שי-יו, טיבה, מוסטה, גאו, לין, ויקי, כאקו, גאנאז, בסט, ר סאן, מונטה, בהאו, האפו ואולה.
גם גוגוס מונדיאל על שלל דמויות הסדרה ניחנו בכוחות מיוחדים וכשרונות אישיים לכל דמות.
כך למשל, לו הוא גוגוס בעל יכולת מדהימה לתפוס כדורים ולשמור על השער.
באראל המאמן, בומבו האוהד שמלהיב את הקהל ועוד.
גם כישרונות כדורגלניים מוזרים יותר קיימים בסדרת גוגוס מונדיאל, למשל קיקווין שאוהב לעשות ג'אגלינג עם הכדור בזמן המשחק...

מי שרוצה להשיג גוגוס מונדיאל מבוקשים בלי להוציא הרבה כסף יכול להתחלף או לשחק עם ילדים אחרים משחק החלפות.

כסף , קניות צרכנות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה