צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

18.2.2011

עוד כסף מסקרים, הפעם אתר panel4all


כסף ›  סקרים בתשלום | לעשות כסף מסקרים באינטרנט › panel4all
אם אתם עוקבים אחרי הבלוג דווקא בחודש האחרון, אולי החכמתם, כמוני, עם כמה אתרי סקרים בתשלום שאליהם הצטרפתי מחודש ינואר האחרון, ועליהם כתבתי בהרחבה כולל עידכונים שוטפים, עד כמה שניתן.
בנתיים עידכנתי אתכם בהתרחשויות והתקדמותי האישית עם שני אתרי סקרים, המדגם ואייפאנל, שניהם יחד שולחים לי כמות לא רעה של סקרים למילוי, והרשימה מתרחבת. כרגע אני מרוצה.
אתר נוסף שהצטרפתי אליו בדיוק באותו שבוע, הוא אתר panel4all. למעשה מילאתי באתר כמה סקרים ראשונים, קיבלתי נקודות אך מאז לא נשלחו אליי סקרים נוספים וחשבתי שקצב ההתקדמות שם איטי. אי לכך, לא דיווחתי על האתר כאן בבלוג.
למעשה, כמות הנקודות שצריך לצבור נראתה לי גבוהה ביחס למספר הסקרים המועט שקיבלתי, אך השבוע חלה תפנית ביחסיי עם panel4all. קיבלתי סקר נוסף, וכשעניתי עליו, נכנסתי לראות כמה נקודות הצטברו לזכותי עד כה, והופתעתי לטובה. ממש לא זכרתי שכבר עניתי שם על חמישה סקרים שיחד הניבו 55 נקודות. נו טוב, הדרך שם עוד ארוכה, אבל בכל זאת זזתי קצת.
במשך השבוע הנוכחי נשלחו אליי עוד כ 6 סקרים, הספקתי לענות על 4 סקרים, קצרים מאוד שאורכם כדקה.
סך הכל נצברו לזכותי כ 70 נקודות.
כדאי להיכנס לאתר עצמו, לחשבון שלכם שם ולבדוק: סקרים ממתינים. משום מה חלק מהסקרים הממתינים, הופיעו בחשבון שלי באתר, אך לא קיבלתי עליהם התראה במייל. כך שייתכן שממתינים סקרים שם, גם בלי שנשלח מייל? לא ברור לי עדיין, אבל השבוע זה קרה לפחות פעמיים.
אי לכך החלטתי לספר על אתר סקרים זה כאן בבלוג, עם הסתייגות אחת: טרם קיבלתי מהם תשלום ולכן אין באפשרותי לחוות דעה על מהירות התשלום או כל פרטים אחרים לגבי קבלת התשלום בפועל. לכשאקבל תשלום מהאתר, אעדכן למען תדעו כולכם איך הייתה מלוא החוויה שלי עם האתר הזה.
איך זה עובד עם אתר panel4all? איך מקבלים כסף ומתי?
גם כאן, כמו באתרי הסקרים האחרים שסיקרתי, לא משלמים כסף אלא צוברים נקודות אותן ניתן להמיר לתווי שי.
באתר המדגם, כזכור, עליכם להגיע ל 50 שקלים על מנת למשוך את התגמולים שנצברו לזכותכם, בצורת תווי שי בסך 50 שקלים.
באתר אייפאנל, נצברות לזכותכם נקודות אותן ניתן להמיר לתווי שי, באופן הבא: כל 500 נקודות שוות 50 שקלים בתווי שי, אפשר למשוך מינימום 50 שקלים.
באתר panel4all ניתן לממש את הנקודות בצורת תווי קנייה אשר ישלחו למשתתף, בתנאי שצבר לפחות 900 נקודות. שווי הנקודות: עד 900 נקודות: 1 ₪ = 15 נקודות. מ 900-3000 1 ₪ = 12.5 נקודות. מ 3001 נקודות, 1 ₪ = 10 נקודות.
אם החישוב הזה נשמע לכם מסובך, הבה נפשט אותו:
את הנקודות שצברתם תוכלו לממש בתנאי שצברתם לפחות 900 נקודות. 900 נקודות ראשונות, לפי חישוביי, שוות 60 שקלים.
כמה נקודות מרוויחים על כל סקר? הסקרים שאני מילאתי עד כה זיכו אותי בסכומים משתנים שבין 5 ל 50 נקודות. ניתן להרוויח גם מהפניות.
כרגע, התחושה שלי היא, ששילוב של כמה אתרי סקרים, הוא שנותן את כמות הסקרים המספקת. אתר אחד בלבד לא היה מספק מספיק פעילות, ואם אין אקשן, אין כסף. לכן יש לי נפח סקרים למילוי כתוצאה מכמה אתרי סקרים שנרשמתי אליהם, ואחזור להפנות אתכם כאן ועכשיו אל כולם:
פרוייקט המדגם עברו לסיקור שלי או הירשמו כאן.
ipanel: לחצו לסקור או הירשמו כאן.
Panel4all הירשמו כאן
סקר-נט: בקרוב!
קראו עוד על  איך לעשות כסף.
עידכונים מהצטרפותי לאתר כסף מסקרים panel4all: לאחר חודש בערך, פאנל 4 אול התגלה בעיני, כהפתעה של אתרי הסקרים. מאתר שחשבתי שאינו שולח לי סקרים בכמות מספקת, מסתמן כי בחודש האחרון נשלחו אליי לא מעט סקרים משם. לא על כולם הספקתי לענות, כי הסקרים מוגבלים בזמן, ולא לכל הסקרים נכנסתי בזמן. אך סך הכל עניתי על 10 סקרים באתר זה עד כה, ונרשמו לזכותי תגמולים בגין מילויים. טרם הגעתי לסכום המינימלי לקבלת תשלום.
חודש שני באתר panel4all: החודש נפתח בסקר קצר ביותר שזיכה אותי ב 5 נקודות. בנתיים המרחק ביני לבין הסכום המינימלי למשיכה אינו להיט, אך יש התמדה.
במשך השבוע הראשון של החודש השני, נשלחו אליי 3 סקרים נוספים, כל אחד זיכה אותי ב 5 נקודות.
תחילת החודש השני באתר פאנל פור אול, עד כה צברתי 100 נקודות באתר.
השבוע השני בחודש השני לפעילותי באתר פאנל פור אול: נשלח אליי סקר נוסף ומהנה, התגמול עליו 25 נקודות. הסקר לא היה ארוך מדי והיה כיף לענות עליו. באותו יום נשלח אליי סקר נוסף וקצר במיוחד, התגמול עליו היה 5 נקודות. עד כה צברתי באתר panel4all סך הכל 130 נקודות.
קיבלתי סקר נוסף ומעניין למדי, עליו תוגמלתי ב 20 נקודות. סך הכל צברתי 150 נקודות עד כה.
עידכונים מאתר כסף מסקרים panel4all: חודש שני, שבוע 3: קיבלתי סקר נוסף וקצר, התגמול 25 נקודות. סך הכל צברתי עד כה 175 נקודות.
עידכונים מאתר כסף מסקרים פאנל4אול: לאחר מספר חודשים, נצברו לזכותי 370 נקודות עד כה. הנקודות נצברו מסקרים בלבד ולא מצירוף חברים. צירפתי חברים ואולם הם טרם הגיעו למינימום הנקודות הנדרש למשיכה, כמוני, ולכן טרם קיבלתי זיכוי נקודות בגינם. סבלנות, גם זה בטח יקרה.
לאחר 10 חודשים עם אתר panel4all צברתי 395 נקודות וצירפתי חברים נוספים.
עידכונים מאתר panel4all: עד כה הרווחתי 700 נקודות מאתר הסקרים הזה, והנה אנו מתקרבים לתשלום. עידכונים נוספים בהמשך!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה