צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

11.5.2010

גוגוס סדרה 2 הגיעו לארץ , כמה כסף עולים גוגו אבולושיין


שמעתם ולא האמנתם? חשבתם שאולי הילדים הגאונים שלנו לא יבחינו בין סדרה מספר 1 לסדרה מספר 2, אולי נצליח לחסל את סיפור גוגוס הזה עד ל"ג בעומר, מקסימום עד יום ירושלים ואז תתפוגג ההתלהבות ויפסיקו לבקש מאיתנו כסף לקנות גוגוס ? אז חשבתם. אז מה.
כפי שיסתבר מיד, גוגוס 1 הייתה רק ההתחלה...לה לה.
אז מה החידושים של גוגוס סדרה 2 לעומת הסדרה הראשונה? ובכן, מאז הסדרה הראשונה מסתבר שחבורת גוגו 2 עברה שינוי התפתחותי, על כן שם הסדרה: gogos evolution. אפשר לראות על כל גוגו מסדרת גוגוס 2, כדי לראות עד כמה כל דמות התפתחה.
גם גוגוס סדרה 2 מציבים רף איסוף גבוה ומעניין על ידי הוספת דמויות גוגו נדירות, כלומר קשות לאיתור – מה שגורם לילדים לבקש עוד ועוד כסף כדי לקנות כמה שיותר מעטפות (או שקיות) גוגוס כדי לאתר גוגוס נדיר מסדרה 2. גוגוסים נדירים מסדרה 2 כוללים כמה דמויות מיוחדות, במראה מטאלי, שקוף / מוזהב.
הכירו את חברי גוגו סדרה 2 מבעוד מועד:
מושי, גוגוס חביב וכתום-אדום, אוהב שלווה ושלום, מיישב סכסוכים.
נאסוקי הצהוב בעל חוש הומור
סאטורי הסגול בעל עין אחת
אוקי בעל ראש פטריה הוא מספר 4 בחבורת גוגוס סדרה 2
רקטור בעל ראש חישובי וחובב ספורט ותחרויות, גוגוס כתום מסדרה 2
הלד הנראה כמו רובוט
אל החבורה הזו מצטרפים הגוגוסים : סקאר, אנגור, טאי אומו ועוד ועוד דמויות.
גאון מי שהמציא את כל הפרצופים הללו, לא סתם הילדים נדבקים אליהם, יש שם כמה גוגוס חמודים למדי, ורובם נראים מעניינים למשחק.
דמויות גוגוס סדרה 2 לא יעלו לנו הרבה כסף , כמו חבריהם מהסדרה הקודמת, הרכישה הזו בהחלט נכנסת בסכום דמי הכיס של הילדים. יש שיטענו שבכך בדיוק נעוצה הגאונות השיווקית, לאמור: מי צריך לבקש כסף מההורים ולחכות שיסכימו ויאשרו וילכו לחנות, אם אני יכול להוציא כסף משל עצמי ולקנות בכמה שקלים או בדמי הכיס שלי גוגוסים כאוות נפשי?
זה המקום להזכיר להורים, שגם אם נותנים דמי כיס לילדים, אפשר לקבוע חוקים וכללים.
למשל, אתה אחראי על התקציב שלך וחלוקתו, אבל זה לא אומר שמותר לך לקנות כל מה שאתה רוצה עם כסף שקיבלת, לפחות עד גיל 18, יש כמה הגבלות ואיסורים.
ההורים בהחלט צריכים להסכים לקניות של הילדים, ובוודאי שרצוי לכוון ילדים גם בשימוש בדמי הכיס שלהם.
אם אינכם רואים ברכישה כלשהי בעייתית, אפשרו לילד לקנות ולנהל את תקציבו בעצמו, תנו הכוונה לפי צורך.
אפשר להסביר לילד שלא כדאי לו לבזבז כסף רב על משחק אחד, כי לא יישאר לו כסף לקנות דברים אחרים, או שייגמרו לו כל דמי הכיס מהר מדי. אפשר גם לתת לילד לגלות את זה בעצמו, לפעמים זה השיעור הכי טוב.
אם אתם דווקא רוצים להשיג דמויות נדירות של גוגוס סדרה 2 אבל בלי להעיף כסף מהארנק כאילו אין מחר וכאילו החופש הגדול עוד לא כולו לפנינו, תשמחו לגלות שבאי-ביי כבר מוכרים דמויות נדירות ואפילו אוספים שלמים או סדרות.
מעטפה ובה 3 דמויות של גוגוס סדרה 2 עולה 6.90 ש"ח, כמו בסדרה הקודמת. קופסאת פח מלבנית גדולה ובה דמויות גוגוס נבחרות עולה כ 100 שקלים.

תגובה 1:

  1. זה מאוד יקר 6.90 על מה על חתיכת צעצוע מפלסטיק אני לא יקנה כזה דבר

    השבמחק