צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

1.7.2012

תרגיל מוטיבציה לעשות כסף



אתם נמצאים כאן: כסףאיך לעשות כסף › תרגיל מוטיבציה לעשות כסף

הנה תרגיל מוטיבציה מחשבתי מקסים שלדעתי מאוד כיף לעשות אותו, קל ופשוט. זהו תרגיל פרקטי שמעבר להגברת מוטיבציה, גם יכול לספק לכם רעיונות חדשים ולעזור למוח שלכם להעלות רעיונות חדשים שתוכלו ליישם בכל עסק או פרויקט יזמות שלכם, במטרה לעשות יותר כסף.
התרגיל הזה בהחלט גם עוזר להעלות מוטיבציה ולהניע אתכם לעשייה, במקומות שבהם אתם מרגישים בעלי אנרגיה ירודה במקצת.
את התרגיל עורכים בסביבה שקטה ומבודדת בשלב ראשון, למשל, בחדר השינה, סלון או חדר העבודה או המשרד, כאשר יש לכם מספיק זמן לרשותכם ואתם יודעים שלא תהיינה הפרעות באמצע התרגיל.
בשלב מתקדם יותר, תוכלו לחזור על התרגיל הזה בגרסה מקוצרת, בכל מקום שבו תרגישו שאתם זקוקים לזריקת מוטיבציה.
חישבו על מקום, חוויה או מצב שבו אתם מאוד נהנים ממה שאתם עושים, עושים זאת בטבעיות וללא הפרעות, במרץ רב וכמעט בלי מחשבה. ממקור זה, אנו נוציא משאבים שעומדים לרשותכם לביצוע מטלות פחות מעניינות בחייכם, ואשר לביצוען אתם נדרשים לכמויות אנרגיה אדירות.
למשל, מקומות מרגיעים או חוויות טבעיות וקלות עבורכם של עשייה, כמו למשל: בישול, ריקוד, לימודים, משחק, שיחת מכירה, טיפוס או כל ספורט אחר, מפגש חברתי או עסקי וכדומה.
כעת שימו לב מה עומד לרשותכם במצב הזה, שבו אתם מחוברים באופן מלא למשאבים שלכם, ולכן כל כך קל לכם: אולי זו אינטואיציה, ניסיון, פרקטיקה, בטחון עצמי, קלילות, בהירות מחשבה, יכולת חישוב, שיווק, יכולת שיחה, אינטיליגנציה רגשית, אהבה, הערכה עצמית וכולי.
שימו לב בבקשה, לכל תנאי הסביבה שמתקיימים במצב הזה: מה הטמפרטורה בחדר, איזו מוסיקה נשמעת ברקע או אלו קולות אתם שומעים מבחוץ. אלו קולות פנימיים אתם שומעים מבפנים? האם יש דיבור פנימי? מה אתם אומרים לעצמכם ברגעים הללו? מה אתם רואים לנגד עיניכם? אלו מראות פיסיים אתם רואים, ואלו מראות מנטאליים עולים לנגד עיניכם? כיצד אתם תופסים ויזואלית את החוויה שמתרחשת מולכם? כמה אור יש? כמה בהירות או עמימות מתקיימת שם במצב הזה?
מה אתם מרגישים באותם רגעים ואל מה אתם מחוברים באופן חזק?
אלו פעולות אתם מבצעים, באיזה סדר? באיזה קצב אתם מבצעים אותן? מה סדר הפעולות ומה ההגיון שעומד מאחורי הסדר הזה?
כעת חיזרו על התמונה המנטאלית הזו מספר פעמים עד שהיא שלמה ואתם מרגישים מחוברים מאוד לחוויה הטובה הזו, של עשייה שפשוט "יוצאת לכם מהשרוול".
כעת דמיינו את המשימות שעומדות לפניכם בעסק שלכם, כאשר אתם מבצעים פעולות הכרחיות לשיווק, פרסום ומכירה בעסק שלכם. כל פעולה שמטרתה להכניס יותר כסף לעסק שלכם. סדרו את כל מרכיבי החוויה כך שיתאמו למרכיבי החוויה הטובה שממנה אתם מחלצים את המשאבים שלכם.
התחברו אל אותם משאבים שעלו בחלק הראשון, אל אותם מראות, ריחות, קולות. גם קולות שמגיעים מבחוץ אבל גם דיבור פנימי – הקצב והמסר שלו, הטון וגובה הקול.
חיזרו בראשכם על כל הפעולות שאתם מבצעים בעסק שלכם, וסדרו אותן כך שיתאימו לקצב העשייה והסדר האהוב עליכם.
כעת משיש לכם מפה מטאלית של עשייה חיובית וחווית הצלחה שמניעה אתכם לעמוד במטלות השיווקיות שלכם במטרה לעשות יותר כסף, חיזרו ודמיינו את התרחיש הזה בדיוק, כשהוא מסודר על פי כל מרכיבי החוויה המעשירה החדשה שלכם. חיזרו על חוויה זו מספר פעמים בדמיונכם עד שתרגישו שאתם מתמלאים במוטיבציה לנסות, להתחיל, לעשות, להרוויח, לעשות יותר כסף והיום.
תוכלו לחזור על תרגיל זה בכל מקום שבו תרגישו שאתם צריכים שוב "לאסוף" את עצמכם ולעשות כל מיני פעולות שבדרך כלל משתקות אתכם או שאתם מרגישים בהן נטולי מוטיבציה ונטולי אנרגיה.
כדי לחזור על התרגיל הזה בכל מקום שתצטרכו, צרו לעצמכם איזשהי התניה לאחר ביצוע התרגיל בגרסתו הארוכה.
למשל, לאחר ביצוע התרגיל ואחרי שסיימתם לדמיין את החוויה החדשה, דמיינו שאתם מקפלים אותה או אורזים אותה לכדי מעטפה, חבילה, פתק בכיס או נקודה כלשהי בגוף. למשל, כל פעם שתגעו בזרוע שלכם, יעלה הזיכרון של אותה חוויה טובה של הצלחה, הממריצה אתכם לעשייה מחודשת. או, תוכלו לדמיין שאתם שולפים מהכיס את הפתק הדמיוני שלתוכו קיפלתם את החוויה הממריצה והמועילה.
במקרה שתרצו להשתמש בתרגיל זה, בגרסתו המקוצרת, כאשר אין לכם זמן, או כאשר יש לידכם אנשים, פשוט שילפו את הפתק או הנקודה הדמיוניים שלכם, וחיזרו בראשכם במהירות על מרכיבי החוויה השלמה, החדשה. ספרו לי איך היה! 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה