צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

13.12.2008

כסף באינטרנט: אפילייאט מרקטינג - להרוויח כסף באינטרנט בשיטת "שותפים"


כסף › כסף באינטרנט  › שיטת שותפים › אפילייאט מרקטינג, להרוויח כסף באינטרנט משיטת שותפים
כבר כמה שנים שכולם מדברים על איך להרוויח כסף באינטרנט. איך באמת? מאיפה מגיעה השאלה הזו?
חשבתם פעם כמה כסף עובר באינטרנט מדי יום? רכישות, שירותים, פרסומות, מישהו מרוויח מכל זה, נכון?
העובדות הן, שאתם יכולים לקחת חלק בזה, כבר היום, גם אם אין לכם מוצר או שירות משלכם, ואפילו אם אין לכם אתר אינטרנט.
היתרונות לעשיית כסף באינטרנט הן: עבודה נוחה מהבית, שעות עבודה גמישות בהתאם ליכולות שלכם, האפשרות להרוויח נכנסה נוספת ולקחת חלק בתחום שכל אחד יכול למצוא בו עניין, כי האינטרנט כולל למעשה כל תחום אפשרי.
אז למה אתם מחכים? תדבקו למסך ותתחילו להרוויח כמו מאות אלפי אמריקאיים וכמה אלפי ישראלים שכבר עלו על השיטות העיקריות להרוויח כסף באינטרנט.
להלן פירוט של כמה שיטות עיקירות להרוויח כסף באינטרנט, כולן אפשריות גם מישראל, חלקן בעברית ודרך אתרים ישראליים, וחלקן דרך אתרים בחו"ל:
1. שיטת שותפים: לא ברור מי המציא את השם העברי "שיטת שותפים", אבל מקור שמה של השיטה בלעז הוא Affiliate Marketing.
שיווק בשיטת אפילייאט מבוסס על העיקרון הבא:
כל עסק רוצה להגביר את זרימת הלקוחות שלו, להביא יותר גולשים לאתר שבו הוא מוכר את שירותיו, למכור יותר או להשיג יותר נרשמים לרשימת המתעניינים בשירותיו.
לצורך כך הוא עוסק בפרסום ושיווק מסורתי בערוצים שונים, גם באינטרנט.
אחת משיטות השיווק באינטרנט נקראת אפילייאט מקטינג, ובשיטה זו בית העסק משלם כסף לאפילייאט ("שותף") שיביא עבורו לקוח שיקנה ממוצריו.
מי מהאתרים הגדולים שאנו מכירים מעסיק "אפילייאטס" שכאלה. מי לא! eBay, Amazon ורוב חברות ההלבשה, הנעלה, תרופות וכולי שאתם מכירים.
אז כמה הם משלמים עבור כל לקוח שנביא?
כל חברה משלמת עמלה בשיעור משתנה, והיא מחליטה כמה כסף היא מוכנה לשלם ובעבור איזו פעולה. ישנן חברות שישלמו עבור הפניית לקוח שימלא פרטים (אימייל, טלפון וכדומה) על מנת שמחלקת השיווק של החברה תוכל לחזור אל הלקוח ולהציע לו הצעות שונות.
ישנן חברות שישלמו לאפילייאט כסף עבור כל לקוח שקנה מוצר שלהם.
אז כמה כסף אפילייאט יכול להרוויח באינטרנט?
במכירת מוצרים דיגיטליים (בעיקר מדריכים ותוכנות, קורסי אונליין וכדומה) שהרווח עליהם גבוה, אפילייאט יכול להרוויח עמלות של 50% ועד 75% ממחיר המוצר ללקוח! עלות מרבית המוצרים הללו נעה מ $20 דולר ועד $200, כך שאפילייאט יכול להרוויח $10-$100 על כל מכירה שבוצעה.
במכירת מוצרים פיסיים (מתנות, ספרים, בגדים וכולי) ישלמו רוב החברות עמלות של כמה אחוזים על כל מכירה.
החברות המעוניינות לגייס אפילייאטס יכולות לעשות זאת בעצמן או לפנות לרשת-אפילייאטס שכבר רשומים בה אלפי אפילייאטס זמינים לקידום מוצריהן. לרשת אפילייאט כזו מומלץ להירשם בתור אפילייאט, מאחר ורשת כזו מסדירה את התשלומים לאפילייאטס כך שהחברה אינה יכולה להתחמק מתשלום העמלה לאפילייאט המשווק שהביא את המכירה. כמו כן, ברשת אפילייאט גדולה מגוון המוצרים יהיה רחב ונוכל לבחור מבין אלפי מוצרים את המוצר המתאים לנו ביותר לקידום ושיווק.
ישנן דרכים שונות לקדם את מוצר האפילייאט שבחרנו, ואנו יכולים לקדם מספר רב של מוצרים בו זמנית.
נוכל לקדם את מהוצר באמצעות בניית אתר שימכור את המוצר כמתווך בין הלקוח ואתר החברה, או לפרסם לינק ישירות לאתר המכירה של החברה.
איך יודעים מי ביצע את המכירה? איך יודעים שמגיעה לי עמלה כאפילייאט על מכירת המוצר?
כשאנו נרשמים לרשת אפילייאט אנו נקבל שם משתמש מיוחד, ולינק מיוחד לקידום המוצר, השולח את הלקוח ישירות לאתר החברה, בלינק זה כבר מקודד שם המשתמש שלנו. כשלקוח ייכנס דרך הלינק המיוחד שלנו אל אתר החברה וירכוש מוצר, רשת האפילייאט תזהה את שם המשתמש שלנו ותרשום עמלה על שמנו. פעולות אלה נעשות באופן אוטומטי.
את לינק האפילייאט שלנו אנו יכולים לפרסם באתרים שונים ברשת המציעים פרסום, באתר שלנו כמובן, או ישירות במנועי החיפוש במודעות הממומנות (למשל, של גוגל או של יאהו). תוכנית הפרסום של גוגל נקראת Google Adwords ומשווקי אפילייאט רבים משתמשים בה לקידום מוצרי האפילייאט שלהם.
חלק מרשתות האפילייאט יעבירו את הכסף שלנו ישירות לחשבון הבנק, חלקן ישלמו באמצעות paypal, וחלקן שולחות צ'קים (כן, גם לישראל) בדולרים.
שיווק אפילייאט הוא לא תחום להיכנס אליו מבלי ללמוד קצת את המכניקה שלו ובמיוחד את שיטות הפרסום המקובלות ללינק האפילייאט שלנו. אנגלית בסיסית נדרשת וקדימה לדרך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה