צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

21.2.2011

סקרים בתשלום באינטרנט, והפעם: sekernet


כסףסקרים בתשלום | לעשות כסף מסקרים באינטרנט › סקרנט
אז אתם עוקבים אחרי ההתרחשויות כאן בבלוג בחודש וחצי האחרון, ולמדתם לגלות שהחלטתי לבדוק כמה שיותר אתרי סקרים בתשלום. המטרה שלי בשלחיות החשובה הזו, היא לבדוק למען קוראי הבלוג וכל קהילת העושים כסף באינטרנט, האם זה אפשרי להרוויח כסף ממילוי סקרים באינטרנט, ועוד כמה אנקדוטות מעניינות:
כמה כסף אפשר להרוויח ממילוי סקרים באינטרנט?
כמה סקרים נשלחים על ידי אתרי הסקרים השונים? האם כמות הסקרים מספיקה?
האם חברות סקרים באינטרנט שולחות תשלום והנן אמינות למיטב ניסיוני?
איזה תשלום נשלח על ידי חברות סקרים שונות בישראל, כסף, תווי שי וכדומה?
כמה כסף או נקודות מציעים אתרי סקרים, עבור מילוי סקרים שונים?
טוב, אז אם הספקתם לעקוב, במשך 6 השבועות האחרונים, הקרבתי את תיבת המייל האישית שלי, לטובת הצטרפות לאתרי סקרים ישראליים וגם חו"ליים. מאתרי סקרים בחו"ל כמעט ולא קיבלתי דבר, כמו כל הישראלים כנראה, ולכן זנחתי את התעסקותי בלעדכן את הבלוג אודותם. (אם יהיו שינויים אדווח לכם).
עם אתרי סקרים ישראליים הייתה לי, לעומת זאת, הצלחה מסוימת, הרווחתי קצת כסף / נקודות שניתן למשוך בצורת תווי שי, והגעתי לכמה תובנות באשר לכמות הסקרים, כמה כסף מקבלים על כל סקר ואיך האתרים הללו עובדים. בחשבונותיי נרשמה התקדמות כלשהי.
המסקנה החשובה ביותר שהגעתי אליה בעניין סקרים באינטרנט, היא שאף אתר סקרים יחיד אינו שולח לי מספיק סקרים למילוי, ולכן כדאי להצטרף לכמה אתרי סקרים, כדי לקבל מכל אתר ואתר כמות מעטה של סקרים, שיחד מצטרפת לכמות סקרים גדולה.
במסגרת מסקנה זו, ובעקבות נחישותי להמשיך לקבל כמה שיותר סקרים ולהרוויח כמה שיותר כסף, וכמובן לסקור כמה שיותר חברות ישראליות, החלטתי לצרף, לאחר 6 שבועות של פעילות עם 3 אתרי סקרים, עוד אתר סקרים חדש, הרביעי במספר.
אתר הסקרים הנבחר לצורך מטרה נאה זו, הוא סקרנט.
סקרנט, בניגוד לאתרי סקרים אחרים בישראל, משלם, כך לפי הכתוב באתר, כסף ממשי, הנשלח בצ'ק לחברי הפאנל, ולא תשלום בתווי שי, כמו חברות הסקרים הראשונות שהצטרפתי אליהן.
ישנם עוד כמה הבדלים בין סקרנט לבין אתרי סקרים אחרים שהצטרפתי אליהם, למשל:
1. התשלום נשלח בצ'ק כשחבר הפאנל הגיע למינימום 55 שקלים.
2. חבר מביא חבר – גם כאן, כמו באתרי סקרים אחרים, אפשר להרוויח יותר כסף מהפניית חברים, מבלי שהתגמול על כך יירד מחשבונם, כלומר הם לא מפסידים מכך. ההבדל כאן, הוא ששיטת ההפניות באתר סקרנט פועלת בשיטה רב שכבתית. כלומר, אתם מקבלים כסף על סקרים שמילאו חברים שצירפתם תחתכם, וגם של החברים שהם צירפו...
ממה שראיתי, אתם מרוויחים כסף על סקרים שמילאו חברים שלכם או מופנים שלכם, עד רמה שישית.
לפי הכתוב באתר, אתם מקבלים מספר שקלים על מילוי סקר (מניסיוני עם אתרי סקרים אחרים, זה יכול להיות גם שקל אחד), ועל מילוי סקרים של אנשים שהפנתם, מקבלים תגמול בעשרות אגורות.
הסכומים הללו כמובן יכולים להצטבר, הכל עניין של סבלנות, זמן וחשיבה יצירתית, כמו בכל דבר.
כמו בכל אתר סקרים, כנראה שלא נרוויח כאן המון כסף, או מספיק כסף בשביל להתעשר, אבל קצת כסף כיס אפשר לעשות מכל אתרי הסקרים יחד.
מילוי סקרים באינטרנט הוא עבורי העברת זמן נעימה, קצרה, קולעת ולפעמים אפילו מעניינת. הסקרים קצרים, לעניין וחלקם אף מעניינים "וצבעונים".
לאחר הרשמה קצרה ולא כואבת לאתר סקרנט, נשאר לי רק לחכות לסקרים שיישלחו במייל, ואז לעדכן כאן בבלוג. אז חיזרו לבקר! קראו על חוויותי עם אתרי הסקרים הבאים:
ipanel
המדגם
panel4all
קראו על התקדמותי עם ארבעת אתרי הסקרים שהצטרפתי אליהם.
עידכונים מאתר סקרנט: בשבועיים הראשונים שלי באתר סקרנט לא קיבלתי שום סקר.
שבוע שלישי באתר סקרנט: קיבלתי הודעה על שני סקרים ממתינים. לסקר הראשון לא הספקתי להיכנס בזמן, כנראה, ולא יכולתי להשתתף בו.
על מילוי סקר אחר נרשמו לזכותי 40 אגורות. הסקר לא היה ארוך מדי והיה ערוך בצורה מעניינת ומשחקית. נחמד.
עידכונים מאתר סקרנט: לזכותי נצברו באתר סקרנט 8.5 שקלים עד כה. יצויין שזהו כסף שנצבר מסקרים בלבד ולא מהפניות חברים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה