צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

17.7.2011

חסכמים – מחיר, חסכמים בחינם, לחסוך בחשבון מים וחשמל


רוצים גם לחסוך מים וגם לחסוך כסף? ברור. זה הטרנד עכשיו, לחסוך במשאבי טבע. במיוחד מים, במיוחד בקיץ.
אחרי שהתקנתי חסכמים בכל הברזים בבית, כולל באמבטיה, אוכל לומר, שזו המצאה מעולה, אהבתי.
חסכמים חוסכים מים, כסף על חשבון מים ומשאירים אתכם עם מספיק מים למקלחת, רחצה, שטיפת כלים, גילוח, צחצוח וכל מה שאתם עושים.
בעיקרון חסכמים ממלאים את זרם המים באוויר. כך שלחץ המים נשאר בעינו, אתם מרגישים את אותו זרם מים בכיור או באמבטיה, אך הוא למעשה ממולא ביותר אוויר. אפשר לחסוך חצי מהמים על ידי שימוש בחסכמים.
חסכמים מכניס בועות אויר קטנות לזרם המים, כך שאתם נהנים מאותו זרם מים, ולמעשה צורכים פחות. אם אתם רגילים להתקלח ממש מהר, אולי תשימו לב, שלוקח לכם קצת יותר זמן לשטוף את השמפו, למשל. זאת מכיון שזרם המים מרגיש אותו דבר, אך הוא למעשה משחרר פחות מים. מדובר בכמות מים שמספיקה לביצוע כל פעולות השטיפה שאנו רגילים לעשות בכיור. למעשה, לא נרגיש הבדל, למעט במקרים שננסה, למשל, למלא דלי מים גדול, ונראה שלוקח לו קצת יותר זמן להתמלא.
חסכמים חוסכים מים, ויכולים לסייע במקצת גם בהקטנת חשבון החשמל שלכם. מכיון שאתם צורכים פחות מים במקלחת, אתם זקוקים לפחות מים חמים, דוד המים עובד פחות, וחשבון החשמל שלכם עשוי לצנוח במקצת. איזה כיף.
מחיר חסכמים – כמה כסף עולה חסכמים? בקצרה, לא מספיק כסף כדי שתוכלו להצדיק את העובדה שוויתרתם על התקנתו עד היום. כ 25 שקלים, ובמבצעים שיש למכביר ברשת, אפילו 10 שקלים.
תתחילו לחסוך מים, הקיץ עוד לפנינו, ואם ללמוד משהו משנה שעברה, הוא כנראה הולך להיות ארוך. גשם לא ירד כאן יותר מדי בחורף, ותכף נקלע למשבר מים חמור, שכמוהו לא נראה במחזותינו מעולם. כשגידולי החקלאים ייפגעו וכולנו נסבול מעליה במחירי הפירות למשך שנה שלמה, אל תבואו להתלונן לי. גשם אנחנו לא יכולים להוריד, אבל לחסוך קצת מים אפשר גם אפשר, ממש בקלות.
חסכמים אפשר לקנות גם בחנויות עשה זאת בעצמך. בהצלחה.
קראו גם על תעריפי מים חדשים.

תגובה 1:

  1. שלום ותודה על השאלה. מניסיון, זורמים פחות מים, אך לחץ המים נשאר כשהיה, מכיוון שהזרם ממולא ביותר אוויר. כך שאולי לוקח עוד מספר שניות לשטוף את הסבון או השמפו, אבל בזמן המקלחת המבוזבז, בסופו של דבר מתבזבזים פחות מים.

    השבמחק