צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

7.8.2009

כסף - מחיר שולחן כתיבה לילד או ילדה לקראת בית ספר


מחפשים שולחן כתיבה לילד או ילדה לבית הספר, מחיר שולחן כתיבה או שולחן כתיבה זול ? הילדים חוזרים לבית הספר או עולים לכתה א ואתם רוצים לחסוך מעט כסף על הוצאות של רהיטים לילדים? בפוסט הזה ננסה לעזור. הוצאות החופש הגדול רחוקות מלהסתיים. אחרי ששילמנו כסף על קייטנות, אטרקציות, ביביסיטר, חופשה משפחתית, קניות, הצגות, בריכה ומיליון ארטיקים...חשבנו שנראה את הסוף. הסוף להוצאות, זאת אומרת. כסף עף מהארנק כאילו אין מחר, וזה עוד למי שהתמזל מזלו לא לעבור דירה ולהוציא כסף על העברה, רהיטים חדשים או שיפוץ. כן, אוגוסט הוא חודש הביזבוז המטורף. דיברנו כאן לאחרונה על איך אפשר לחסוך כסף בחופש הגדול על אטרקציות זולות לילדים, לארגן קייטנה ולחסוך כסף , חופשה ועוד. אך הנה ברגע שהתחלנו להסתדר קצת ולהתרגל להוצאות על הילדים בחופש, מגיעה החזרה לבית הספר. את שנת הלימודים הקרובה כבר אפשר להרגיש באוויר וזה אומר שאנו הולכים להוציא כסף מחדש, הפעם בכיוון קצת פחות בילויי ויותר כסף על ילקוט, כסף - ציוד בית ספר, בגדים חדשים, נעליים, בגדי סתיו או מעבר, ומי שילדיו עולים לכתה א גם זכה בפרס נוסף: להוציא כסף על שולחן כתיבה. יש. אם הסיפור נגמר בשולחן כתיבה עוד מילא, אבל הורים רבים מנצלים את ההזדמנות להחלפת רהיטים בחדר הילדים, למשל קניית מיטה חדשה לילד, ספרייה לחדר ילדים, שידה לחדר ילדים, כוורת לספרים או לצעצועים עבור חדר הילדים, שטיח חדש וכדומה. כמה כסף אנחנו נוציא הקיץ לקראת החזרה לבית הספר? ספרי לימוד וציוד לבית הספר יכולים להסתכם בכ 1000 שקלים, וזו הערכה זהירה. המון כסף. שולחן כתיבה יכול לעלות כמה אלפי שקלים וכנ"ל מיטה חדשה לילד, וחדר ילדים מושלם כולל מיטה, שולחן כתיבה, ספריה וארון יעלו המון כסף, יכולים לחצות בשקט את גבול ה 10,000 שקלים. מה עושים? אלו חנויות רהיטי ילדים קיימות, אלו מבצעים הן מציעות על שולחן כתיבה, מיטה או ארון לילדים? איפה אפשר למצוא שולחן כתיבה זול לילדים לשנת הלימודים? ומתי אפשר לשלב בין חנויות שונות ולחסוך כסף וגם: כמה כסף נצטרך לשלם על עץ מלא? להלן מדריך להורה המבולבל הרוכש שולחן כתיבה לכתה א :
1. שולחן כתיבה מעץ מלא יכול לעלות 2000 ועד כמה אלפי שקלים. תוספות לעיצוב יכללו ידיות שונות מהסטנדרט, צביעה בצבע אטום, מידות שולחן גדולות וכדומה.
2. כדאי לקחת בחשבון שאל שולחן כתיבה צריך בדרך כלל גם להוסיף כסא, אם קניתם אותו מעץ מלא וודאי הוצאתם כסף רב רק עבור הכסא, אבל למעשה אפשר להוציא פחות כסף ולקנות כסא נוח במיוחד, כסא מרופד לילדים, עם גלגלים או בלי, בעיצוב מדליק ולא בהרבה כסף בחנויות הציוד המשרדי, בהום סנטר, אייס או איקאה.
3. הזמנת שולחן כתיבה מעוצב על ידי נגר תייקר את העסקה ומעצבים רבים מציעים שולחנות כתיבה מיוחדים לילדים בכ 5000 שקלים, אגב לא כולם מעץ מלא. למעשה אנו משלמים כסף על העיצוב ולאו דווקא על החומרים, למרות שרוב המעצבים והנגרים יעבדו עם חומרים טובים אם הם כבר גובים סכומי כסף גבוהים כל כך.
4. להלן השוואת מחירים קצרה בין שולחנות כתיבה לילדים לקראת בית ספר, שימו לב שאם אתם רוצים לחסוך כסף תוכלו לרכוש שולחנות כתיבה זולים במיוחד בכמה מאות שקלים במקום באלפים..
עצמלה: שולחן כתיבה לילד החל מ 1499 ש"ח, מבצע של שולחן כתיבה + כוורת תלויה ב 1695 ש"ח. המחירים כוללים את צבעי הבסיס המוגדרים לכל שולחן ואינם מגיעים עם תוספות, למשל "סרגל" (סט מגירות קטן שמונח על השולחן) וכן אינם כוללים משלוח. עצמלה מציעה גם מבצע "חדר קומפלט" הכולל מיטה, שולחן כתיבה, כוורת , ארון לחדר ילדים במחיר 5,995 שקלים. לרשת יש גם מבצעים נוספים שכדאי לבדוק, והמון המון עיצובים, גוונים, שילובים ורעיונות מדליקים.
איקאה: שולחנות כתיבה בגדלים שונים, החל מ כ 500 שקלים לשולחן, אפשר להשיג שולחן בגוון לבן שמתאים לכל חדר ילדים כמעט, ולא עולה הרבה כסף . יתרון נוסף: לשולחן כזה קל לחבר רהיטים נוספים, לעשות שילובים של מיטה, כוורת וכדומה וכך לחסוך כסף, הלבן של איקאה הולך כמעט עם הכל. כוורות של איקאה לחדר ילדים אף הן זולות יחסית. החל מכ 250 ש"ח, זהות בגודלן לכוורות או ספריות שנמכרות בחנויות רהיטי ילדים מעל 1000 שקלים. הכל עניין של סדר עדיפויות, אפשר להרכיב חדר ילדים מושלם בחמישית מחיר.
רהיטי דורון: מציעים חדר ילדים ב 2,250 שקלים הכולל: מערכת כתיבה, מיטה ומזרן, ארון 2 דלתות. מבצע שיכול לחסוך לכם כסף, רהיטי דורון מציעים רהיטים בעיצובים יפים ומגוונים, במיוחד יחסית למחיר. למעשה, היה קשה למצוא להם מתחרים ברמת המחיר.
שולחן כתיבה "אביב" של רהיטי דורון כולל מבצע, 999 ש"ח עבור שולחן כתיבה, שידת 3 מגירות ניידת וכוורת תלייה.
5. כשבוחרים שולחן כתיבה כדאי להשקיע קצת זמן מראש בבית למדידות החדר ולתכנון: היכן תציבו את שולחן הכתיבה ואיך תסדרו את הרהיטים האחרים בחדר. לילדים קטנים כדאי להוסיף משטח פלסטיק שקוף שאפשר להניח על גבי השולחן אחרת השולחן שעלה לכם כל כך הרבה כסף והשקעה יתמלא במהרה בקישקושים של טושים ועטים שלא יורדים...לימודים פוריים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה