צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

25.12.2008

כסף באינטרנט: האם להצטרף לרשת אפילייאט בארץ או בחו"ל?


כסף › כסף באינטרנט  › שיטת שותפים › האם להצטרף לרשת אפילייאט בארץ או בחו"ל?
אחרי שהבנו מהי תוכנית אפילייאט ומהי רשת שותפים, מהו אפילייאט מרקטינג ואיך אפשר להרוויח באמצעותו כסף באינטרנט, נשאלת השאלה לאיזו רשת שותפים כדאי להירשם?
הבחירה הראשונית היא בין רשת שותפים ישראלית לבין רשת אפילייאט בינלאומית.
רשת שותפים בחו"ל תכלול הצעות רבות יותר לקידום. רשת אפילייאט גדולה יכולה לכלול אלפי מוצרים ואפילו עשרות אלפי מוצרים שונים המוכנים ומחכים שנשווק אותם ללא כל התחייבות.
רשת שותפים כחול-לבן, לעומת זאת, תהיה צנועה יותר מבחינה זו ובאופן טבעי תכיל פחות הצות, לרוב כמה עשרות מוצרים.
יש כאן משום יתרון לרשתות זרות, שכן ככל שהמגוון רחב יותר כך קל לנו למצוא מוצר שמתאים לנו, קל יותר לעבור ממוצר למוצר ויש פחות תחרות על כל מוצר עם משווקים אחרים.
יחד עם זאת, כדאי לזכור שכשיש יותר מדי הצעות לפעמים קשה לבחור...
ודווקא רשת ממוקדת בכמה מוצרים איכותיים תכניס אותנו מהר יותר לעניינים.
לא כל רשת אפילייאט בחו"ל תקבל ישראלים כמשווקים, הרשתות הגדולות דווקא כן. עם רשת ישראלית, זו כמובן לא בעיה.
מחסום השפה: למי שאנגלית זה לא בדיוק הצד החזק שלו, יש לרשת שותפים ישראלית יתרון משמעותי. קידום מוצרים באנגלית יכול להתגלות כמשימה לא פשוטה, במיוחד בכל הנוגע להבנת המוצר, קהל הלקוחות המתעניין בו וכדומה.
זאת ועוד, מחסום השפה לא יקל על פרסום המוצר, שאם הוא כתוב באנגלית ומיועד לדוברי אנגלית, נצטרך גם לנסח פרסומות, דפי מכירה וטקסטים שונים באנגלית.
כשאנו מצטרפים לרשת שותפים ישראלית, בתנאי שמדובר ברשת מוכרת, ידועה ואמינה, אנו יודעים שאין בעיה של העברת הכסף לישראל, שאלה שחוזרת ונשאלת לדגבי רשתות אפילייאט זרות. רשתות אפילייאט בחו"ל שמקבלות ישראליים לשורותיהן אינן מסבכות תשלומים לישראל בד"כ, ולרוב העברת הכסף תיעשה פעם בחודש או פעם בשבועיים, באמצעות צ'ק, העברה בנקאית או הפקדה לחשבון פיי-פל.
כרגע העמלות שמציעות רשתות אפילייאט ישראליות נמוכות יחסית לרשתות בחו"ל, באופן ממוצע. כדאי לזכור שהשהוק בארץ בכל זאת קטן יותר וכך גם הרווחים. יחד עם זאת התחרות אינה קשה כמו בחו"ל, מה שמקל על המשווק בכלל לבצע מכירות או הפניות (לידים).
בחו"ל העמלות לאפילייאט יכולות להיות גבוהות מאוד, יותר מחלקו של בעל המוצר במקרים רבים, ואולם התחרות עלולה להיות קשה מאוד. בפרסום בתוכנית אדוורדס של גוגל, למשל, נתקל בנישות חזקות באלפי מפרסמים עבור ביטוי אחד, לעומת כמה מפרסמים בודדים או כמה עשרות עבור הביטוי המקביל בישראל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה