צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

17.6.2012

איך לעשות כסף מפרסומות באינטרנט



אתם כאן: כסףאיך לעשות כסף › איך לעשות כסף מפרסומות באינטרנט
הבוקר נדבר קצת על איך לעשות כסף מפרסומות באינטרנט. רוצים לקחת נתח מעוגת הפרסום האינטרנטית או אולי דווקא העוגה הלא מקוונת? כל זאת אפשרי בהחלט, אם יש לכם ראש יזמי, יצירתי, מקורי והעיקר – המון מוטיבציה לעשות כסף, חריצות והתמדה.
מיקוד במטרה יועיל כאן כמו בכל מקום אחר, ואתם מסודרים עם אחלה רעיון לעשות כסף, בתנאי שאתם נכונים ויכולים להשקיע את שעות העבודה הנדרשות לכך.
שוק הפרסום מגלגל ומגלגל. כסף והרבה. זה מאוד פשוטף מפרסמים מחפשים מקומות חדשים לפרסם בהם, זירות פרסומיות רווחיות, עם קהל רחב ביותר, או נישות מצומצמות בעלות קהל מועט, אך ממוקד מאוד ולעניין. למשל, בעל עסק לעגלות תינוקות ירצה לפרסם לקהל קטן ומפולח של אמהות, או נשים בהריון, ולא לבזבז הון תועפות על פרסום לקהל עצום ולא ממוקד, של נערים בני 18, שלבטח לא יגלו עניין ברכישת המוצר שלו.
לשם כך, הפרסום עובד בנישות גדולות או קטנות.
פרסום מותגי, שנועד להעלות מודעות למותג כלשהו ולשפר נראות של מוצר או מותג, יעשה שימוש בפרסום רחב, כגון שלטי חוצות, פרסום בטלויזיה או פרסום אינטרנטי באמצעות באנרים תדמיתיים שיוכלים להתפזר כמעט בכל מקום ברשת, כי התפוצה היא שחשובה כאן.
לעומת זאת, פרסום ממוקד מכירות, הוא כזה הממוקד קהל יעד. במקרה זה, המפרסמים ירצו לפנות אל קהל יעד מפולח מאוד, ממוקד וקטן ככל האפשר – על מנת לחסוך כסף בעלויות הפרסום ולהרוויח כמה שיותר כסף ממכירות המוצר, שתלויות בפרסומו לקהל ממוקד עניין.
האינטרנט הוא מקום מצוין לייצר בדיוק את האפקט הזה. באינטרנט אפשר לפרסם ספציפית לקהלי יעד מפולחים וקטנים, בעלי עניין ממוקד במוצר, באמצעות פרסום לפי מילות מפתח.
הפרסום בתוכנית הפרסום של גוגל אדוורדס, למשל – מאפשר בדיוק את זה. פרסום לפי מילות מפתח שחיפש הגולש, הוא הלקוח הפוטנציאלי המתעניין.
איך אתם יכולים לעשות כסף מפרסומות?
ראשית, במרחב האינטרנטי כמובן. ייצור אתרי תוכן בעלי תוכן ממוקד ומפולח מאוד, שמזמין גולשים אשר מתעניינים במוצר ספציפי, בפתרון לבעיה מסוימת מאוד, מידע או הנחות ומהבצעים לרכישה כלשהי.
ישנם חמישה שלבים עיקריים בתהליך הזה, אם אתם רוצים ללמוד איך לעשות כסף מפרסומות, כדאי שתלמדו אותם:
  1. מחקר מילות מפתח ונישות שבהן ניתן לפרסם לקהלים ממוקדים, אך גדולים מספיק כדי להניב רווחים ושיעורי צפיה מספקים לפרסומות.
  2. בניית אתרים בנישות שנחקרו, דגש על מקצועיות ויכולתכם לספק תוכן איכותי, מבצעים, הנחות, מידע משמעותי לקונים או תוכן מקורי במיוחד.
  3. שילוב פרסומות באתרכם, אם באמצעות פנייה ישירה למפרסמים ושילוב באנרים – שיטה קשה ליישום לאתר תוכן בתחילת דרכו, או פנייה לחברת פרסום המאגשת בתוכה מפרסמים, למשל תוכנית הפרסום של גוגל שיכולה להפנות אליכם פרסומות.
  4. קידום אתרכם על מנת שיזכה לצפיות, גולשים רבים וכניסות משמעותיות לאתר, קידום ברשתות חברתיות ובמנועי חיפוש בדרכים חוקיות ומקובלות, על מנת להבטיח שאתרכם לא יחטוף סנקציות שונות ומשונות.
  5. מחקר, בדיקה, שינוי, תוצאות. שוב ושוב, על מנת לבדוק מה עובד ומה לא, מה מרוויח לכם כסף ומה רק עולה לכם כסף וגורם להוצאות מיותרות. השקעה באפיקים מניבים ומחיקת מקורות הכנסה שאינם מניבים רווחים, לא מכניסים כסף גורמים לביזבוז.
אם זה נשמע לכם מעניין, תוכלו לעיין גם בשיטות להרוויח כסף מפרוסמות לא מקוונות, ועל כך בפעם הבאה: לעשות כסף עם פרסומות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה