צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

21.6.2012

איך לעשות הרבה כסף



אתם נמצאים כאן: כסףאיך לעשות כסף › איך לעשות הרבה כסף
איך לעשות הרבה כסף? מה מבדיל בין אנשים שמצליחים לעשות הרבה כסף, לבין אנשים שעוסקים באותו תחום בדיוק, ומצליחים להתקיים בקושי, להתקים יפה, או אפילו להרוויח משכורת נאה מאוד, אבל לא מתעשרים?
אם אתם רוצים להתעשר, אם אתם רוצים להרוויח הרבה כסף, אתם צריכים להביא את המיומנויות שלכם לרמת יוצא מן הכלל. לצאת מהכלל. פירושו, להיות בולט, ייחודי בתחומך ולהגיע להיחשגים גבוהים בהרבה משל אנשים אחרים שעוסקים באותם תחומים כמו שלך.
אני אתן דוגמא ליציאה הזו מן הכלל.  למשל, מתכנת מחשבים שמרוויח סכום כספי יפה במשך כל חודש, משכורת גבוהה וקבועה של נניח 15-20 אלף שקל בחודש. אפילו מתכנת ברגשת מנהל או מהנדס בכיר, בסופו של דבר המשכורת שלו מוגבלת, אפילו אם היא גבוהה מאוד.
לעומתם, איש מחשבים שהגה סטארט אפ חשדני, גילגל אותו תקופה מסוימת, מכר ויצא באקזיט גבוה של מיליוני דולרים.
חושבים שרק אנשי מחשבים יכולים. כמובן שלא. לרמת "היוצא מן הכלל" מגיעים כל מיני אנשים, מכל תחומים. חישבו למשל על פסיכולוגים מפורסמים, מאמנים אישיים מפורסמים שיש להם תוכניות טלויזיה, חברות אימון משל עצמם, בתי ספר לאימון וכולי. אין לי מושג כמובן כמה מאמנים אישיים ברמה כזו מרוויחים, אך הנקודה היא שישנם שני סוגים של מרוויחים כמו בכל תחוםף מאמנים אישיים או מקצועיים שמשתכרים משכורת יפה ומכובדת, ומאמנים שעושים הרבה מאוד כסף.
הדוגמאות נמצאות בכל שטח: מעצבי אופנה מפורסמים, ומעצבי אופנה שבקושי סוגרים את החודש. שחקנים שעושים הרבה כסף מסרטים, קמפיינים והופעות, ושחקנים שמרוויחים כמה אלפי שקלים בחודש בקושי.
אנשים שיוצאים מן הכלל ישנם בכל תחום: רופאים, סופרים, מורים, אנשי הייטק, קוסמטיקה, נדל"ן, קמעונאות, אמנות ועוד ועוד.
איך לעשות הרבה כסף? להיות בולט, להיות יוצא מן הכלל. להביא את היכולות האישיות והמקצועיות שלך לרמה אחרת, לרמה הבאה. אנשים כאלה אינם מסתפקים במועט  כשזה מגיע להזדמנויות עסקיות רווחיות.
לא, הם לא רוצים להרוויח משכורת קבועה של 15 אלף שקל, עם כל הכבוד לסכום הגבוה. הם רוצים לעשות הרבה כסף, והם מוכנים לעשות כל מיני דברים בשביל זה.
איזה דברים? כל מיני דברים שאנשים "מהשורה" לא מתחשק להם לעשות. למשל, לעבוד הרבה, לשווק את עצמם ואת העסק שלהם בכל דרך אפשרית, להוציא הרבה כסף על שיווק או על פרסום, ליצור שיתופי פעולה עסקיים, שיתופים יצירתיים, להתעדכן ולהתחדש בתחום שלהם גם אם זה אומר לנסוע להרצאות בחו"ל בשביל זה או להוציא כסף וזמן על השתלמויות והתנסויות שונות.
הם מוכנים להקריב חלק ניכר מחייהם הפרטיים כדי להפוך את העסק שלהם לחלק בלתי נפרד מהזהות שלהם, מהחיים שלהם, ממי שהם באמת.
מוכנים לעשות הרבה כסף? מרגישים שאתם מבוססים בתחום שלכם ברמה הנוכחית ורוצים לקחת את זה לשלב הבא?
צאו לדרך. בתרמיל שלכם תצטרכו, בשלב זה, בעיקר הרבה מרץ ומוטיבציה. עוד דבר שתצטרכו, הוא להעיף את הפחד דרך החלון. כי כששועטים קדימה אל היוצא מן הכלל, אל הרמה הבאה, אין זמן לפחד. אין לו מקום ואין לו זמן. מי שנעצר על הפחד לא יכול להמשיך, כי הקצב בשלב זה כבר הרבה יותר מהיר.
הכרתי הרבה אנשים שאין להם שום פחד. לא פחד מהצלחה ולא פחד מכישלון, שום דבר לא משתק אותם, ויכול להיות שזו פשוט תכונה שנולדים איתה, או מן מזל כזה שבמהלך חייך לא נדבק בך אחד משניהם.
ואם בכל זאת הוא קיים? מה עושים עם הפחד? מבינים אותו, נותנים לו מקום לצדך, אבל לא נותנים לו מקום במקומך. נותנים לפחד לחיות בצד, ועושים ומתקדמים לעבר המטרה, למרות קיומו של הפחד. במוקדם או במאוחר הוא יבין שאין לו באמת מקום, ושאתם כבר ממש לא פוחדים. ואז הוא יתפוגג. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה