צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

16.1.2011

Ipanel – תשלום עבור סקרים, החוויה שלי


כסף ›  סקרים בתשלום | לעשות כסף מסקרים באינטרנט › ipanel
Ipanel – אתר תשלום עבור מילוי סקרים, הוא האתר החדש שהצטרפתי אליו השבוע.
במסגרת הבטחתי לשנת 2011, להביא לקוראי הבלוג יותר הצעות לעשיית כסף באינטרנט, והצעות לגיטימיות לעבודה מהבית או להרוויח קצת כסף נוסף מהבית, החלטתי כאמור, להתחיל למלא סקרים באינטרנט תמורת כסף.
המטרה עבורי, היא פחות להרוויח כסף, אלא יותר להביא לכם את הסיפור והחוויה שלי בתהליך, כדי לשפוך אור על העניין הזה, לטובת כל מי שחושב לנסות את האופציה הזו, ולא יודע אם כדאי לו להצטרף למילוי סקרים או לא.
הנקודה העיקרית שהבנתי, היא שהסקרים שמקבלים הנרשמים לכל מיני אתרי סקרים תמורת כסף, הם מעטים. לכן החלטתי להירשם לכמה אתרי סקרים תמורת כסף, כדי להעלות את כמות הסקרים הנשלחים אליי ולהגביר הכנסות.
אתר ipanel הוא אחד האתרים שנבחרו לצורך כך, והוא עובד דומה לאתר פרויקט המדגם, אותו התחלתי לסקר כאן, אך שיטת הניקוד שונה.
באתר פרוייקט המדגם צוברים סכומי כסף עבור כל סקר, אותם ניתן למשוך בצורת תווי שי.
באתר ipanel צוברים נקודות, אותן ניתן להמיר לכסף, כלומר – לתווי שי, באופן הבא:
נרשמים לאתר ipanel כאן.
עונים על סקרי הפרופיל שמטרתם לתת מידע אודותיכם ומתחילים לקבל סקרים למייל. על כל סקר שתמלאו תקבלו מספר נקודות, לפי אורך הסקר. גם זאת מעט שונה מפרוייקט המדגם, אשר המחיר לכל סקר נקבע באופן קצת שונה.
ניתן גם להפנות חברים ולקבל הרבה נקודות.
כאשר צברתם 500 נקודות, תוכלו לקבל תווי שי בסכום 50 שקלים. על כל 500 נקודות, 50 שקלים בתווי שי.
תווי השי מאפשרים קניות ברשתות המזון, האופנה וכדומה.
היום הראשון שלי באתר ipanel – עניתי על שני סקרי פרופיל, כל סקר זיכה אותי ב 25 נקודות, סך הכל צברתי 50 נקודות, שאם נחשוב על כך במונחי כסף, המרה לתווי שי – זה בערך 5 שקלים.
עכשיו אני מחכה לסקרים הבאים שיישלחו אליי.
הפניות לאתר ipanel – העמלות שתקבלו אינן באות על חשבון מי שאתם מפנים, כך שאין כל בעיה להצטרף או לצרף חברים. מקבלים לינק מיוחד של "חבר מביא חבר", ומי שנרשם דרך הלינק שלכם, וממלא סקר אחד לפחות, מזכה אתכם ב 15 נקודות נוספות, שמצטרפות למניין הנקודות שאתם מקבלים על מילוי סקרים, ולמעשה מקדם אתכם לעבר המטרה הראשונה, שהיא לצבור 500 נקודות, שיומרו ל 50 שקלים בתווי שי.
באופן כזה אתם למעשה יכולים להרוויח יותר נקודות עם ipanel, בלי לענות על סקרים.
לחצו כאן: להצטרפות לפרוייקט ipanel
עד כה: עניתי על שני סקרי פרופיל, עליהם הרווחתי 50 נקודות.
קיבלתי סקר ראשון בתשלום, במייל.
עידכונים מחברותי בפאנל הסקרים בתשלום של ipanel !! אז כפי שהבטחתי, עידכונים חדשים מתי שיש משהו מעניין לספר על החוויה שלי בהצטרפות לאתר הסקרים הזה.
בשבוע השני שלי באתר הסקרים קיבלתי שני סקרים נוספים: סקר אחד זיכה אותי ב 25 נקודות, סקר שני זיכה אותי ב 20 נקודות. הצטרפו כמה חברים דרך לינק "חבר מביא חבר" שלי, וכל הצטרפות כזו זיכתה אותי ב 15 נקודות נוספות.
הסקרים היו מעניינים, נחמדים, לא ארוכים מדי, לא "יבשים" והיה מאוד כיף לענות עליהם, הרבה יותר מאשר על סקרי הפרופיל הראשוניים שבאתר. עד כאן להפעם. אמשיך לעדכן.
עידכונים מהחוויה שלי עם אתר ipanel תשלום עבור סקרים!! שבוע שלישי: והנה אני שוב כאן. שבוע שלישי שלי עם אתר תשלום עבור סקרים ipanel, השבוע נשלחו אליי שני סקרים נוספים, האחד מזכה ב 70 נקודות, שזה כבר די הרבה, והשני ב 40 נקודות, גם כן יפה. הסקרים לא היו ארוכים מדי, השאלות לא קשות או "יבשות", לדעתי לפחות. ממש בסדר. זה היה כיף. השבוע השלישי שלי עוד לא תם, אעדכן אם תהיינה התרחשויות נוספות.
מסקנת הביניים שלי כרגע, היא שאתר ipanel שולח, לי בכל אופן, יותר סקרים מאשר פרוייקט המדגם, אך שילוב שניהם הוא מה שמספק לי מספיק סקרים כדי לדווח בכלל. אם יהיו שינויים אעדכן.
עידכוני ipanel תשלום עבור סקרים - שבוע רביעי לפעילותי באתר: חזרתי! השבוע הוא השבוע הרביעי שלי בפאנל אתר הסקרים ipanel. השבוע נשלחו אליי שני סקרים נוספים, כל אחד מזכה ב 20 נקודות. לסקר הראשון לא התאמתי מבחינת שאלות הסינון, כנראה חיפשו מאפיינים אחרים, ולכן לא השבתי על הסקר ולא קיבלתי את הנקודות. הסקר השני נשלח אליי יום למחרת, וזיכה אותי ב 20 נקודות נוספות. הסקר היה מעניין ולא ארוך.
עידכונים מחברותי באתר ipanel תשלום עבור סקרים, שבוע שביעי לפעילותי: נכון, עבר קצת זמן. היה שבוע שבו לא קיבלתי סקרים כלל, וכמה סקרים שנשלחו אליי לאחר מכן, ולא לכולם נכנסתי בזמן, ומועד הסקר חלף. סקר נוסף התחלתי למלא, ובטעות סגרתי את החלון עם הסקר, ולכן איבדתי את זכותי להשיב עליו. טעויות קורות, מה לעשות.
 בשבוע האחרון, השבוע השביעי להצטרפותי לאתר אייפאנל, נשלחו אליי שלושה סקרים, האחד זיכה אותי ב 80 נקודות, ועוד שני סקרים בשווי 20 נקודות ו 30 נקודות.
לשני הסקרים הקטנים יותר היו שאלות סינון שלא עברתי, ולכן לא השבתי לסקרים ולא קיבלתי תגמול. הסקר ששוויו 80 נקודות היה ארוך יחסית לסקרים אחרים, אך היה מהנה מאוד לענות עליו. 80 נקודות באתר אייפנאל שווים ל 8 שקלים, כך שזה כדאי, במיוחד אם הסקר מעניין ומהנה.
בשלב זה צברתי 445 נקודות באתר אייפאנל, והסכום המינימלי למשיכה הוא 500 נקודות, כך שהיעד קרוב מאי פעם. כזכור, משיכת הנקודות אינה בצורת כסף אלא תווי שי, וכשאגיע ליעד ואמיר את הנקודות לתתוי שי, אעדכן אתכם לגבי אופן ומועד התשלום.
בנתיים, אתר אייפאנל הוא אתר הסקרים (מתוך 4 שהצטרפתי אליהם) ששולח לי הכי הרבה סקרים, וגם האתר שבו הרווחתי הכי הרבה כסף / נקודות.
במהלך השבוע השביעי באייפאנל נשלח אליי סקר נוסף, קצר ביותר, אשר זיכה אותי ב 5 נקודות. סך הכל צברתי 450 נקודות באתר אייפאנל.
עידכון: סיכום חודשיים באתר סקרים בתשלום ipanel: לפני חודשיים הצטרפתי לאתר תשלום עבור סקרים אייפאנל, והתחלתי לתעד כאן את קורותיי. המטרה הייתה לבדוק האם נשלחים מספיק סקרים כדי להרוויח קצת כסף משיטה זו, ולמסור לכם כמה שיותר פרטים אודות תהליך ההרשמה, שיטת הניקוד ואופן התשלום. כעבור חודשיים באתר אייפאנל, נשלח אליי סקר נוסף וכייפי, שזיכה אותי ב 30 נקודות. סך הכל צברתי עד כה 480 נקודות. המינימום למשיכה הוא 500, כך שהיעד קרוב, ואעדכן ברגע שאמשוך את הכסף.
עידכונים: חודש שלישי באתר אייפאנל: ובכן, עברו חודשיים ראשונים עם אייפאנל, תשלום עבור סקרים. החודש השלישי לחברותי באתר, נפתח עם עידכונים משמחים למדי:
ראשית, קיבלתי סקר חביב מאוד למלא, והניקוד עליו היה גבוה יחסית, 45 נקודות.
שנית, סוף סוף חציתי את סף הנקודות המינימלי הדרוש למשיכת כסף, כלומר לקבלת תווי שי.
בתחילת החודש השלישי שלי באתר אייפאנל, צברתי עד כה 525 נקודות.
אי לכך, כעת אבקש למשוך את הסכום הנצבר, בואו נעשה זאת ביחד, כדי שאוכל לעדכן לגבי דרך קבלת התשלום מן האתר:
הזמנת תווי שי: בעמודה "נקודות ותווים" לוחצים על "הזמנת תווי שי". כתוב: נקודות שנותרו = מציג את סך הכל הנקודות שיש לכם. עוד כתוב: תלוש רב תו בשווי 50 ש"ח על כל 500 נקודות. לי יש 525 נקודות, ומייד נמשוך אותם. כל מה שצריך לעשות הוא לכתוב כמה תווי שי אתם רוצים למשוך, לפי מספר הנקודות הזמין שלכם. כתבתי 1. בהמשך פעילותי באתר לא אבקש למשוך בכל פעם שאגיע לסכום המינימלי, אך מכיוון שזהו התשלום הראשון, למען תיעוד התשלום בבלוג לטובת כולם, החלטתי למשוך את התשלום ברגע שיתאפשר.
מכיוון שזו הפעם הראשונה שביקשתי להזמין תווים, עליי לשלוח בפקס או במייל צילום של תעודה מזהה. תווי השי יישלחו לכתובת שעמה נרשמתי. בפעמים הבאות שמזמינים תווי שי, אין צורך לוודא זהות שוב.
עידכונים נוספים בוא יבואו...
סיכום שלושה חודשים בפאנל סקרים ipanel ועדכוני תשלום: טוב, אז כמעט עברו שלושה חודשים מאז הצטרפתי לפרוייקט ipanel, תשלום עבור סקרים באינטרנט. כפי שעידכנתי אתכם, ביקשתי למשוך תווי שי לפני כמעט 4 שבועות, ונתבקשתי לשלוח צילום של תעודה מזהה, בפעם הראשונה שבה שולחים תשלום. התעכבתי עם משלוח הצילום כמעט שבועיים, ואז קיבלתי הודעה מהאתר, שאם יעברו שבועיים מהיום שבו ביקשתי למשוך תווי שי, וטרם שלחתי תעודה מזהה, לא אוכל להמשיך את פעילותי באתר וחשבוני יוקפא או ייחסם, סליחה, לא זכורה לי הטרמינולוגיה המדויקת שבה השתמשו, אבל הוזכר שם כי בין השאר, לא אוכל עוד להשיב על סקרים נוספים.
הזדרזתי ושלחתי צילום של תעודה מזהה, וכעת אני מחכה לתווי השי שיגיעו בדואר. טרם הגיעו, ואעדכן מייד כשאר זה יקרה. מאז שלחתי את צילום התעודה המזהה, חלף כשבוע וחצי להערכתי.
בכל מקרה, יש גם עידכונים חדשים: שלושה שבועות בחודש השלישי שלי באתר אייפאנל, קיבלתי כמה סקרים חדשים למלא, וסך הכל צברתי עד היום 840 נקודות באתר אייפאנל, מתוכם משכתי 500 (שמחכה שיגיעו), כלומר נשארו לי עוד 340 נקודות, שאת רובם צברתי בשלושת השבועות האחרונים.
עידכוני תשלום וסקרים מאתר אייפאנל: ובכן, היום, כשבועיים לאחר ששלחתי את הפרטים המבוקשים, קיבלתי תשלום ראשון מאתר אייפאנל. תווי שי על סך 50 שקלים הגיעו אליי בדואר, בתוקף בחנויות ורשתות מזון ובגדים, צעצועים וכולי כמו: מגה, פוקס, כפר השעשועים ועוד.
בתום שלושה חודשים, לאחר סקר נוסף שהגיע אליי אתמול, סך הכל צברתי עד כה 870 נקודות באתר אייפאנל, מתוכם משכתי 500 נקודות, ונשארו לי 370.
סיכום שלושה חודשים באתר ipanel: עד כה הרווחתי 90 שקלים, כלומר צברתי 900 נקודות, מתוכם משכתי 500 נקודות לתווי שי בשווי 50 שקלים, ונותרו לי 400 נקודות להמרה.
סיכום 4 חודשים באתר ipanel: ובכן, היום, ארבעה חודשים בדיוק לאחר שהצטרפתי לאתר ipanel, תשלום עבור סקרים, ניתן לסכם כך:
עד כה הרווחתי באתר 1035 נקודות, שהם קצת יותר ממאה שקל. משכתי עד כה 500 נקודות וקיבלתי תמורתן 50 שקלים בתווי שי. נותרו לי 535 נקודות להמרה, אפשר להמיר נקודות בכפולות של 500, כך שאוכל למשוך 500 מתוכן בצורת תווי שי. כרגע אין בכוונתי למשוך אותן, אלא לצבור עוד קצת ואז למשוך.
בשבוע האחרון קיבלתי סקר שזיכה אותי ב 10 נקודות, וסקר שזיכה אותי ב 40 נקודות. התרשמותי מהאתר היא שהוא אמין, שולח את התגמול בדואר, ושולח למייל סקרים רבים יותר מכל אתרי הסקרים האחרים שהצטרפתי אליהם. יחסית קל ונעים להרוויח כסף באתר, בהחלט אמשיך את פעילותי איתו.
סיכום 5 חודשים באתר ipanel: בחודש האחרון קיבלתי די הרבה הזמנות לסקרים, אך לא התאמתי לחלק מהם, וגם החמצתי מועד של כמה סקרים, מכיון שנכנסתי אליהם מאוחר מדי.
למרות זאת, החודש מילאתי 4 סקרים, שניים של 40 נקודות, ושניים של 10 נקודות. סך הכל צברתי עד היום באתר אייפאנל, 1160 נקודות, מתוכם המרתי 500 לתווי שי, ונותרו לי 660 נקודות.
סיכום חצי שנה באתר ipanel תשלום עבור סקרים: עברה חצי שנה מאז שהצטרפתי לפרוייקט הזה של סקרים בתשלום, והרווחתי עד כה באתר אייפאנל 1310 נקודות, מתוכם כבר המרתי 500 וקיבלתי את שווין בתווי שי בסך 50 שקלים. נותרו לי 810 נקודות חהמרה. בחודש האחרון קיבלתי כמה סקרים נוספים למלא. המשיכו להרוויח!
סיכום 8 חודשים וקצת באתר אייפאנל: עידכונים רבותי וגבירותי! עידכונים מחווית תשלום עבור סקרים אותה התחלתי לפני כשמונה וחצי חודשים, במטרה לדווח לכם על השוק הזה בארץ. יצוין כי אני מרוצה ממנו עד כה. באתר אייפאנל למשל, צברתי עד כה 1660 נקודות, או אם לתרגם את זה לכסף, כ 160 שקלים. מתוכם כזכור משכתי 500 נקודות שהם 50 שקלים בתווי שי, ונותרו לי 1160 נקודות להמרה, שהם כ 116 שקלים. אין לי כוונה לבקש למשוך אותם כעת, המשיכה הראשונה שביצעתי הייתה רק כדי לעדכן אתכם בביצוע התשלום בפועל. חלק מהתגמולים מגיעים ממבצע חבר מביא חבר, וחלקם מסקרים. התגמול שקיבלתי עבור כל סקר עד היום נע מ 10 נקודות ועד 80 נקודות לסקר בודד. ממש לא רע, אפילו טוב. מילוי הסקרים לא מצריך ממני זמן רב, למעשה הוא חלק משגרה כמו לפתוח מיילים והתחושה היא שאין כאן מאמץ מיוחד. הסקרים ממשיכים להיות כיפיים וקלילים, אז בנתיים כיף לי להמשיך למלאם. קראו על התקדמות שלי עם כל אתרי הסקרים בחודשים האחרונים.
עדכון 10 חודשים עם אתר אייפאנל: עד כה צברתי עם תשלום עבור סקרים באתר, 1990 נקודות, שהם כמעט 200 שקלים בתווי שי. משכתי כזכור 50 שקלים. עד היום הרווחתי מכל אתרי הסקרים כ 400 שקלים, כסף שבהחלט עדיף שישב בחשבון שלי מאשר לא:) בהתחשב בכך שהסקרים קצרים יחסית ומילויים אינו ארוך זמן רב, לכן הזמן המועט והמהנה יחסית שהשקעתי במילוי סקרים, השתלם.
סיכום שנה עם אתר ipanel: שנה לאחר הצטרפותי לאתר ipanel, נצברו לזכותי סך הכל 2600 נקודות, שהם 260 שקלים בתווי שי. הערכה לא מדויקת שלי, היא שהרווחתי מאתרי הסקרים השונים עד כה כ 500 שקלים.
עידכונים: עד כה הרווחתי 3000 נקודות עם אתר ipanel שהם 300 שקלים בתווי שי.
הצטרפו גם אתם לאתר ipanel ותוכלו לעשות כסף ממיילוי סקרים בזמן הפנוי!
קראו עוד על כל מה שמעניין אותנו: איך לעשות כסף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה