צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

1.4.2010

טיסות זולות לאילת | טיסות לאילת בזול


מחפשים טיסות זולות לאילת? רואים את פסח וחושבים על חופשה באילת? כמה מאיתנו דווקא לא בורחים לחו"ל עם בוא האביב, ונהנים דווקא לשאוב קצת גלי חום ראשוניים של ישראל, אם הם כבר הגיעו בעתם.
מי שמחפש חופשה בישראל בפסח הקרוב, ואפילו חופשה לחג שבועות או לחופש הגדול, כדאי שיזדרז אם עוד לא הזמין. זה לא רק המקומות שהולכים ואוזלים, גם המחירים. מי שרוצה לצאת לחופשה בפסח בלי להוציא הרבה כסף ושלא לדבר על מי שמחפש חופשה זולה במיוחד, טוב יעשה אם יחפש כמה שבועות מראש.
אם אתם רוצים להוזיל את מחירי החופשה שכם בפסח, נסו לנצל את השבוע במקדים לפסח, שעדיין לא מוגדר כשבוע חג אך הוא מועד חופשה מבית הספר, לכל מי שיש לו ילדים בגיל בית הספר או הגן.
באופן זה תוכלו להרוויח חופשה קצת יותר זולה, להוציא פחות כסף ולהנות לא פחות.
אם כבר החלטתם לצאת לחופשה באילת בפסח הקרוב, בחופש הגדול או בכלל, למה לבחור בטיסה, ואיפה מוצאים טיסות זולות לאילת?
טיסות לאילת מייקרות את החופשה, אך מקצרות את הנסיעה הארוכה, משאירות יותר זמן לחופש, ויש גם יתרון נוסף: בדרך כלל לא ניסע לחופשה באילת לסופשבוע אלא נבחר בחופשה של כמה ימים כי "אם כבר נסענו עד אילת..."ו "רק הנסיעות לוקחות יום שלם". אכן, לנסוע ליומיים זה ביזבוז זמן.
טיסות לאילת מאפשרות לנו לקפוץ לאילת לסופשבוע בלי לבזבז יום שלם על נסיעות והפסקות, ובשביל לטייל באילת אנחנו לא ממש צריכים רכב צמוד, אפשר לטייל ברגל או לקחת מונית אם צריכים.
טיסות לאילת יכולות להיות יקרות, במיוחד למשפחה עם ילדים, ונעיין כסף ותקציב בחופשה דווקא לא בראש מעיינינו, אך בתום החופשה באס לראות כמה כסף היא עלתה...כך שאנו בכל זאת רוצים לצאת ולנפוש ולהשאיר קצת כסף בארנק.
אם מסתכלים על מחירי חברות התעופה מגלים שטיסה מנתב"ג זולה יותר בדרך כלל מטיסה משדה דב, לבאים מתל אביב. לאותם תל אביביים, ההגעה לנתב"ג כדי לחסוך במחירי הטיסה עולה במונית הלוך ושוב, נקודה למחשבה.
טיסה הלוך ושוב לאילת משתלמת יותר מטיסה לכיוון אחד, והזמנה מראש יכולה להיות מאוד משתמת, בהזמנת טיסה לאילת מנתב"ג.
ארקיע מפעילה שירות טיסות שנקרא ארקיע אקספרס. כפי שמפורט באתר שלהם, טיסות לאילת יכולות לעלות 99 ₪ או 79 ₪ לכיוון אחד, לטיסה מנתב"ג הכוונה, בהזמנה מראש. המחיר נקבע לפי מועד ההזמנה וככל שתזמינו מוקדם יותר, כך הטיסה תהיה זולה יותר. החיסכון מאוד משמעותי והופך טיסה לאילת למשתלמת יותר.
חשוב לציין שלא כל הטיסות ולא כל התאריכים פנויים לטיסות מסוג אקספרס, כאלה המזכות אותנו בהנחה המיוחדת הזו.
באתר תוכלו לבחור תאריך טיסה לאילת ולבדוק האם בתאריך זה מוצעת טיסה זולה או לא.
אם תזמינו שלושה חודשים מראש, תוכלו לזכות במושבים במחיר 79 ₪ לכיוון אחד, אם תזמינו טיסה חודש מראש, המחיר 99 שקלים לכיוון אחד.
קו הטיסות המוזלות הוא כאמור, נתב"ג – אילת.
הטיסה אינה כוללת כיבוד ושתייה, הטיסה אינה מזכה בנקודות במועדון ארקיע, יש הגבלת מטען ותשלומים נוספים לפי המפורט בתקנון ארקיע אקספרס, מומלץ להבין מראש את התנאים כדי לא להיות מופתעים מהוצאות נוספות, אך כאמור, הטיסה זולה יותר ומשתלמת אם הצלחתם להזמין מראש.
כמו תמיד, חשיבה ותכנון מראש יחסכו לכם כסף גם בחופשה וגם בטיסה. תכנון מראש של החופשה ושל הוצאות צפויות כמו: דלק או טיסות, מוניות, בילויים, מזון, קניות וכדומה יעזור לכם להעריך בצורה טובה יותר כמה כסף תוציאו בחופשה שלכם, כמה כסף כדאי להקציב לנסיעה או לחופשה וכמה כסף נשאר לבזבוזים ובילויים. טיסה נעימה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה