צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

11.3.2012

איך להתמיד בשיווק תוכניות שותפים


אתם נמצאים כאן: כסף › כסף באינטרנט  › שיטת שותפים › איך להתמיד בשיווק תוכניות שותפים
נכון, זה לא פשוט. אבל זוכרים את ההתחלה? כמה קל היה להתחיל עם שיא האדרנלין, כשהתחלתם לשווק תוכניות שותפים?
כל מי שהתחיל לשווק תוכניות שותפים מכיר את תחושת האדרנלין הזו, שמתרחשת באורח קסם בימים ואפילו שבועות (אצל חלקנו אף חודשים) ראשונים בשיווק תוכניות שותפים. עשיית כסף באינטרנט, ממקור חדש עבורכם, תמיד מהווה מקור מצוין לריגוש.
כל ריגוש גורם לנו למוטיבציה גבוהה, תקוות, הדמיה ריאליסטית מאוד של חלום שעתיד להתגשם בקרוב, והמטרה המוחשית הזו גורמת לנו לשעוט במלוא המרץ קדימה, אל המטרה. לילות, ימים, חגים, שום דבר לא יוריד אותנו מהמסך. מי שהתחיל לשווק תוכניות שותפים יודע: אין תוכנית בטלויזיה ששווה שאקום בשבילה מהמחשב, ושוום ארוחה לא טובה כמו מה שאני חייב להספיק לסיים עכשיו, עם המוצר אפילייט החדש הזה / הפרסומת החדשה שהעלתי / האתר החדש שבניתי / התמונות החדשות שהעלתי / דף המכירה המדהים, לא פחות, שכתבתי וכולי.
אחרי מספר שבועות האדרנלין קצת דועך, השמחה מתחלפת בעוד עמל של יום עבודה, ההתרגשות הופכת מהתאהבות לחיבה והיכרות מעמיקה, ואת ההדמייה הריאליסטית והברורה של החלום, מחליף ערפל ויזואלי שעוטף את המוח שלכם כל פעם שאתם מדמיינים את עצמכם במקום הזה, עושים כסף באינטרנט. משווקים תוכניות שותפים בהצלחה. מרוויחים טוב. חיים את החלום.
לא אבטיח ולא ארמוז, כמה זמן תצטרכו להתמיד בשיווק תוכניות שותפים כדי להתחיל להרוויח כסף טוב, אבל זה לא יקרה בן לילה, ועל זה אחתום ללא היסוס.
אז איך מושכים, איך ממשיכים, איך להתמיד בשיווק תוכניות שותפים, על אף כל הקשיים והבעיות?
  1. ראשית, הדבר החשוב ביותר הוא, שיהיה לכם מקור הכנסה כלשהו. אם אין לכם מקור הכנסה, אינכם יכולים למממן את הפעילות שלכם באינטרנט, ואתם גמורים ממילא באינטרנט ברגע שייגמר לכם הכסף. אל תטעו, כדי לעשות כסף עם שיווק תוכניות שותפים צריך להשקיע, וזה אומר גם כסף. אל תשימו את כל הביצים בסל אחד, אל תחיו על כלום, קחו בחשבון שזה תהליך של למידה והשקעה שיכול להמשך זמן מה, והכינו משאבים פיננסיים מראש.
  2. נצלו את הזמן הפנוי שלכם להגביר את העיסוק שלכם עם תוכניות שותפים. למשל, במקום לבהות בטלויזיה תכתבו מאמר, או העלו קמפיין ניסיוני.
  3. התמכרות לבדיקות סטטיסטיקה גוזלת חצי מהיום שלכם. אנליטיקס, דו"חות ביצועים, פרסום, מעקב מכירות והכנסות – מה שלא גורלי ומשמעותי ביותר, יכול להיבדק פעם ביום. בערב. כשאתם כבר עייפים ובמילא לא יכולים לנצל את הזמן לעבודה. אז תבזבזו אותו על בדיקות סטטיסטיות לא חשובות.
  4. תתאווררו. כמו בכל דבר, אם תצאו מזה קצת, תחזרו לשולחן העבודה עם חשק ומרץ מחודשים.
  5. קחו את העבודה שלכם הרחק מהמחשב – אפשרו לעצמכם מדי פעם להתרחק מהמחשב כדי לעשות את העבודה שלכם. למשל, הקדישו שעה של כתיבה בחוץ, בטבע או בבית קפה. אם אתם נוהגים להתעדכן בחידושים, קראו עיתון במקום אינטנרט.
  6. תפגשו חברים ומכרים מעולם תוכניות שותפים. עדיף פנים אל פנים, בשביל הביחד, אבל אפשר גם באינטרנט, בפורומים, בבלוגים, רשתות חברתיות. המפגש, החלפת דעות ורעיונות, השיחות על דא והא, כל אלו שומרים אתכם קרוב לעשייה שלכם באינטרנט ומדרבנים אתכם להמשיך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה