צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

14.6.2012

איך לעשות כסף בחופש הגדול



אתם נמצאים כאן: כסףאיך לעשות כסף › איך לעשות כסף בחופש הגדול


בני נוער רבים מחפשים דרכים איך לעשות כסף בחופש הגדול, ולא בכדי. החופש הגדול הוא תקופה מצוינת לעשות כסף, להרוויח קצת מזומנים שיספיקו לכל ההוצאות והבילויים שמתוכננים לקראת הקיץ המשמח והחופשי ממטלות פדגוגיות.
סרטים, הופעות חיות, מסיבות, בתי קפה וקניות עולים כסף, והרבה. כל סיבוב בקניון יכול להיגמר בכמה מאות שקלים, וכל אחד היה רוצה מעט יותר כסף בכיס בשביל לבלות בחופש הגדול כמו שצריך.
לדעתי אפשר לבלות יפה מאוד בחופש הגדול גם בלי להוציא הרבה כסף, ישנם המון בילויים חינם, הופעות חינם, אטרקציות שונות מטעם העיריה ומחלקות התרבות שמאפשרות לכם לצאת לבלות עם חברים בכיף בלי להוציא כסף.
טיולים, חוף הים, הפארק ומפגשים עם חברים יכולים להיות בילויים נהדרים ולא צריך להוציא בהם הרבה כסף כדי ליהנות מהעונה החמה.
יחד עם זאת, ברור לי שבני נוער רוצים להשתחרר מהלחץ של הלימודים, המבחנים, הבגרויות, וכל הבילויים הללו גם מצריכים, לדעתם, גם קניית בגדים חדשים או אביזרי אופנה טרנדיים, והללו כאמור, עולים כסף.
אז איך לעשות כסף בחופש הגדול, לנצל את השבועות הארוכים המיותמים, כדי להרוויח, כדי שתוכלו גם לבזבז בכיף?
הנה כמה רעיונות מוצלחים לעשו תכסף בחופש הגדול, זיכרו שכל דרך שתבחרו חייבת להיות דרך חוקית להעסקת בני נוער, התייעצו עם ההורים ובדקו את חוקי העסקת בני נוער בחופשת הקיץ ובכלל. כן, יש חוקים כאלה, וכן – בהחלט יש לכם זכויות, שכר מינימום, שעות עבודה, וכמובן גיל מינימלי לעבודה.
אל תשכחו לא רק לעבוד, אלא גם ליהנות בחופש! הנה זה מגיע, כל הרעיונות שלי איך לעשות כסף בחופש הגדול:
  1. בדקו כבר עכשיו, כן, עכשיו זה בדיוק הזמן – בכמה קייטנות הקרובות למקום מגוריכם, אם דרושים מדריכים לקייטנה. מדריכים לקייטנות יכולים להרוויח יפה, העבודה כיפית ובאווירה צעירה, והיתרון הוא שאפשר להרוויח הרבה כסף מכיוון שהקייטנות נמשכות לאורך כל הקיץ כמעט. יתרון נוסף: עדיין יישארו לכם מספר שבועות בסוף הקיץ שפנויות מעבודה, מאחר והקייטנות מסיימות כשבועיים שלושה לפני תחילת הלימודים. יתרון נוסף: תוכלו לבחור לעבוד רק במחזור אחד של הקייטנה, כלומר מתחילת יולי למשך שלושה שבועות, או מסוף יולי למשך שלושה שבועות, וכך תוכלו גם לעשות כסף וגם להשאיר לעצמכם כחודש וחצי של חופש גדול. נפלא! אם אתם מדריכים בצופים או בתנועת נוער אחרת, ויש לכם ניסיון בהדרכת ילדים, יהיה לכם קל יותר להתקבל לעבודה של מדריכים בקיטנה, דאגו לציין את עובדת היותכם מדריכים מנוסים בפני המעסיק הפוטנציאלי שלכם.
  2. החופש הגדול הוא תקופה מצוינת לעסוק בעבודות מזדמנות, שוב, ההעסקה חייבת להיות בהתאם לחוק. למשל, תוכלו להוציא לטיול כלבים שנשארו בבית כי בעלי הבית נסעו לחופשה. החופש הגדול הוא תקופה מצוינת לעבודה כזו מכיוון שרבים מבעלי הכלבים נוסעים לחופש, חלקם משאירים את הכלבים בפנסיון, וחלקם נוסעים למספר ימים ומעדיפים להשאיר את הכלב אצל שכנים או חברים, או לדאוג שמישהו יבוא להוציא את הכלב שלוש פעמים ביום. מה תדרוש מכם עבודה כזו? לקום מוקדם בבוקר כדי לטטיל עם הכלב, למלא את קערת האוכל והמים שלו, ולתת לו שעה של טיול בחוץ, כדי להוציא אנרגיות. עליכם לשחק עם הכלב ולשמח אותו, כלב בודד בבית יכול להיות מאוד עצוב וזה ממש לא בריא. בצהריים תצטרכו להוציא שוב את הכלב לטיול, ופעם נוספת בערב. בכל פעם כזו יש להקדיש זמן למשחק עם הכלב, ולפחות לשעה של טיול בחוץ, כדי שינשום אויר, ישחק ולהעלות את מצב רוחו. יש לבדוק שלכלב יש מים ואוכל, ובאופן כללי להישמע היטב להוראות שהשאירו לכם בעלי הכלב. במקרה של ספק צלצלו. כן, אל תשכחו לקחת טלפון למקרה חירום או למקרה של חוסר וודאות. היתרון: עבודה למספר שעות מועטות ביום, שמכניסה כסף למספר מוגדר מראש של ימים. יתרון נוסף: אם תהיו טובים, הם ימליצו לשכנים והחברים שלהם עליכם, ותקלבו עבודות נוספות, כך שתוכלו להרוויח עוד כסף במהלך החופש.
  3. בייביסיטר ושמירה על ילדים: נכון, זה טריוויאלי. מה שרוב בני הנוער לא יודעים, זה איך בדיוק לעשות את זה. לא יזיק להשתלם קצת בכמה דברים בסיסיים שאתם צריכים כדי לשמור על ילדים בחופש הגדול. רוב ההורים יצטרכו כמה שעות בייביסיטר בחופש הגדול, כי הילדים בחופש והם ממשיכים לעבוד. ילדים שלא נמצאים בקייטנה – יימצא להם סידור כלשהו, כמו סבא וסבתא או מטפלת שבאו לשמור על הילדים, ובמקרה הזה כמעט תמיד צריך "הלשמות" של שעות על ידי בייביסיטר. אם יש לכם ניסיון בהדרכה בצופים, בייביסיטר קודם או שמירה על אחים קטנים, ציינו זאת בגאווה. הכי חשוב: היו מסורים, אחראיים מאוד, אם תהיו טובים ימליצו עליכם הלאה לעבודות נוספות, כי ככה זה. הורים מחפשים מטפלים לילדיהם על סמך המלצות ולא שום דבר אחר. זו דרך מעולה לעשות כסף בחופש הגדול, במיוחד אם הצלחתם לסכם מראש עם משפחה, על מספר שעות קבוע בשבוע.
  4. השקיית גינה / עציצים של שכנים שנסעו לחופש, יכולה אף היא להניב עוד קצת כסף בחופש הגדול.
  5. עבודות לחופש הגדול אפשר להשיג דרך אתרי דרושים, אבל חשוב מאוד להתייעץ קודם עם ההורים ולבדוק את חוקי העסקת הנוער, כדי שתדעו בדיוק מה מגיע לכם, וגם מה המגבלות שלכם כעובדים צעירים, בעיקר מבחינת שעות עבודה וגיל.
  6. ישנן המון הפקות קיץ, פסטיבלים, הופעות וכולי – ובמקומות הללו תמיד צריכים עובדים לאיוש דוכנים, למכירה, סדרנים וכדומה. בדקו עבודות כאלה כדי לעשות כסף בחופש הגדול באווירה כיפית וצעירה עם חבר'ה בגילכם, אלה עבודות שאפשר מאוד ליהנות מהן.
  7. נהנתם בעבודה שלכם? הרווחתם כסף הקיץ? המעסיקים שלכם יהו מרוצים מכם? נהדר!! אל תשכחו לבקש בנימוס המלצה. המעסיק שלכם יעריך את הרצינות שלכם, וישמח לעזור לכם אם הייתם טובים ומסורים לעבודה. בסוף תקופת העבודה, בקשו לשוחח עם המעסיק שלכם למספר דקות, ספרו לו שנהנתם לעבוד אצלו בקיץ, שתשמחו אם ייקח אתכם בחשבון לעבודה בחופשה הבאה, ושאם הואהיה מרוצה מהעבודה שלכם, תודו לו אם יכתוב עבורכם המלצה קצרה, אפשר לשלוח אותה במייל או להדפיס על דף, כדי שהדבר יסייע לכם בפעם הבאה שתחפשו עבודה.
אני מקווה שתעשו חיים בחופש הגדול, ואני מקווה שתעשו מספיק כסף כדי לבלות ותותירו לעצמכם מספיק זמן כדי ליהנות מהתקופה הנפלאה הזו, של חופשה אחת ארוכה... באם יש לכם רעיונות נוספים איך לעשות כסף בחופש הגדול, אשמח מאוד אם תשלחו אותם אליי, בתגובה לפוסט זה, או במייל – ראו צור קשר בתחתית האתר. אני אשמח לפרסם את רעיונותיכם וההמלצות שלכם, כדי שיעזרו לכל הקוראים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה