צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

20.1.2011

סקרים בתשלום, לעשות כסף מסקרים באינטרנט


כסף ›  סקרים בתשלום, לעשות כסף מסקרים באינטרנט.
סקרים בתשלום, איפה יש חיה כזו באינטרנט הישראלי? ישראלי!! זה מה שמעניין אותנו, נכון? הבעיה עם חברות סקרים בחו"ל, היא שהן כמעט לא שולחות סקרים לישראלים, ואין כמעט אפשרות להרוויח כסף ממילוי סקרים, כאשר לא שולחים לך סקרים. זו מתמטיקה פשוטה.
להלן יוצגו כל התובנות שלי, מהיכרות של שנים רבות עם חברות סקרים בחו"ל, והיכרותי הקצרה עם חברות סקרים בתשלום מהארץ, רומן חדש שהחל מבחינתי זה מכבר, וצומח לאיטו.
הרומן שלי עם חברות סקרים ישראליות הגיע באיחור מה.
לאחר שנים רבות של שיווק באינטרנט, שיווק תוכניות שותפים, קידום אתרים ועוד, החלטתי שהגיע הזמן לתת צ'אנס לחברות סקרים בתשלום ישראליות, ולבדוק מה יש להן להציע, וכמה כסף כיס אפשר להרוויח באמצעותן.
הדבר החשוב ביותר שאני רוצה להגיד בהקשר של סקרים בתשלום והאפשרות להרוויח כסף מסקרים באינטרנט הוא: אל, אל, אל תירשמו לשום חברה שמבקשת מכם כסף כדי להירשם! מה זה השטויות הללו. אולי זה משתלם לתושבי ארה"ב, אבל זה ממש לא משתלם לישראלים, ואת זה תיזכרו, ותזכרו איפה קראתם את זה.
למה זה כל כך חשוב?
מכיוון שיש המון חברות סקרים בארה"ב, תכף ומייד אני מפנה אתכם לכולן, אחת אחרי השנייה. חלקן אפילו מקבלות משתתפים מכל העולם, גם מישראל, ומוכנות לשלוח להן סקרים. הבעיה היחידה איתן היא, שהן בפועל לא שולחות כל כך סקרים למילוי, מכיוון שפשוט אין להן מה לספק מחוץ לארה"ב. מזמיני סקרים לא ממש מעוניינים בדעתנו, כנראה, או בדעתו של מישהו מחוץ לגבולות הדוד סם, ואין לחברות הסקרים היצע מספק של סקרים לתושבי ישראל.
אז אם אנחנו נרשמים אליהן בחינם, ואפילו מקבלים על ההתחלה דולר או 5 דולר רק על ההרשמה, מה שקורה בחלק גדול מחברות הסקרים, ולנו זה לא עולה כסף... אז, ורק במקרה כזה, ממש לא איכפת לנו להירשם. ישלחו מה שישלחו, אם מתישהו זה יצטבר לאיזשהו סכום, יופי.
אבל לשלם כסף על הרשמה לחברות סקרים בתשלום?? מילא, אבל לכאלה שלא שולחות לך בכלל סקרים? זה כבר ממש מוגזם. אז לא בבית בלוגנו. כאן נירשם רק לחברות סקרים בתשלום, שאפשר להרוויח באמצעותן כסף מסקרים באינטרנט, אפילו קצת, אבל בלי שזה יעלה לנו שום דבר. לא מוכנים להוציא על זה כסף, זה המוטו שלי עם סקרים.
הדבר הראשון והחשוב ביותר לשים לב אליו כשנרשמים לחברות סקרים בתשלום, הוא אופן התשלום:
כאן ישנו עדכון חשוב, משנת 2012 אתר הסקרים פרוייקט המדגם (מדגם פאנל) מאפשר גם העברת כסף באמצעות paypal וזה חידוש נפלא בארץ! לא רק תווי שי או כרטיסי מתנה, אלא כסף בפייפל. מצוין.
רובן אינן שולחות כסף, אלא מתנות או תווי שי. בארה"ב ישנן חברות שמשלמות כסף, בצ'ק או באמצעות פייפ ל, ואפשר לשמשוך את הכסף שצברתם. זה יפה. אבל בארץ, חברות סקרים בתשלום אינן משלמות כסף, אלא כסף בצורת תווי שי, למשל "רב תו". תווי השי הם כמו כסף, מכיוון שאפשר לקנות בהם בסופרמרקט, ברשתות האופנה וכדומה. אבל כסף מזומן – זה לא כאן. זה שיהיה ברור. תווי השי נשלחים בדואר הביתה.
הדבר השני והחשוב ביותר לדעת על חברות סקרים בתשלום, הוא: שלא תעשו מזה משכורת. ממש לא. עם שתי חברות סקרים רציניות בארץ, ומעט היצע, המצב הוא שפשוט לא תקבלו מספיק סקרים למייל כדי לעשות מזה הרבה כסף. אליי נשלחו השבוע 5 סקרים משתי החברות, והמדובר היה בסקרים קטנים שלא מקנים יותר מכמה שקלים על כל מילוי סקר.
זה לא מפריע לי, העבודה הזו, של מילוי סקרים בתשלום, היא עבודה קלה מאוד, שלא דורשת ממני כמעט שום דבר. הסקרים קצרים ביותר, לפחות אלו שנשלחו אליי עד כה, ופעמים רבות הם פשוט בבחינת ,להעביר את הזמן". אני עונה עליהם כשאין לי משהו יותר טוב לעשות באותו רגע. סכומי כסף קטנים שאתם מקלבים על צילוי סקרים, בכל זאת מצטברים מתישהו לאיזשהו סכום ואפשר לעשות בו שימוש. אז אין בזה כל רע.
הבעיה היחידה היא עם הציפיות: ופה אבקש לקרוא לכל חברי קהילת העושים כסף באינטרנט וכל החבר'ה הטובים שמנסים לעשות כסף באמצעות עבודה מהבית, אפנה אליהם בפנייה נרגשת לאמור: חבר'ה, הנמיכו ציפיות, ויפה שעה אחת קודם. סביר להניח שלא תעשו המון כסף ממילוי סקרים, תצפו לקבל קצת כסף כיס ולא יותר מזה. יפה. עכשיו אפשר להמשיך.
הדבר השלישי שכדאי לדעת על חברות סקרים: ההזמנות לסקרים נשלחות אליכם במייל, לפחות כך הדבר לגבי רוב החברות. אל תחפשו סקרים בתשלום באתר, כי פשוט לא תמצאו. מלבד סקרי פרופיל ושאלונים כאלה ואחרים שנמצאים באתר, ואינם מזכים בתשלום, סקרים בתשלום נשלחים אליכם למייל.
חשוב לענות על כמה שיותר סקרי פרופיל ושאלונים (למשל, שאלוני מודעות עצמית, השתתפות במחקרים פתוחים לכולם), מכיוון שזה עוזר למערכת להתאים לכם יותר סקרים, כלומר: אולי תקבלו יותר סקרים בתשלום, אם תענו על יותר סקרי פרופיל ושאלוני אישיות.
מה עושים נגד העובדה המעצבנת שפשוט לא שולחים לך מספיק סקרים? נרשמים לכמה חברות סקרים בתשלום, במטרה לקבל כמה שיותר סקרים מכל חברות הסקרים, כך שנוכל להרוויח יותר כסף ממילוי סקרים, ולא סתם לשבת ולחכות למייל.
הירשמו לכמה חברות סקרים, ורק לחברות שההרשמה אליהן חינם, מהטעמים שכבר הזכרתי לעיל.
ברוב חברות הסקרים אפשר להרוויח יותר כסף, חוץ ממילוי סקרים בתשלום, גם על ידי הפניית אנשים אחרים שימלאו סקרים בתשלום. אתם תקבלו תגמול על הפניית משתתפים אחרים, בלי שזה יבוא על חשבון המופנים שלכם. כלומר, התגמול שתקבלו הוא על חשבון חברת הסקרים, ולא יורד מהחשבון של המשתתף אותו הפנתם. כך שכולם מרוצים ואף אחד לא מפסיד.
סקרים בתשלום: מהיכן כדאי להתחיל? מה עושים ? מה שלבים הפעולה שלדעתי כדאי לנקוט כדי להתחיל להרוויח כסף ממילוי סקרים באינטרנט? אז ככה. לדעתי כדאי להירשם לשתי חברות סקרים בתשלום ישראליות, שבאמת שולחות סקרים. לפחות לי הן שולחות בנתיים, אז ידוע לי שיש שם איזשהי התרחשות.
כדאי להירשם לשתיהן כדי לקבל כמה שיותר סקרים.
לאחר מכן, ורק למי שיודע אנגלית ויש לו כוח לענות על סקרים ארוכים באנגלית, אפשר להירשם גם לכמה חברות סקרים בארה"ב, אבל רק חברות סקרים שגם שולחות סקרים לישראלים, וזה ממש לא כל אחת, וממש לא פשוט כפי שזה נשמע. מתוך כל חברות הסקרים הלכאורה "בינלאומיות", מצאתי שלוש טובות, כרגע אני מחכה לראות שיש שם מספיק התרחשות, כלומר, שהן שולחות סקרים נוספים, כדי לספר עליהן. ברגע שזה יקרה, אני אחזור לדווח כאן בבלוג. כי אין לי כל כוונה להפנות פה אנשים יקרים לחברות סקרים שלא שולחות סקרים, ברור. לא בא לבזבז זמן של אף אחד.
לאחר שנרשמתם לחברות סקרים ישראליות, הירשמו לפאנל המסחרי. לאחר מכן, ענו על סקרי פרופיל ושאלוני מודעות עצמית, שלאוני אישיות וכולי – כדי שיוכלו להתאים לכם יותר סקרים.
לאחר מכן, חכו למיילים עם סקרים בתשלום.
בדקו מדי יום את תיבת המייל, מכיוון שלפעמים ישלחו לכם סקרים בתשלום, שהם מוגבלים בזמן. למשל, החברה שהזמינה את הסקר מעוניינת שמספר מסוים של משתתפים יענו עליו. חברת הסקרים שולחת יותר סקרים ממה שצריך, ומי שעונה ראשון זוכה. כן, זה קורה. במקרה שפיספסתם את הסקר, לא תצטרכו לענות עליו, אתם תלחצו על הלינק במייל ויהיה כתוב לכם שחלף המועד לענות על הסקר.
לגבי כל סקר ששולחים לכם, יהיה כתוב מה אורך הסקר ובערך כמה זמן (בדרך כלל דקות), לוקח לענות עליו, וכמובן כמה כסף או נקודות תקבלו על מילוי הסקר.
לסיכום, לעשות כסף מסקרים באינטרנט זה אפשרי, אבל אי אפשר לדעתי להרוויח הרבה כסף. קחו בחשבון.
שתי החברות שארצה להפנות אתכם הן:
פרויקט המדגם. הירשמו כאן לפרוייקט המדגם, או קיראו את חוויותי מהשתתפות בפרוייקט המדגם: פרוייקט המדגם, להרוויח כסף ממילוי סקריםאתר ipanel. הירשמו כאן לאתר ipanel או היכנסו לכאן כדי לקרוא את חוויותי מהצטרפות לאתר זה: ipanel תשלום עבור סקרים.
כרגע אתר ipanel שולח לי יותר סקרים מאשר פרוייקט המדגם, והתגמול על כל סקר אף הוא גבוה יותר, זה רק בנתיים, וכדאי לציין שזו ממש ההתחלה. בתום שבועיים מהתנסותי עם שני אתרי סקרים בתשלום ישראליים שדיווחתי עליהם כאן, נשלחו אליי כ 8 סקרים משני האתרים יחד, עד כה.
אתר panel4all: הירשמו כאן לאתר או קראו את הסיקור שלי על התרשמותי מההצטרפות לאתר: עוד כסף מסקרים, panel4all
הצטרפתי גם לסקרנט, אך טרם צברתי שם כסף, אעדכן בהמשך.
בקרוב, ורק אם יהיה לי משהו מעניין לדווח עליו, מבחינת אפשרות להרוויח קצת כסף, אעלה לינקים לחברות סקרים בתשלום בחו"ל, למי שמסוגל לענות על סקרים באנגלית.
עידוכנים: חודש ראשון עם מילוי סקרים בתשלום: טוב, אז חודש לאחר שהצטרפתי לאתרי סקרים בתשלום, בניסיון לדווח לקוראי הבלוג שלי, האם אפשר בכלל לעשות כסף מסקרים באינטרנט, וכמה כסף הפעילות הזו יכולה בערך להניב, יש עידכונים וכמה מסקנות ראשוניות.
הצטרפתי לשלושה אתרי סקרים בתשלום ישראליים, ולכמה אתרי סקרים בחו"ל. באתרי סקרים מחו"ל צברתי כמה דולרים על הצטרפות, ואולם מתוך 3 אתרי סקרים בינלואמיים, ולאחר חודש שלם, בסך הכל נשלח אליי סקר אחד, מאתר אחד. לא משהו שאפשר להסתמך עליו. כפי שאמרתי, אתר סקרים בחו"ל כנראה לא מקבלים מספיק הזמנות למילוי סקרים עבור תושבים בינלאומיים, אלא בעיקר מארה"ב. אי לכך, נשארתי עם אתרי סקרים ישראליים, וכאן יש לי מספיק פעילות כדי לדווח על התנסותי:
הצטרפתי ל 3 אתרי סקרים בתשלום ישראליים. סקרים נשלחים אליי, מכל האתרים יחד, כמעט מדי יום. עבור חלק מהסקרים, לא עברתי שאלת סינון ראשונית, שמטרתה לבחון האם הפרופיל שלי מתאים לצרכי הסקר, ולכן לא קיבלתי את הזכות להשיב על הסקר ולא קיבלתי תשלום.
יחד עם זאת, השבתי על כמות מספקת של סקרים בתשלום, והרגשתי כי נשלחים אליי מספיק סקרים, אם לוקחים בחשבון את שלושת אתרי הסקרים גם יחד. אתר סקרים אחד אינו שולח מספיק סקרים בשבילי, ולכן הגעתי למסקנה שהצטרפות לכמה אתרי סקרים היא הכרחית מבחינתי כדי לזכות במספיק אקשן כדי שיהיה לי על מה לדווח כאן.
הסקרים עצמם: כולם היו די קצרים, קלילים, חלק אפילו מעניינים. לא הרגשתי שזו עבודה או טרחה, אלא משהו בגדר "להעביר את הזמן", ועל הדרך גם לצבור נקודות או כסף.
התגמול על כל סקר: היו סקרים שזיכו אותי בשקל אחד, וסקרים אחרים שהיו שווים 3 , 5 ואפילו 8 שקלים.
להזכירכם, תשלום עבור סקרים באתרי הסקרים שהצטרפתי אליהם, לא ישלח לכם כסף מזומן לכיס, אלא תוכלו להמיר את הנקודות שצברתם בתווי שי בסכום של כ 50 שקלים מינימום למשיכה.
סקרים בתשלום - כמה כסף הרווחתי עד כה: לאחר חודש ראשון, הרווחתי כ 40 שקלים מאתר ipanel אותם טרם קיבלתי מכיוון שהמינימום למשיכה הוא 50 שקלים, הרווחתי כ 10 שקלים מאתר פרוייקט המדגם, ועוד כמה שקלים מאתר panel4all עליו דיווחתי כאן בבלוג באיחור של חודש. הסיבה הייתה שחשבתי שהם אינם שולחים מספיק סקרים, ולפתע גיליתי לאחר חודש, שלמעשה נשלחו אליי כ 10 סקרים.
כמו כן, החלטתי להצטרף לאתר נוסף, ואסקור אותו כאן בקרוב, לאחר שארשם ואתרשם ממנו.
לסיכום, בחודש הראשון צברתי משלושת אתרי הסקרים יחד כ 60 שקלים, די ללא מאמץ. לא התעשרתי, אך גם אין תלונות.
כעת נשאר לחכות שאגיע למינימום הנדרש כדי למשוך את התגמול, ואז אוכל לדווח לכם האם תווי השי באמת נשלחים ושאין כל בעיות מבחינה זו. המשך מהנה לכולנו.
עידכונים מנסייונותיי לעשות כסף מסקרים באינטרנט! חודש שלישי לפעילות: ובכן, כמעט שלושה חודשים חלפו מאז התחלתי לעשות ניסיונות וצעדים בדרך לעשות כסף מסקרים באינטנרט, כדי לדווח על ההתקדמות שלי כאן בבלוג.
הצטרפתי ל 4 אתרי סקרים באינטרנט, מתוכם הרווחתי הכי הרבה כסף באתר ipanel, בנתיים. כזכור, לא מדובר בכסף מזומן אלא בתווי שי.
לסיכום: נשלחים אליי סקרים רבים, לעיתים אפילו אין לי זמן לענות על כולם. עד כה הרווחתי סכומי כסף קטנים וחביבים, שיגיעו אליי פעם בעתיד בצורת תווי שי, כשיגיעו אעדכן.
סיכום של חודשיים ושלושה שבועות בתחום ניסיונותיי לעשות כסף מסקרים באינטרנט: באתר אייפאנל צברתי עד כה 840 נקודות, ביקשתי למשוך 500 נקודות ולהזמין תווי שי בסכום של 50 שקלים, ואעדכן כשיגיעו.
באתר פרוייקט המדגם הרווחתי עד כה כ 30 שקלים ללא מאמץ כמעט בכלל, אך מן הראוי לציין שלא כל הפעילות של המופנים שלי הספיקה להתעדכן, כך שהסכום הזה למעשה קצת יותר גבוה.
באתר panel4all צברתי עד כה 170 נקודות, אבל כאמור התחלתי איתו מאוחר יותר מהאתרים האחרים.
עידוכנים נוספים בהמשך.
סיכום 8 חודשים וקצת שבהם עניתי על סקרים בתשלום: כזכור, הצטרפתי ל 4 אתרי סקרים ישראלים וכן לאתרי סקרים בחו"ל. מאתרי סקרים בחו"ל שמעתי פה ושם איזו אוושת קול חלושה של סקר וחצי, לא טרחתי למלא את הסקר וחצי הזה, כי ראיתי שפשוט אין מספיק נפח של סקרים מחו"ל כדי להניב לי פעילות מספקת, והעדפתי לא לבזבז שם זמן בכלל.
לעומת זאת, אתרי סקרים בתשלום ישראליים הניבו כסף ותגמולים נאים: עד כה צברתי 1660 נקודות באתר אייפאנל, שהם כ 166 שקלים בתווי שי, לא משכתי את כולם. עד כה צברתי בין 86-150 שקלים (הערכה שלי) באתר פרוייקט המדגם (ישנו עיכוב מכוון בדיווח באתר זה, כבר כתבתי על כך, לדעתי זה מטעמי פרטיות או משהו שקשור בעריכת הסקרים, אין לי מושג, אך לבסוף הכל מתעדכן - לא לדאוג), ולא משכתי את כל הסכום. באתר panel4all צברתי עד כה 370 נקודות ובאתר סקרנט צברתי 8.5 שקלים. יצוין כי התגמולים שלי עד כה משני האתרים האחרונים הם עבור מילוי סקרים בלבד.
רובם המכריע של הסקרים שקיבלתי עד היום הם משני האתרים הראשונים: אייפאנל ופרוייקט המדגם. כיף לי להשיב על סקרים מכל האתרים שנרשמתי אליהם, זה לא דורש ממני מאמץ רב והסקרים מאוד מעניינים וכיפיים, בכל האתרים.
בחישוב גס, הרווחתי כמה מאות שקלים מכל אתרי הסקרים גם יחד, ללא מאמץ מיוחד, השבתי רק על סקרים שהיה לי זמן להשיב עליהם, ללא לחץ וזה כיף לקבל "פרס" מדי פעם. אני אמשיך להשיב על סקרים בתשלום, ואמשיך לעדכן אתכם בכל ההתפתחויות.
סיכום 10 חודשים עם סקרים בתשלום: עד כה הרווחתי קצת יותר מ 120 שקלים בפרוייקט המדגם, כ 200 שקלים באתר אייפאנל, צברתי 395 נקודות באתר panel4all והתקדמתי קצת עם סקרנט. בחישוב גס נראה כי הרווחתי כ 400 שקלים עד היום מסקרים באינטרנט. כולם היו קצרים יחסית, נחמדים והיה כיף למלא. כאמור, עדיף ש 400 שקלים ישבו בחשבון שלי ולא במקום אחר. יחד עם זאת אדגיש כי לא מדובר על כסף ממשי אלא על תווי שי לקנייה בחנויות שונות או ברשתות המזון.
סיכום שנה עם סקרים בתשלום: בתום השנה הראשונה שלי עם אתרי סקרים בתשלום, הרווחתי כ 500 שקלים. באתר אייפאנל צברתי 2600 נקודות, שהם 260 שקלים בתווי שי. באתר פרוייקט המדגם הרווחתי 200 שקלים, שמעתה ניתן להעביר ל paypal כלומר לקבל כסף ממשי ולא רק תוי שי. כמו כן פאנל המדגם מאפשר כעת צורת תלשום נוספת באמצעות כרטיסי מתנה. פשוט נפלא! זהו חידוש נהדר בתחום בארץ.
באתר panel4all צברתי עד כה 490 נקודות.
בהצלחה לכולם!

תגובה 1:

  1. מה עם סקרנט? האם אתה מכיר מישהו שהרוויח איתם כסף, ואיך הולך לך איתם?

    השבמחק