צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

28.6.2012

איך לעשות כסף עם פרסומות



אתם נמצאים כאן: כסףאיך לעשות כסף › איך לעשות כסף עם פרסומות

כאמור וכמו שהתחלנו לנתח ולבדוק בפוסט הקודם, אנו מדברים על שיטות שונות ועל לימוד בסיסי איך לעשות כסף מפרוסמות.
בפעם הקודמת דיברנו על איך לעשות כסף עם פרסום אינטרנטי, והפעם נדבר על פרסום באופן כללי, ועל איך אתם יכולים לקחת חלק ממנו, לעשות יותר כסף ולהרוויח בשיטה יזמית פשוטה, מקורית, מעניינת, ובעלת סיכון כספי נמוך.
אציין כי השקעת הזמן הנדרשת ליישום שיטה זו היא גבוהה למדי. תצטרכו לא מעט זמן פנוי, והמון מוטיבציה לעבודה קשה, אך כיפית ומהנה.
שנתחיל לעשות כסף? כל אחד שעושה כסף, מוכר משהו. בזה אין כל חדש. אתה יכול למכור ריעון. שירות או מוצר, אבל משה אתה מוכר למישהו אחר – אחרת אי אפשר לעשות כסף.
במקרה שלכם, אתם תמכרו תוכן או רעיונות, ו/או פרסומות.
זה מאוד פשוט ברמת התיאוריה. מישהו רוצה למכור משהו כדי להרוויח כסף. על מנת למכור אותו הוא צריך לשווק אותו וכפועל יוצא כמובן להשקיע בפרסום. פרסום עולה כסף. כאן אתם נכנסים לתמונה.
בפני כל מפרסם עומדות מספר אופציות לפרסום מוצריו או רעיונותיו: פרסום מכוון קהל מטרה, שהנו פרסום ממוקד ומפולח אשר מניב מכירות משום שהוא ממוקד לקהל יעד המחפש ספציפית את המוצר הזה, או קהל יעד שעשוי להתעניין במוצר כזה. למשל, הורים לילדשים קטנים בחופש הגדול, שעשויים להתעניין ברכישת ילקוט לבית הספר.
לחילופין, יכול המפרסם לבחור בפרסום נרחב שמטרתו להגיע לכמה שיותר קהלים וצופים, במטרה בדרך כלל להגביר מודעות למותג חדש או לשפר תדמית של מותג, חברה או שם כלשהו.
תפקידכם כמי שרוצים לעשות כסף מפרסום, הוא לספק למפרסמים פלטפורמה נוחה לפרסום. חישבו ממה מרוויחים כסף כל העיתונים הגדולים, הלוא מחיר העיתון מכהס הערך את מחיר הנייר. הם מרוויחים כסף מהפרסומות שבתוך העיתון. על אותו עיקרון בדיוק פועלת גם הטלויזיה המסחרית ואתרי האינטרנט, הפורטלים והפורומים השונים. הענקת תוכן או שירותים שונים בחינם, תמורה לביסוס של פלטפורמה שיווקית פרסומית.
אילו זירות פרסומיות אתם יכולים ליצור? מגזין או מדריך לא מקוון, כדוגמת מגזין להורים, לנשים או לגברים, שמחולק חינם. אתר אינטרנט כמובן, פורום או פורטל בנושא מסוים. לוח מודעות מגוון ואפילןו שלט חוצות, אם יש לכם כסף רב להשקעה, ואחרי שעיינתם בחוקי השילוט הנכונים לכל אזור.
בהמשך יהיה עליכם להפיץ את הערוץ הפרסומי שלכם הן למפרסמים – על מנת שישלמו כסף על פרסומות בזירת הפרסום החדשה שיצרתם, וכמובן להפיצו לקהלי היעד: מנויים, גולשים, קוראים. בחינם או בתשלום, זו הבחירה שלכם האם אתם דורשים כסף עבור השימוש בתכנים והשירותים שאתןם מציעים, או שאתם מסתמכים רק על הכנסה מפרסומות בתור המודל העסקי שלכם.
זה על רגל אחת, הרעיון איך לעשות כסף מפרסומות ולהיכנס לתחום המרתק הזה. באופן פרטני, ולמי שירצה להעמיק את ידיעותיו בנושא, ניתן להירשם לקורס שיווק אינטרנטי או קורס יזמות, להתייעץ עם יועץ עסקי לגופו של עניין וכמובן עם עורך דין וכל בעל מקצוע מומחה אחר בתחומו, שייתנו לכם כיוון קונקרטי ובר ביצוע, תוך שהם מביאים בחשבון את כל הסיכויים, סיכונים, הוצאות והכנות הצפויות לכם, על מנת שתמנעו מהפתעות בלתי צפויות.
קומו ללמוד איך לעשות כסף, שיהיה בהצלחה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה