צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

14.7.2011

כסף בעיצוב חדש, הרהורים על רווחים, בלוגינג ותבניות חינם


(כן, ענייני פירורי לחם) אתם כאן: כסף › עבודה מהבית › כסף בעיצוב חדש, הרהורים על רווחים, בלוגנינג ותבניות חינם
קודם כל ולפני הכל, תגידו לבלוג כסף להתחדש על תמונת ההאדר המהממת והחדשה שעיצבתי. תודה. אני מחכה שמחיאות הכפיים יירגעו קצת ואז נמשיך, בסדר?
................................   נו? .................................. עוד לא? .............................. וואו, ממש תודה ............................תודה, באמת יפה מצדכם.............................או-קיי, חבר'ה אההה.........יש לנו פוסט להתקדם איתו, זוכרים?.................. טוב נו, אבל רק עוד קצת.........................................................
או-קיי, אז עכשיו כשסגרנו את הפינה החשובה הזו, דעו לכם שהבוקר ביקרתי ב wayback הארכיב שמראה כיצד נראה האתר שלכם אי שם... למשל למה לא לחזור אחורה לשנת 2008, שבה הבלוג הזה עטה מראה כחול אם איני טועה עם כל מיני קוביות מוזרות, או ל 2009, עת עיצוב הבלוג הראה על חדשנות מוגברת ועבר לתבנית בגווני ירוק אפור (מה חשבתי לעצמי?) בתוספת רובריקות מהממות בגוונים תואמים.
שיואו. והיה כמובן ההאדר השחור ירוק ההוא, עם סמל הדולר, שליווה אותי הרבה מאוד זמן, עם רקע לבן ופשטות מוחלטת. אין ספק בלבי כי אתגעגע אליו.
זוכרים?
במשך שנים כתבתי ופרסמתי על אודות כסף, על איך לעשות כסף באינטרנט, על עבודה מהבית וכמובן איך לחסוך כסף. הבלוג תפח למימדים גדולים, המון קוראים נכנסים מדי יום לבלוג כדי ללמוד על עבודה מהבית, לקבל טיפים לעשיית כסף באינטרנט, לשאוב רעיונות לחסוך כסף, לגדל ילדים בלי להתפרע תקציבית, לאזן את תקציב המשפחה, לקנות המון דברים בזול ולהשיג קצת חופש כלכלי, איזון פנימי ובעיקר: פרספקטיבה. כי מהם החיים אם לא זווית הראיה שממנה אתם משקיפים על הכל? יש שיאמרו שכל השאר כלל אינו משנה.
לפני כארבע שנים החלטתי להרכיב משקפיים (זו רק מטאפורה) ורודים (נו, אמרתי – מטאפורה! לא, אין לי באמת משקפיים ורודים, בסיידר?) ולהעלות את הבלוג הזה עם חיוך, טונות של טיפים ולא מעט ניסיון חיים, ובעיקר – אופטימיות, עולם ורוד והחלטה מודעת שמה שנחליט לראות, זה מה שיהיה.
במשך השנים קיבלתי תגובות, מיילים, הצעות וכמובן הרבה שאלות. מקוראי הבלוג קיבלתי שאלות ובקשות לטיפים בענייני כלכלת המשפחה ועשיית כסף באינטרנט, בעיקר.
שאלה שמכרים כל הזמן שואלים אותי, היא למה הבלוג המכובד הזה יושב על בלוגר?
התשובה הפשוטה היא, שבלוגר היא מערכת מאוד מכובדת בפני עצמה. חוץ מזה שהיא פונקציונאלית ונוחה להפליא, היא מאפשרת לכל אדם, בכל תקציב, בכל שפה, בכל רמת ידע, לפתוח אתר אינטרנט. חינם, בואו נזכיר.  האם יש משהו יותר מכובד מזה? בתור אינטרנט פנאטיק, בעיני בלוגר היא מערכת בלוגינג שהיא הרבה יותר מרק בלוגים, והיא מסמלת בעיני את כל מה שהאינטרנט צריך להיות: נגיש, נוח, ברור, בינלאומי, פתוח, זמין, מקרב בין אנשים, יוצר תקשורת, מקום לביטוי ועוד.
התשובה המורכבת יותר היא, שרציתי, דווקא באתר הזה על כסף, להוכיח שלא צריך להוציא כסף כדי להרוויח כסף. בניתי לא מעט אתרים בעשור האחרון, וגיליתי שבלוגר היא מערכת שלא נופלת משום בחינה: קידום, מכירות, עיצובים מורכבים, פיצ'רים ותכונות, דומיין פרטי וכל מה שתרצו – אין משהו שאי אפשר לעשות עם בלוגר לדעתי. לא צריך לשלם על נפח אתר, לא על אחסון, ולא על שדרוג לשום רמה, לא על הכנסת לינקים, וידיאו, תמונות, מכירות או פרסומות. בלוגר זה חופש.
העיצוב המינימאלי של הבלוג נועד להמחיש שגם מהסלון של הבית, חדר העבודה או פינת הקפה ליד המרפסת, אפשר לעשות כסף. כמה כסף תעשו זה כבר ממש לא תלוי בי, אלא רק בכם. אבל כדי להתחיל משהו, לא צריך יותר מאשר קודקוד, וקצת שכל בתוך הקודקוד הזה.
בלוגר מאפשרים רכישת דומיין פרטי בעלות של 10 דולר לשנה, כפי שעשיתי בכמה מקרים, וזה עובד מצוין. בבלוג כסף אני גאה לראות שהוא מתקדם ומושך עניין כבר מספר שנים, ללא דומיין עצמאי. לא עולה בי מחשבה לשנות את כתובת הבלוג הזה, אפילו לא קטנה.
לגבי העיצוב, הירוק הזה בצדדים כנראה ילך מתישהו בקרוב, ואנחנו נחזור להיפגש על רקע לבן מוחלט. עד אז, תחלמו חלומות, תושיטו יד לקטוף אותם, ותעשו כל יום לפחות משהו אחד קטן, אפילו מזערי, כדי להגשים אותם.
סיפורי הצלחה עם כסף, איך לעשות כסף, לחסוך כסף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה