צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

13.5.2010

כמה כסף עולה מחליק שיער | מחליק שיער מחיר


מי שחולמת על שיער חלק לא חייבת רק לחלום, מחליק שיער מקצועי יעשה את העבודה יפה ועם קצת ניסיון שיבוא עם הזמן, אפילו יפה כמו הספר.
מה מחיר של מחליק שיער טוב ומה נחשב בכלל "טוב" ?
לעשות פן באופן קבוע אצל הספר זה עסק יקר, עולה הרבה כסף וגם גוזל זמן וריצות חוזרות ונשנות למספרה.
לעשות פן בבית זה סיפור בפני עצמו. זמן, רעש, ושוב...הרבה זמן.
לעומת האופציות הללו, מחליק שיער עושה את העבודה, כלומר, מחליק שיער , בזמן קצר יחסית, בעבודה די פשוטה שלא צריך להיות ספר צמרת כדי ליישם, ובעלות נמוכה יחסית.
אם כבר רכשת מחליק שיער ושילמת עליו כסף, רוב הסיכויים שבכך תמו הוצאותייך, למעט אולי חומרי החלקה או טיפוח לשיער, שמומלץ להשתמש בהם כדי לשפר את פעולת ההחלקה וגם כדי לשמור על השיער מפני נזקי החום והייבוש של מחליק שיער או פן.
אופציה אחרת היא לעבור החלקה מקצועית אצל ספר, אבל להחלקה כזו כמה חסרונות:
ראשית, החלקה עושה שימוש בחומרים שאינם בריאים לשיער ולעור.
שנית, החלקה עולה הרבה כסף, כמה אלפי שקלים.
שלישית, ההחלקה אמנם קבועה, אך נשמרת לכ 4 חודשים.
כלומר, כל כמה חודשים צריך לחדש את ההחלקה וכל החלקה כזו עולה כסף.
מכל הסיבות הללו, דווקא מחליק שיער נשמע כמו אופציה לא רעה, שלא עולה הרבה כסף.
אוספים את השיער בקבוצות ומעבירים מחליק שיער על כל קבוצת שיער.
אז כמה כסף עולה מחליק שיער ? מבירור מקיף התברר שטווח המחירים נע ברוב החנויות ב 130 שקלים ועד 500 שקלים לסוגים שונים של מחליק שיער ביתי.
מחליק שיער קרמי נחשב טוב יותר, אך לפעמים מחליק שיער ממתכת עשוי לעלות דווקא יותר, בגלל מותג או יצרן ידוע.
מחירי מחליק שיער משתנים לפי רוחב הפלטות, החומר ממנו עשויות הפלטות, פונקציות שונות שכולל מחליק שיער, למשל, טיימר, צג קטן, מידת החום וכדומה.
מחליק שיער יקר אינו בהכרח טוב יותר, וכל אחת יכולה להעדיף מחליק שיער אחר לפי אורך או עובי השיער שלה ומידת נוחות השימוש מבחינתה.
אם קנית מחליק שיער יקר ומעולה, שילמת הרבה כסף ועשית מחקר שוק, אך מסתבר שהוא כבד מאוד או קשה לאחוז אותו, רוב הסיכויים שיהיה לך קשה יותר להחליק איתו את השיער ובכך לא השגת דבר. העבודה עם מחליק שיער צריכה להיות נוחה וקלה כדי שתוכלי להשיג תוצאות טובות בזמן קצר ולהתעסק כמה שפחות עם סידור השיער, זו המטרה הרי, נכון?
מחליק שיער קרמי לרוב יקר יותר, עולה יותר כסף מאשר מחליק שיער עם פלטות מתכת.
מחליק שיער מקצועי יכול לעבור אף את מחיר 500 השקלים, אבל יש חוסר וודאות כללי לגבי מה נחשב מחליק שיער מקצועי ? רוחב הפלטות? יצרן מסוים? מי מחליט מה מקצועי ומה לא? האם את באמת זקוקה לכל מיני פונקציות ועיצובים של מחליק שיער או שמספיק לך שהוא יהיה עשוי מחומר טוב, יחליק בנוחות על השיער ופשוט יעשה את העבודה?
לצורך כך עדיף לקנות מחליק שיער קרמי שמחליק טוב יותר על השיער, והוא עשוי לעלות מ 130 ועד כמה מאות שלקים, שוב , הדבר תלוי ביצרן ובפונקציות האחרות. חשוב לוודא שיש אחריות על המוצר, ולבדוק מראש האם מחליק שיער שקנית מתאים לשיער יבש או רטוב או שניהם, כדי שתדעי להשתמש בו בצורה נכונה ומתאימה, מתאים לשיער קצר או ארוך, מתאים לשיער דק או עבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה